• 47 667 online
  • 1 146 397 medlemmar
  • 59 344 944 inlägg
2018-01-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eileme.eileme
Jag har sett bild. En pojke. Såg ut som de flesta nyfödda bebisar.. rödrosa

Var såg du bilden? Screenshota!
Citera
2018-01-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Var såg du bilden? Screenshota!

Vet inte om jag bör uttala mig om det, hon kanske blockar mig. Trodde länge att hon bluffade om graviditeten, men där hade man tydligen fel...
Citera
2018-01-15, 20:55
Medlem
Citat:
Vet inte om jag bör uttala mig om det, hon kanske blockar mig. Trodde länge att hon bluffade om graviditeten, men där hade man tydligen fel...

Gravid var hon minsann men hon ljög om det första gången. Det är väldigt uppenbart då ingenting har stämt datummässigt. Ultraljud, snittdatum osv. Hon har bara försökt passa in allting till första lögnen.
Callesto sa i maj att hon var i 4-5 månaden. Ändå hade hon tydligen bf i slutet på februari. Det går inte ihop sig alls. Att det ska vara så svårt med ärlighet.
Citera
Igår, 12:33
Medlem
Hon födde nu i vecka 33+, då borde hon Blivit gravid i början på Juni. Sedan tar de ju minst några veckor innan man kan få ett positivtgravtest. (Tror tidigaste är typ 6 dagar innan förväntad mens)...
Citera
Igår, 17:40
Medlem
Kan det vara C ändå i denna artikel? Om fadern till det påstådda barnet bor och polisanmäler i Gbg så skulle det väl kunna vara det - isf tas ju åtalet i Göteborgs Tingsrätt. Bilden på barnet någon skribent här sett kan ju likagärna vara en gammal bild från nån av hennes söner nyföddhetstid...

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...lsk-graviditet

Citat:

"- Något barn har det aldrig funnits, säger kammaråklagaren Emilie Lagerwall till TT.
Ändå lyckades kvinna övertyga mannen om att han var far till ett barn som hade stora behov. Bedrägeriet kunde pågå i fyra månader fram till början på januari i år. Nu åtalas kvinnan för grovt bedrägeri och mannen kräver att få pengarna tillbaka.

Kvinnan åtalas samtidigt för flera andra bedrägeribrott under 2015 på Facebook och Hästnet."

Fast nu kom jag på att C väl är äldre än 25?
Citera
Igår, 17:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
Kan det vara C ändå i denna artikel? Om fadern till det påstådda barnet bor och polisanmäler i Gbg så skulle det väl kunna vara det - isf tas ju åtalet i Göteborgs Tingsrätt. Bilden på barnet någon skribent här sett kan ju likagärna vara en gammal bild från nån av hennes söner nyföddhetstid...

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...lsk-graviditet

Citat:

"- Något barn har det aldrig funnits, säger kammaråklagaren Emilie Lagerwall till TT.
Ändå lyckades kvinna övertyga mannen om att han var far till ett barn som hade stora behov. Bedrägeriet kunde pågå i fyra månader fram till början på januari i år. Nu åtalas kvinnan för grovt bedrägeri och mannen kräver att få pengarna tillbaka.

Kvinnan åtalas samtidigt för flera andra bedrägeribrott under 2015 på Facebook och Hästnet."

Fast nu kom jag på att C väl är äldre än 25?
Ja, 31 fyllda och såvitt jag vet inte intresserad av fyrbenta hingstar.
Citera
Idag, 15:00
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Jag har sett bild. En pojke. Såg ut som de flesta nyfödda bebisar.. rödrosa

Så det är ingen svart unge den här gången? Undrar vad Sam säger i så fall?
Citera
Idag, 19:36
Medlem
xmzs avatar
Citat:

Lägg upp bilden på valfri bildtjänst. Du lär ju inte bli mindre misstänkt för det. Hon vet ju redan att ditt användarnamn på Flashback sett bilden, eller hur?
Citera