Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 18:16
  #1333
Medlem
frantiks avatar
Apropå inget. Har Johan skiljt sig? Eller är det bara något jag får för mig pga ser ingen ring på hans finger på insta.
Citera
2018-01-16, 00:06
  #1334
Medlem
CO2s avatar
Det känns som om Woolke varit full dom senaste gångerna. Han sluddrar och harklar sig hela tiden. Kombo av tabletter och alkohol kanske.
Citera
2018-01-16, 05:16
  #1335
Medlem
Run3s avatar
Vad jobbar herrarna numera med? Tidigare jobbade iaf Woolke på dagis och Johan som telefonförsäljare, Mathie vet jag inte. Är de fortfarande kvar på sina platser eller vad gör de? Mathie har väl flyttat till Stockholm? Vad gör han där?
Citera
2018-01-17, 19:50
  #1336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Apropå inget. Har Johan skiljt sig? Eller är det bara något jag får för mig pga ser ingen ring på hans finger på insta.
Han står skriven på samma adress som flera andra, varav flera har samma efternamn som han hade förut innan han gifte sig. Så det är mycket möjligt att han har skiljt sig och flyttat hem.

Eller så har han alltid varit skriven där, vad vet jag.
Citera
2018-01-17, 23:35
  #1337
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandalorians
Han står skriven på samma adress som flera andra, varav flera har samma efternamn som han hade förut innan han gifte sig. Så det är mycket möjligt att han har skiljt sig och flyttat hem.

Eller så har han alltid varit skriven där, vad vet jag.
Svärd heter han väl nu i efternamn? Vad hette han innan?
Citera
2018-01-18, 17:22
  #1338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Apropå inget. Har Johan skiljt sig? Eller är det bara något jag får för mig pga ser ingen ring på hans finger på insta.
Han bekräftar det idag på sin Snapchat story.
Citera
2018-01-18, 22:20
  #1339
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotnutmix
Han bekräftar det idag på sin Snapchat story.
Tråkigt att höra. Johan känns som en redig karl med många positiva kvalitéer. Synd att det trots det inte höll tills döden skiljer dem åt.
Citera
2018-01-19, 01:51
  #1340
Medlem
KavliBaconosts avatar
De lär ju va inne här och läsa rätt frekvent eftersom att bara några dagar efter det diskuterats här huruvida Johan är skild eller inte han lägger upp den där storyn med just frasen "att folk frågar vart ringen är" som exakt va frågan här oxå. Sen kan det ju vara ett sammanträffande oxå.

Hoppas verkligen Johan fick behålla kåken iaf, så jäääävla mycket som han verkade ha slitit och hållt på med den under uppbyggnaden.

De har ju bestämt sig att de ska åka Vasaloppet i år oxå. Kan inte komma ihåg att ja hört nån av dem snackat nåt om att de åkt skidor speciellt mycket alls, kan aldrig tänka mig att nån annan än Johan kommer klara av det såvida de inte går in i nån slags hårdträning nu fram tills 4:e mars. Sen vettefan om Johan har sån bra kondis heller då han verkar röka.

Vasaloppdeltagandet lär ju oxå innebära att traditionen att de kommenterar oscarsgalan kommer brytas, tråkigt då de iaf för mig varit underhållning att ha dem med sig genom sändningen varje år
Citera
2018-01-19, 15:06
  #1341
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotnutmix
Han bekräftar det idag på sin Snapchat story.
Jävlar. Andra gången jag nailar ett uppbrott i TFK enbart på magkänsla. Och då har jag inte lyssnat på ett tag.
Citera
2018-01-20, 12:31
  #1342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jävlar. Andra gången jag nailar ett uppbrott i TFK enbart på magkänsla. Och då har jag inte lyssnat på ett tag.
Gällande Woolkes uppbrott håller jag definitivt med dig, det var snyggt jobbat. Att någon inte längre bär vigselring och man kommer till slutsatsen att personen inte längre är gift vet jag inte om jag skulle kalla för "enbart på magkänsla".

Observera att ovanstående är skrivet och ska läsas med glimten i ögat
Citera
2018-01-20, 14:06
  #1343
Medlem
Fraserns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasern
Kan det vara så att Johan är singel? Han har inte nämnt sin fru på många avsnitt.
Face. Hade mina aningar 21 juni. 😉
__________________
Senast redigerad av Frasern 2018-01-20 kl. 14:07. Anledning: Felskrivet
Citera
2018-01-20, 15:31
  #1344
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandalorians
Gällande Woolkes uppbrott håller jag definitivt med dig, det var snyggt jobbat. Att någon inte längre bär vigselring och man kommer till slutsatsen att personen inte längre är gift vet jag inte om jag skulle kalla för "enbart på magkänsla".

Observera att ovanstående är skrivet och ska läsas med glimten i ögat

Citat:
Ursprungligen postat av Frasern
Face. Hade mina aningar 21 juni. 😉
Haha!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback