Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-13, 00:04
  #157
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Cocaine was first isolated (extracted from coca leaves) in 1859 by German chemist Albert Niemann. It was not until the 1880s that it started to be popularized in the medical community. dugligt svar?

Japp. Jag erkänner mig besegrad och drar mig undan i min skam.

Vet mycket väl att hela WWI och WWII och senare krig handlade om drogexperiment för att hålla soldaterna vakna och klart som fan att det spred sig högre upp.

Edit, och till resten av samhället.
__________________
Senast redigerad av Lunkan99 2018-01-13 kl. 00:21.
Citera
2018-01-13, 00:53
  #158
Medlem
getbusys avatar
Ojoj, finns en del. Många gör
De för att orka med jobb/barn/tvätt osv.

Amfetamin är ju en fenomenal drog i syfte att efffektisera och jobba snabbare.

Byggbranchen skyfflas de sträck så de yr om de.

Mycket tv folk/journalister.

Sitter på flera namn men är ingen gol bög
Citera
2018-01-13, 01:05
  #159
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Japp. Jag erkänner mig besegrad och drar mig undan i min skam.

Vet mycket väl att hela WWI och WWII och senare krig handlade om drogexperiment för att hålla soldaterna vakna och klart som fan att det spred sig högre upp.

Edit, och till resten av samhället.
Haha, äsch, skäms inte.

Ja, mycket korrekt. Ryska sömnexperimentet är ett bra exempel (Om det nu hänt, finns det mer info/fakta angående detta får någon gärna PMa!).

Skevt hur man testade sånt förr, görs det idag med? Kanske i smyg. Mycket intressant ämne må jag säga.

GG Allin gick väl på det mesta, inklusive tjack om jag inte har fel.
Citera
2018-01-13, 03:22
  #160
Medlem
zrtxs avatar
Ricardo Villalobos (min avatar)
Citera
2018-01-15, 01:14
  #161
Avstängd
Skuggnings avatar
Den nyss bortgångne "Fast" Eddie Clarke(Motörhead, Fastway) hade en god aptit för amfetamin under åren med Motörhead åtminstone. Även om han inte var en långsam gitarrist så lär smeknamnet inte kommit därifrån.

Fourth day, five day marathon
We're moving like a parallelogram
Don't move, I'll shut the door and kill the lights
I guess I'll see you all on the ice
I should be tired
And all I am is wired
Ain't felt this good for an hour
Motörhead, remember me now, Motörhead


https://www.youtube.com/watch?v=z0Y0tsmx87U

Vila i frid.
Citera
2018-01-19, 01:22
  #162
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
GG Allin gick väl på det mesta, inklusive tjack om jag inte har fel.

Jo, han gick på tjack bland annat. Fast favoriten drogen var whisky av märket Jim Beam. De flesta rockstjärnorna är rockstjärna och knarkare, men GG Allin var knarkare och rockstjärna.
Jag tycker GG Allin är coolare än Ozzy och Lemmy och de andra gubbarna, då de tjänare en massa cash och har råd med finare knark och bättre vård när det skiter sig. Men GG var mer som de vanliga pundarna som man ser i parken eller sådana som dig och mig, mer äkta med andra ord.
Citera
2018-01-19, 01:28
  #163
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jo, han gick på tjack bland annat. Fast favoriten drogen var whisky av märket Jim Beam. De flesta rockstjärnorna är rockstjärna och knarkare, men GG Allin var knarkare och rockstjärna.
Jag tycker GG Allin är coolare än Ozzy och Lemmy och de andra gubbarna, då de tjänare en massa cash och har råd med finare knark och bättre vård när det skiter sig. Men GG var mer som de vanliga pundarna som man ser i parken eller sådana som dig och mig, mer äkta med andra ord.
Haha ja, skön jävla lirare va han! Idol sen barnsben. Spöa sina fans, kasta skit på dom, skära sig på scen osv. Synd att han inte fick avsluta sitt liv som han ville på scen.. Eller ja, synd att han dog öht. Fan att jag föddes 4år efter hans död.
Behövs fler stjärnor som han.
Citera
2018-01-19, 01:32
  #164
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Haha ja, skön jävla lirare va han! Idol sen barnsben. Spöa sina fans, kasta skit på dom, skära sig på scen osv. Synd att han inte fick avsluta sitt liv som han ville på scen.. Eller ja, synd att han dog öht. Fan att jag föddes 4år efter hans död.
Behövs fler stjärnor som han.
Precis kan bara hålla med.
8 min in den här får man se när han drar en lina. Det ser så gott ut
https://www.youtube.com/watch?v=ZAeeDZk1eAY
Citera
2018-01-19, 02:52
  #165
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Precis kan bara hålla med.
8 min in den här får man se när han drar en lina. Det ser så gott ut
https://www.youtube.com/watch?v=ZAeeDZk1eAY
Haha klassiker! Riktig jävla galning, så jävla skön.
Nej, om man ska dra igång någon av hans skivor och slå sig en jävel. Bite it you scum!
Citera
2018-01-19, 03:20
  #166
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Haha ja, skön jävla lirare va han! Idol sen barnsben. Spöa sina fans, kasta skit på dom, skära sig på scen osv. Synd att han inte fick avsluta sitt liv som han ville på scen.. Eller ja, synd att han dog öht. Fan att jag föddes 4år efter hans död.
Behövs fler stjärnor som han.

Han var en värdelös och totalt meningslös pissluffare, som tyvärr fick leva och förpesta jordens yta alldeles för länge. Han borde ha dött som aborterat foster.
Citera
2018-01-19, 03:44
  #167
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Han var en värdelös och totalt meningslös pissluffare, som tyvärr fick leva och förpesta jordens yta alldeles för länge. Han borde ha dött som aborterat foster.
Då har vi helt skilda åsikter kring den. Jag kan ju inte tvinga dig ha rätt.

OnT; Skådespelerskan Judy Garland drog ju en del tjack för att hålla vikten nere samt benzo för sömnen.
Citera
2018-06-04, 11:55
  #168
Avstängd
SvettigMumins avatar
Lemmy Kilmister, Phil Taylor, Eddie Clarke - Motörhead

John Frucsiante - ex Red Hot Chili Peppers. blandmissbrukare utan dess like på 90-talet. injicerade heroin och troligtvis kokain, råkade brände ner sitt hus när han rökte crack, amfetaminet fanns där någons också.

Donald Trump - USA's nuvarande president (ärligt talat vet jag inte om det stämmer men någon snitchade nyligen om det - eller nåt)

Ayn Rand - författare, utvecklade objektivismen(filosofi) missbrukade i över 30 år

Adolf Hitler - sägs det i alla fall(jag ser det som sannolikt)

Alexander Bard - musiker

Sanna Bråding - skådespelare

Magnus Hedman - före detta fotbollsspelare, målvakt i svenska landslaget

Bob Dylan - musiker

Christer Pettersson - svensk pundare, dömdes i tingsrätten för mordet på Olof Palme, friades senare i hovrätten


Det får räcka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback