• 30 301 online
  • 1 146 397 medlemmar
  • 59 338 287 inlägg
Igår, 18:06
Medlem
Jag har 1 fungerande sida med inredning men du får skicka fungerande sida sidor först jag är seriös och letar ständigt nya sidor
Citera
Igår, 20:20
Medlem
Skickar sidor till den som skickar till mig.
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Skickar sidor till den som skickar till mig.har många som inte har kommit upp här !!
Citera
Igår, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Tusen tack för listan
Jag tar gärna någon/några sidor på pm har inget direkt nu men söker på så när ja hittar skickar jag direkt. Hade vart väldigt uppskattat
Citera
Igår, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amanda1986
Vet inte riktigt vad vissa vinner på med att hålla inne på sidor 😄
Jag skickar alla sidor som funkar för mig men man kanske är knäpp som gör det?

Tar gärna sidor som funkar för dig , skickar tillbaka så fort jag har några väntar på en hel del sidor med så hoppas några/någon fungerar då får du tillbaka direkt ☺️
Citera
Igår, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toria77
Har listor att skicka så PM ni som vill ha 🤗🌸 får gärna skicka nått tillbaka så blir jag glad 🤗

Jag tar mer en gärna väntar på en hel del svar så när ja får svar tillbaka från dessa sidor får du tillbaka dom som fungerar ☺️
Citera
Igår, 21:56
Medlem
Väldigt många av de "nya" i tråden som inte skickar tillbaka något. Fast de skriver här att de kommer göra det.

Jag har helt färska sidor men vill ju gärna ha något i utbyte. Så nu skickar jag inte först jag fått något själv.
Citera
Igår, 21:56
Moderator
BigFatCones avatar
Jag frågar igen: är det någon som har kommit över något nytt?
Citera
Igår, 22:18
Medlem
jag har lite sidor!men får bara skräp här ! behöver sidor med mobil och hemelektronikn och datorer mm vettiga sidor,skickar ni bra sidor till mig så lovar jag att inte inte kommer bli besvikna mvh oxen
Citera
Igår, 22:45
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocos33
jag har lite sidor!men får bara skräp här ! behöver sidor med mobil och hemelektronikn och datorer mm vettiga sidor,skickar ni bra sidor till mig så lovar jag att inte inte kommer bli besvikna mvh oxen
Det finns i stort sett inga sidor med mobiler och bra hemelektronik som skickar på faktura.
Eller jo, det finns faktiskt jättemånga. Som skickar på faktura till företag.
Citera
Igår, 23:24
Medlem
Har 3 nya sidor.. mode! 😃 vad har ni för nytt?
Citera
Igår, 23:30
Moderator
BigFatCones avatar
Är det förresten någon som har nappat på nån av dom här "Jag har asfeta sidor men bara om jag får något i ubyte" och verkligen fått "feta" sidor tillbaka?
Citera