• 23 291 online
  • 1 146 808 medlemmar
  • 59 359 069 inlägg
2017-12-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lisssard
Jag fick en ny router från comhem, då gick det inte att se mtrl från dreamfilm, allt gick bra ända till jag skulle starta filmen, då "snurrade" det bara.
Bytte tillbaks den gamla routern, då funkade det.
Misstänker att Comhem stoppat dreamfilm på nåt sätt, rena rama China fasoner i så fall.

DU har nog bara fått en dålig router. Tvivlar på att comhem skulle blocka dreamfilm via hårdvara om de nu skulle göra det.
Citera
2017-12-24, 22:41
Medlem
Jag får bara upp att den inte stödjer formatet på precis alla filmer och serier. Dreamfilms har helt enkelt gått ner sig totalt.
Citera
2017-12-26, 00:08
Medlem
Rätt,

Det är nu bara skit. Antar att JAWSCLOUD.co stökar till det för att få betalt. Fullständigt värdelöst att ens försöka.
Citera
2017-12-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomensaatt
DU har nog bara fått en dålig router. Tvivlar på att comhem skulle blocka dreamfilm via hårdvara om de nu skulle göra det.

Det är bara joller. Har inte ett dugg med router att göra.
Citera
2017-12-27, 01:21
Medlem
Borde finnas svar här men skriver en kort fråga. För blockera alla popups på denna site tex hur görs det på bästa sätt?
Citera
2017-12-28, 22:01
Medlem
Vad fan har hänt med denna sida. Varför skulle dom börja byta ställe från där dom streamade från tidigare??? Dom nuvarande filerna fungerar endast i mobilen. Slår jag på dom på datorn laggar dom och dom väldigt få filer som går att casta till chromecast laggar ännu mer än på datorn. Dreamfilm suger nu mer fet jävla gubbpung
Citera
2017-12-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toddy84
Vad fan har hänt med denna sida. Varför skulle dom börja byta ställe från där dom streamade från tidigare??? Dom nuvarande filerna fungerar endast i mobilen. Slår jag på dom på datorn laggar dom och dom väldigt få filer som går att casta till chromecast laggar ännu mer än på datorn. Dreamfilm suger nu mer fet jävla gubbpung
Funkar bra för mig iaf, chrome win 10
Citera
2017-12-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toddy84
Och? Det är en gratistjänst som dessutom ligger i gråzonen när det gäller laglighet, det är frivilligt att använda tjänsten. Om du betalar för ett lagligt alternativ kanske det fungerar bättre, vad vet jag?
Citera
2018-01-06, 23:28
Medlem
Jag har äntligen fått det att fungera igen och måste säga att sidan är helt enkelt skit just nu. Alla filmer/serier jag tittat på nu har haft ljudförvrängningar vilket tar bort hela känslan från filmer och serier man tittar på. Jag vet att dom gör så på Youtube för att komma runt copy-rights och liknande men på Dreamfilms? Lägg av.

Aja Dreamfilms är inte ett alternativ längre för min del. Jag får försöka hitta något nytt.
Citera
2018-01-15, 20:19
Medlem
vad fan har hänt med ljudet på sidan?
Citera
2018-01-18, 22:13
Medlem
dknerks avatar
Kan ej casta från Dreamfilmhd längre via mobilen till min chromecast.... Varken från android eller iOS....

Snälla fixa ifall crewt läser här!
Citera