Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 20:52
  #1573
Medlem
Cred till Alexandra, snacka om att spela Pavel som en violin! 😂

Ang. Kirsti så är jag lite kluven, tror nästan att hon faktiskt var uppriktig i sitt försök till försoning, men dåligt tajmad isf. och fullt förståligt att Stella inte tog emot den med öppna armar.
Citera
2018-01-18, 20:56
  #1574
Medlem
Provrorsbarns avatar
Tycker Gustav gick lite väl hårt åt storbonden. Missade han att Stella är en tjej, som dessutom är mindre än honom? Trodde inte man gick på mindre tjejer enligt hans principer..
Citera
2018-01-18, 20:57
  #1575
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Visst, de är totala gruppmobbare. Skönt att det finns någon som Gustav, som vågar skälla ut dem. Sann hjälte och inget de räknade med.

Haha för fan skärp dig nu. Så pinsam du är. Pajas.
Citera
2018-01-18, 21:03
  #1576
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hur snabbt tror ni sebbe dawkins knäckt luffaren gustav då?


jag tippar på att en gråtande gustav lämnat efter 2 dagar

En ensamsittning á max 30 minuter. Han bröt ju ner en annan Gustav rätt effektivt.
Citera
2018-01-18, 21:08
  #1577
Medlem
dialektikers avatar
Vad töntigt att de delat upp sig i två så tydliga läger. Det blir så förutsägbart. Och de förlorar själva på att ingå i så uttalade pakter. De kan inte tänka på sig själva, och alla kommer bli lurade. Nä, de är allt annat än smarta i år. Kirsi förlorar enormt på att ta Alexandra. Om hon ville gå vidare så skulle hon tagit Daniella. Men det är bara skönt att bli av med henne.

Nä, som det nu ser ut, så kan det bli någon av utmanarna som vinner. De ser lite smartare ut, även om man bara sett dem en kort stund.
Citera
2018-01-18, 21:09
  #1578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hur kan du vara så säker på att hon är ärlig? Jag är tveksam till att hon bett om ursäkt över huvud taget om inte McKvack 2.0 varit storbonde.
Visst, jag tror hon är ärlig. Liksom du är tveksam till det.
Citera
2018-01-18, 21:14
  #1579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Haha för fan skärp dig nu. Så pinsam du är. Pajas.
Man fastnar väl för olika egenskaper? Jag gillar ärlighet och rättvisa, du gillar mobbning och orättvisor.
Citera
2018-01-18, 21:19
  #1580
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Man fastnar väl för olika egenskaper? Jag gillar ärlighet och rättvisa, du gillar mobbning och orättvisor.
Säga någon är ful, dum och döv är då rättvisa enligt dig? Då måste Mulle vara en favorit? Ärlig kille.
Citera
2018-01-18, 21:19
  #1581
Medlem
GenesisPs avatar
Har det någonsin tidigare varit så här tydliga grupperingar med mycket bråk mellan sig så tidigt in i Farmen? Just nu känns bondgården som en tickande bomb.
Citera
2018-01-18, 21:27
  #1582
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Gustav: Kvinnornas riddare på den vita springare som skyddar ungmör i nöd som sprider budskapet till världen att en kvinna ska man inte vara nedlåtande eller dryg mot för då fucking jävlar.

Idag så var det helt ok att vara dryg mot Lips och himla med ögonen och sitta och hånle med dryga kommentarer,som sagt så är losern en jävla hycklare och rent ut sagt en j-a feg krake.

Nämnde jag att han bor hemma hos mamma och är arbetslös men titulerar sig skådespelare och VD
Citera
2018-01-18, 21:28
  #1583
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vilka är dessa nykomlingar? Norrbaggen känns som en lågoddsare.
Hon är ifrån Värmland tror jag. Tyckte att det var lite värmländska.

Lite tråkigt med nya deltagare som ser normala ut.. Jag vill ha in Rocco och fortsätta att kolla på freakshowen!!

Förresten vad tycker ni om bakugnen Pajas-Gustav och Pavel håller på med? Jag såg den i bakgrunden och herrejävlar vad ful den har blivit!

Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Den där JP har bland den vidrigaste personligheten jag sett hos en dokusåpadeltagare.
Kan inte Dee sluta med att slänga med engelska uttryck.
Gustavs ordförråd är otroligt dåligt, taskig attityd har han också, mens varje dag.
Vad är det för tatuering på halsen/nacken Pundar-Mulle håller på att "lasra" bort?
Tror han har tatuerat in en skitfluga.
Citera
2018-01-18, 21:29
  #1584
Avstängd
wazzobazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Gustav: Kvinnornas riddare på den vita springare som skyddar ungmör i nöd som sprider budskapet till världen att en kvinna ska man inte vara nedlåtande eller dryg mot för då fucking jävlar.

Idag så var det helt ok att vara dryg mot Lips och himla med ögonen och sitta och hånle med dryga kommentarer,som sagt så är losern en jävla hycklare och rent ut sagt en j-a feg krake.

Nämnde jag att han bor hemma hos mamma och är arbetslös men titulerar sig skådespelare och VD

En fet +1 det finns inte mycket mer att säga. VD för vad?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback