Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 20:18
  #1549
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Alltså den där pundaren ser så urbota korkad ut i sin gamnacke.

Haha ja lite skurt över han med kepsen på sniskan
Citera
2018-01-18, 20:18
  #1550
Avstängd
wazzobazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ska bli kul att se vad utmanarna är för några typer. De verkar ju nästan vara helt normala.

Det kan behövas nu. Precis som man kan slänga in en "vanlig" karaktär i sci-fi/fantasy så kan man slänga in normala personer i Farmen för att göra kontrasten mellan dem och normalbegåvade så mycket tydligare.

Har låga tankar om honom men Tourettes kanske kör på Kristis taktik nu att vara så pass irriterande att han "får sig en jävel" och således kan få ut någon (eftersom 4:an nu satt prejudikat där).

Behöva lyssna på en liten 08-hipster säga "fucking" dagarna i ända? Eventuellt värt 500k för att få slå en sådan medvetslös. Tror aldrig människan har varit i slagsmål och det är därför käften går konstant (the bigger the bark, the smaller the bite).

Fläskläpp växer. Fortsätter spela taktiskt och hanterar pajasen med ro.

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Jo, det är riktigt svinigt gjort, oavsett om man gillar Dee eller inte. Personligen har jag inte något direkt emot henne, bortsett från dabbarna.

Engelskan yo den är galet off the hook insanely störig. Imagine om du knew någon som spoke like såhär vartannat word eller sentence. Instant brain aneurysm från högt bloodtryck yaow (dab).
__________________
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-18 kl. 20:31.
Citera
2018-01-18, 20:18
  #1551
Medlem
Byxan81s avatar
Förstår mig inte på Gustav. Han tycker man ska uppträda vuxet ena stunden, och sen har han ett språkbruk själv, som man kan förknippa med en förortsunge i 14års ålder.

Härligt det verkar börja med bråk. när det gäller äggen, i nästa avsnitt. Jag själv hade givetvis gått upp tidigt och frossat i ägg! Allt annat är idiotiskt!
Citera
2018-01-18, 20:19
  #1552
Medlem
Amors avatar
Linnea har imponerat som storbonde. Tycker hon är vettigast på farmen.

Gustav största idioten, solklart.
Citera
2018-01-18, 20:21
  #1553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Jag hatar Gustav.Han är en fucking pajas. Hur kan man bli arg på Stella för att hon inte köper Kirsis fjäsk under hennes storbondevecka? Jag såg att det var flera personer som försvarade Gustav igår mot JP. Jag antar att kvinnorna i tråden försvarade Gustav för att de tycker han är snygg och rasisterna hatar JP, visst han är också en ful människa, det erkänner jag. Men Gustav och hans hyckleri går mig på nerverna.

Du verkar i alla fall anamma hans ordval mannen

Jag är inte säker på hur vida det var genuint förlåt med kram eller inte men en sak vet jag och Stella var inte ensam i sitt beslut, det fick vi ju se när dom skulle "rösta" internt.
Citera
2018-01-18, 20:21
  #1554
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Linnea har imponerat som storbonde. Tycker hon är vettigast på farmen.

Gustav största idioten, solklart.
Det är en annan läpp som hetet Stella, läppLinnea var förre året
Citera
2018-01-18, 20:21
  #1555
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Jag antar att kvinnorna i tråden försvarade Gustav för att de tycker han är snygg och rasisterna hatar JP, visst han är också en ful människa, det erkänner jag. Men Gustav och hans hyckleri går mig på nerverna.
Gustav är ju som nidbilden av en dåligt anpassad invandrare. Vi invandringskritiker känner igen sådana och håller såklart på JP(trots att också han är en idiot, men det finns grader)
Citera
2018-01-18, 20:23
  #1556
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Du verkar i alla fall anamma hans ordval mannen

Jag är inte säker på hur vida det var genuint förlåt med kram eller inte men en sak vet jag och Stella var inte ensam i sitt beslut, det fick vi ju se när dom skulle "rösta" internt.


Genuint förlåt samma dag som kämpeval.. tveksamt
Citera
2018-01-18, 20:23
  #1557
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Alltså den där pundaren ser så urbota korkad ut i sin gamnacke.
Hur många pundare känner du som inte ser korkade ut då?

Till tråden: Gustav's tal efter valet av kämpe var inte det bästa jag hört, men visst har han väl ändå rätt gällande maten?
Finskan är väl den enda som varit i köket sen säsongen startade?
Citera
2018-01-18, 20:26
  #1558
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Alltså den där pundaren ser så urbota korkad ut i sin gamnacke.

Och jag orkar inte se det där äcklet borsta tänderna hela tiden. Vafan det är tredje gången kameramännen bestämmer sig att filma det.
Citera
2018-01-18, 20:26
  #1559
Avstängd
wazzobazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNamnVarTaget
Hur många pundare känner du som inte ser korkade ut då?

Till tråden: Gustav's tal efter valet av kämpe var inte det bästa jag hört, men visst har han väl ändå rätt gällande maten?
Finskan är väl den enda som varit i köket sen säsongen startade?

Hon är också den enda som lyckats sätta fyr på det. Tror Tourettes överskattar hennes förmågor å det grövsta. Hon får dock gärna skicka ut den tjocka i andra gänget nu.
Citera
2018-01-18, 20:33
  #1560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Genuint förlåt samma dag som kämpeval.. tveksamt

Trodde aldrig jag skulle försvara henne, för jag tycker hon fortfarande är obehaglig men folk kan komma till insikt och faktsik be om ursäkt. nu var det inte samma dag heller utan två dagar innan, Stella sa ju det själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback