Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-17, 18:10
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
God afton, Ja som rubriken lyder så har jag snubblat över en liten summa så att säga. Jag har suttit och funderat vad jag ska göra med pengarna? Eller vad kan jag göra med pengarna?

1, Jag köpte lite saker på elgiganten 65 tums 4k
2, surroundljud ( Inte så dyrt)
3, En ny Dator
4, Varit på spa/hotell några gånger

Köpte allt detta kontant men inte på en och samma gång!

Jag kan inte resa för pengarna då jag har en 2 åring dotter på heltid och vill inte släpa runt på henne runt massa länder.

Jag kan inte få in pengarna på banken då jag har haft problem med Forex tidigare, Gjort en tråd om detta innan.

Jag har en annan ekonomi på banken + pengar på aktier/All coins. Så använda pengarna till hyra och mat är inte nödvändigt då jag har andra pengar till detta.

Pengarna kommer från Svartklubbar under en lång tid, men har valt nu 2018 att ta ett spelfritt år. Det bästa hade varit om jag fått in pengarna på banken och kunnat uppgradera min bil! Men det går nog bort. Så seriösa tips vad ska jag göra med pengarna?

Köp en snöslunga och ut och bara tokkör......fan va snö !
Citera
2018-01-17, 18:48
  #98
Avstängd
OM du är så dum att du ber Flashback pundarna om tips så ska du inte ha 300K
Citera
2018-01-17, 21:09
  #99
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OrdonIsraeli
OM du är så dum att du ber Flashback pundarna om tips så ska du inte ha 300K

Börjar förstå vad du menar!
Citera
2018-01-17, 21:58
  #100
Medlem
Privatimportera en bil från tyskland (tyskt fabrikat) betala cash på plats, sälj hemma när allt är klart.
Du borde kunna göra det utan att väcka uppmärksamhet och dessutom göra en vinst på affären.
Citera
2018-01-17, 22:11
  #101
Medlem
Memmajemmas avatar
Spara pengarna till din dotter! Så har hon ett bra startkapital sedan då hon blir myndig.
Citera
2018-01-18, 00:24
  #102
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Men är du dum i huvudet eller, hur kan min ålder på något vis spela någon roll här?

Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Jag förstår att du inte kan se, förstå, hur det skulle vara relevant. Du påminner om en elefant i en porslinsbutik.

Tids nog kommer du kanske att förstå att man kan blunda för verkligheten men inte för dess konsekvenser!

You go girl!

Som tur är finns det en posthistorik att läsa. <Fenjal888> är alltså en man som är drygt 30 år. Enligt egna inlägg.
Citera
2018-01-18, 05:15
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Läs trådstarten ordentligt innan du postar.

Hur skall du föra över något till PayPal om pengarna inte ens finns inne i banksystemet?

Hej ! Jag missförstod helt fel , var kickad som fan nör jag skrev detta
Citera
2018-06-18, 00:33
  #104
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Det finns bitcoin automater där du kan trycka in cash och få bitcoins till din wallet, om du gör det och sedan säljer dem online så borde det väl inte se så skumt ut på banken? Ev att du säljer lite åt gången, typ 15k/månad
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback