• 63 385 online
  • 1 146 120 medlemmar
  • 59 335 128 inlägg
2018-01-16, 14:24
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolphan
Eller så är det bara du som är korkad och inte förstår riktigt.
Undermåligt människomaterial? hahaha. Vet du vad, dessa kriminella människor har ofta bättre gengenetik än vad t.ex du har, det är ÖVERLEVARE som påminner om våra krigare förr i tiden. Vilket var män med bra gener.
Män som du, feminiserade missfoster som gett en ny könsroll på senare år. Sånna som du, östrogenstinkande fjollor som är så ledsna för dem har kassa gener och en oförmåga att känna sig manlig.
Totalt värdelöst material, gör samhället och världen en tjänst, skaffa inte barn, snälla. Mänskligheten kommer dö ut pga sånna som dig.
Eller hur? Riktiga ÖVERLEVARE är de, vi läser dagligen om dessa döda sopor till maffia men vi kallar dem "överlevare"... Världen behöver "verkligen" alla genetiska missfoster som inte kan upprätthålla civilisation i de egna länderna, utan måste komma till Sverige för att bli skjutna för en femma puff. Jag har redan flera barn, samma sort som de som byggde samhället dina "krigare" flyr till (med svansen mellan benen medan de lämnar kvinnor och barn efter sig). Att som blatte ta efter gorillabeteende från djungeln är inte "manligt", det är att underordna sig intelligensmässigt. Sätt dig på apberget så kastar jag en kaka, "krigare"...
Senast redigerad av beyond 2018-01-16 kl. 14:27.
Citera
2018-01-16, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Eller hur? Riktiga ÖVERLEVARE är de, vi läser dagligen om dessa döda sopor till maffia men vi kallar dem "överlevare"... Världen behöver "verkligen" alla genetiska missfoster som inte kan upprätthålla civilisation i de egna länderna, utan måste komma till Sverige för att bli skjutna för en femma puff. Jag har redan flera barn, samma sort som de som byggde samhället dina "krigare" flyr till (med svansen mellan benen medan de lämnar kvinnor och barn efter sig). Att som blatte ta efter gorillabeteende från djungeln är inte "manligt", det är att underordna sig intelligensmässigt. Sätt dig på apberget så kastar jag en kaka, "krigare"...

Visst finns det små avskum som inte är speciellt intelligenta, dessa ryker också med tiden. Som vi ser.
Det är ganska uppenbart att du är en liten arg fjolla som sitter tuff bakom skärmen och inte mycket mer än så.
Kan inte annat än hoppas att du blir kallblodigt nerstucken en vacker dag av just dessa du kallar för "apor" och får se ditt eget blod spillas medans förövaren skrattar dig i ansiktet.
Citera
2018-01-16, 14:50
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Visst finns det små avskum som inte är speciellt intelligenta, dessa ryker också med tiden. Som vi ser.
Det är ganska uppenbart att du är en liten arg fjolla som sitter tuff bakom skärmen och inte mycket mer än så.
Kan inte annat än hoppas att du blir kallblodigt nerstucken en vacker dag av just dessa du kallar för "apor" och får se ditt eget blod spillas medans förövaren skrattar dig i ansiktet.
Kommer inte att hända men ha en bra dag ändå.
Citera
2018-01-16, 15:05
Medlem
Citat:
Nä med tanke på din profilbild så sitter du väl ganska så inspärrad och övervakad.. Nog bäst.
Varför ska du börja snea och bli lite hotfull, kan du inte ta debatten mer sakligt istället?

Han må ha åsikter som sticker ut men han verkar åtminstone stå för dem, sedan kan man tycka vad man vill.

Och Dolphan (Lundgren?), jag har koll på detta och ärligt, det är inte speciellt många krigarsjälar därute, det vet du med. De existerar givetvis, men de är få. Idag är det mer hyenor och gamar.
Citera
2018-01-16, 15:25
Medlem
Kan ni inte skapa annan tråd för off topic grejer? Jobbigt att klicka in och läsa sånt som inte är relevant till rubriken
Citera
2018-01-16, 22:45
Medlem
Bor i området men har varken hört eller sett något av detta förens nu. Skumt..
Citera
Igår, 12:58
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Du baserar alltså en människas värde på om dem är kriminella eller ej? Det är samma sak som att säga att en politiker är mindre värd än andra människor.

Bara för man väljer eller t.o.m tvingas vara kriminell så är man ju inte en sämre människa för det.
Jo, det stämmer, förutom det om politiker. Det ligger i betraktarens synvinkel och jag tycker så. Generellt. Någon som fildelar tycker jag inte sämre om, till skillnad från någon som misshandlar äldre.

Kanske tycker du att alla människor är lika mycket värda. Det tycker inte jag.
Citera
Idag, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SashaFierce
Men nu pratar du ju om den "perfekta kriminella" som höll på med sitt men ändå valde att inte skada oskyldiga. Och jag kan säga som så att förr var det mycket mer heder bland kriminella. Kvinnosynen och allt det där. Det var en annan typ av respekt och brödraskap.

Men det håller inte riktigt att dra upp den teorin i nuläget, då majoriteten kriminella idag är små förpubertala snorvalpar som faktiskt förstör för människor som inte förtjänar det och dunkar samir byn (eller vad fan han heter) i sin bil så rutorna rasslar och känner sig ascoola. Jag fattar vad du syftar på men jag kan liksom inte hålla med.

Jag har garanterat mer respekt för t e x bandidos och HA när dom för år sen var i dispyter, men för småttingar som väljer att skjuta ner varandra över en röding eller över en brud, känner jag att dom borde ha ihjäl varandra fort så vi andra och dom vi älskar slipper vara på "fel plats vid fel tidpunkt."

Och nu syftar jag inte på snubben som var i närlunda. Jag kände honom inte och väljer att inte yttra mig om en person som är död.

Ja som jag också skrev, dessa snorungarna som kommer i gäng och hoppar på äldre, kvinnor och barn är inget annat än löss som bör trampas på.
Och ja, dem börjar bli alldeles för många.

Men jag anser inte, som en del andra i tråden gör, att det är under bältet att råna en butik med en yxa.
Han behövde väl pengar och då är det mest tidseffektivt att dra fram ett vapen och slippa massa jidder.
Ingen skada skedd, vad är problemet?
Och kom inte och säg att butikspersonalen kan ha blivit traumatiserade för livet, det är ju bara löjligt.

Sen att dem skjuter varandra är ju order från dem tyngre killarna många gånger. Konkurrens.
Att någon skjuter en annan för pengar är heller inget konstigt, det är ju just pengar (och status) som är drivkraften i den kriminella världen.
Sen om det är 500 spänn eller 50 000 spelar ingen roll, kanske han har spelat för mycket pajas och snackat massa gojja hela tiden. Det är en princip, inget annat.
Citera