• 26 151 online
  • 1 146 120 medlemmar
  • 59 327 922 inlägg
2018-01-15, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Fan jag förstår inte riktigt hypen med lyrica. Andra gången jag provar och jag får mest en kroppslig buzz om man säger så, blir lite snurrig och slow, men ingen vidare ångestdämpning eller eufori på nåt sätt. Är jag för inbiten på benz så att mina receptorer möjligen inte svarar på lyrican? Xanor har ju varit en favorit tidigare som total ångestdödare.

Finns ju utan tvivel en korstolerans mellan preparaten! Jag föredrar lyrica om jag ska ut bland folk o föredrar bens om jag bara ska chilla så tycker inte dom är jättelika rusmässigt trots att de bygger varandras toleranser
Citera
Igår, 17:33
Medlem
Jag har gått av Lyrica tidigare efter ett 1 års bruk i princip, utan någon AT över huvud taget.
Senaste gången jag gick av var efter kanske 6 månader och fick ingen avtändning då heller.
Nu har jag varit på det IGEN i kanske 4 månader och är fan livrädd att jag ska få en avtändning nu.
Alla reagerar ju olika och vissa kanske inte får samma symtom - tror ni att det är större risk att jag får AT denna gång eller bör jag uppleva samma sak som tidigare, dvs lite sömnsvårigheter sen inga problem?

Jag förstår att ingen kan veta detta på förhand men skulle gärna få någon annans tankar om det.
Citera