2018-01-17, 10:01
Medlem
Asklords avatar
.
Senast redigerad av Asklord 2018-01-17 kl. 10:12.
Citera
2018-01-17, 10:02
Medlem
JJ.Berzeliuss avatar
Kände igen Gustav från dag 1, men kunde inte koppla hur. Kände igen hans kroppsspråk och röst... jag började bli riktigt irriterad över hur jag kunde känna igen honom tills idag.
Efter en dusch och på med mina kalsonger från Tiger of Sweden slog det mig.. jag har ju köpt kalsongerna av Gustavjävel! Gustav jobbar (eller jobbade tills nyligen) på tiger of Sweden. Han var lika irriterande då fast jag hörde inget ”fucking”...Jag minns att han klädde sig som en Belieber och jag tyckte att han hade passat bättre in på Jack & Jones, Carlings eller Joe and the Juice..

Med det sagt så hoppas jag att en joker som ännu inte kommit in vinner.
Citera
2018-01-17, 10:12
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Jag har ju köpt kalsongerna av Gustavjävel! Gustav jobbar (eller jobbade tills nyligen) på tiger of Sweden. Han var lika irriterande då fast jag hörde inget ”fucking

Han beter sig som en wigger med sitt fuckin hit och dit. En 15-årig wigger som umgåtts förmycket i "orten." Han tror verkligen att han är stenhård

Gaphalsen JP vågar mer och mer visa vilken skitstövel han är. Han älskar verkligen att hetsa igång bråk
Citera
2018-01-17, 11:14
Medlem
dialektikers avatar
Ni har rätt, fruktansvärt värdelöst gäng i år. Det går inte att titta på när de är såna sopor. Det har varit fart nu med händelser i början, men jag tror man tappar lusten att titta snart när det är såna pajaser med gårdsskötseln? Fast det kan ju bli intressant med att se hur de missköter allt. Hur kommer det bli när djuren kommer?
Vi får väl se, det kanske både blir intressant och frustrerande att titta på eländet.
Ingen av dem orkar jobba samtidigt som de spanar på varandra hur lite de andra jobbar. Blir ju mycket verkstad av det.
Citera
2018-01-17, 12:13
Medlem
Värdelöst gäng...ja, går inte att titta på...jo just därför tycker jag.

Du får bestämma dig "dialektiker" om du ska
titta på farmen eller inte????
Citera
2018-01-17, 13:33
Medlem
Håller med om tråkigt gäng i år. Slutade titta efter 4 avsnitt..
Citera
2018-01-17, 13:44
Medlem
Provrorsbarns avatar
Bläddrade lite i tv-tablån. Nästa vecka börjar torpet sändas, 1timmes avsnitt, direkt efter Farmen. Det är alltså längre avsnitt än huvudprogrammet? Värt.. verkar sändas på tvn iaf och inte bara på webben.
Citera
2018-01-17, 13:51
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Bläddrade lite i tv-tablån. Nästa vecka börjar torpet sändas, 1timmes avsnitt, direkt efter Farmen. Det är alltså längre avsnitt än huvudprogrammet? Värt.. verkar sändas på tvn iaf och inte bara på webben.

Så jävla bra är det inte, att jag lägger 1 1/2 timme om dagen, för att glo på dessa lågbegåvade imbeciller.
Citera
2018-01-17, 14:22
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn

Du har nog missförstått något. Aldrig att tv4 skulle sända 1,5 timme varje dag med farmen + torpet. Torpet blir på tv4play som förra säsongen.
Citera
2018-01-17, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Du har nog missförstått något. Aldrig att tv4 skulle sända 1,5 timme varje dag med farmen + torpet. Torpet blir på tv4play som förra säsongen.

Ja så är det:

Torpet, webbexklusiv förlängning av Farmen i TV4 Play

Torpet visas med start sön 21 jan kl 21.00 i TV4 Play

https://webb-tv.nu/torpet-tv4-play/
Citera
2018-01-17, 14:33
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Ja, hans stamp-murarteknik var nåt av det absolut dummaste jag sett någonsin.
Jag kan inte heller mura men det där skulle jag aldrig kommit på att testa ens i min vildaste fantasi.

Var det Daniella som tittade fram bakom honom i slafen vid middagsluren? Usch.

Han visade verkligen sig själv där som en ilsken 5 års pojke som stampar i frustration och maktlöshet.
Citera
2018-01-17, 14:38
Medlem
Orjisols avatar
Måste säga att jag stör mig på Hipsterskägget något enormt. Känns verkligen att han förvandlas till någon slags neandertalare när någonting inte går hans väg.i På sättet han går och hur han flänger med händerna. Han måste ha varit uppvuxen kring folk som icke kommer från skidåkande nationer skulle jag tro.

Någon annan som retar gallfeber på mig är Dee Dee och att hon ska slänga sig med engelska lite hur som helst. Men kom igen vad fan. Detta kanske går hem hemma i flickrummet men nu är du på farmen.

Kristi-brud är någon som jag håller på. Jag gillar att hon psykade ut tjockisen till att kasta gröt på henne.
Kristi brud har nog förmågan att få många fler att flippa framöver. Jag tror hon kör ett väldigt lågintensivtspel.

Tyckte det var skönt att Gula Blend åkte hem då hon mest var en sur gammal kärring.

Jag vill förövrigt se den Polska Byggjobbaren som storbonde framöver. Tror han kan utvecklas till att bli en man som styr med järnhanden och skapar en del intriger.
Senast redigerad av Orjisol 2018-01-17 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in