Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-16, 14:12
  #685
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför? Om man förbiser hans blatteälskande så är han en briljant komiker.

För min del får han vara hur briljant som helst.....ja, rentav genial! Men hans politiska åsikter gör att han blir persona non grata! Sån en jag!
Citera
2018-01-16, 14:22
  #686
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MohamedMohamed
....var håller hen hus ? Är det ngn som vet var hen är nu när Sverige aldrig varit tryggare ? - Har hen och våldtäkts kurden sparkat undan stolarna åt varandra ?


Han ligger i fosterställning under sängen och suger på sin tumme. Han är skiträdd. Han vet att han inte har rent mjöl i påsen. Han vet att hans tid är förbi.
Citera
2018-01-16, 14:25
  #687
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
För min del får han vara hur briljant som helst.....ja, rentav genial! Men hans politiska åsikter gör att han blir persona non grata! Sån en jag!

Dom suger, men hans skämt och Birro, alkohol och familj med barn regerar.
Citera
2018-01-16, 15:57
  #688
Medlem
Är Betnérs fula grå skägg ett sätt för honom att kamouflera sig när han rör sig ute på stan? Någon estetisk funktion har det ju knappast. Han ser även gul ut i huden. Är karln sjuk?
Citera
2018-01-16, 17:30
  #689
Medlem
mikael_svenssons avatar
En fågel viskade i mitt öra att Betnér's andra hälft Helena och Johan Stemme (kollega på Jarowskij) har "ett gott öga" till varandra. Sekret som avges från munhålans vävnader ska ha utbytts vid ett antal tillfällen.

Oddsen på att fler sekret utbytts/kommer utbytas är väldigt låga.
Citera
2018-01-16, 18:11
  #690
Medlem
Finns det ingen som bor i närheten av honom som kan uttala sig om hans förehavanden??
Citera
2018-01-16, 19:22
  #691
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför? Om man förbiser hans blatteälskande så är han en briljant komiker.
Åh, är han briljant, då är det ju synd att jag aldrig har hört honom, men jag har fått svårare att tåla pk folk (galningar) så kanske lika bra det...
Citera
2018-01-17, 10:38
  #692
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
För min del får han vara hur briljant som helst.....ja, rentav genial! Men hans politiska åsikter gör att han blir persona non grata! Sån en jag!

Det jag stört mig på är att han verkar vara dum i huvudet, som om hans hjärna är en mjuk svamp efter att ha rökt för mycket gräs i sina dagar. Inget fel med att vara lite dum men om man samtidigt är beräknande, arrogant och oförskämd gör man bort sig. Magnus Betner har fallit därför att han gått för långt med att vara politisk. En sådan idiot. Henrik Schyffert har också fallit. Nu är dessa herrars smala lycka den att de alltjämt har den del av den svenska medelklassen som är medelålders eller strax därutöver, fortfarande med sig. Den här publiken har fått för sig att Betner/Schyffert är "roliga" och har något tänkvärt att komma med och de, publiken, har ännu inte ifrågasatt dem. Sant är att förstås att Betner/Schyffert är regimlojala hycklare och rätt så humorbefriade. Det är väl bara i Sverige man ska vara på det viset istället för tvärtom för att tjäna pengar och det är ju för ynkligt egentligen.

Jag är dödsknarkarrasist som tror att Adolf Hitlers rykte i Europa har återupprättats inom 20 år, när Europa störtat sönder och samman under trycket av massinvandringen från främst mellanöstern. Allt eftersom den tiden närmar sig gör Magnus Betner sig alltmer irrelevant och svårförstådd, eftersom han, tyvärr vill jag inflika, är en svensk han också.

Följer inte Magnus Betner men har ändå en fråga, har han försvunnit, dragit sig tillbaka alldeles?
Citera
2018-01-17, 10:46
  #693
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson
En fågel viskade i mitt öra att Betnér's andra hälft Helena och Johan Stemme (kollega på Jarowskij) har "ett gott öga" till varandra. Sekret som avges från munhålans vävnader ska ha utbytts vid ett antal tillfällen.

Oddsen på att fler sekret utbytts/kommer utbytas är väldigt låga.
Ojdå! Jag skiter naturligtvis i idioten Betnér men tycker synd om Lotta. Blöt julfest eller?
Citera
2018-01-17, 11:33
  #694
Medlem
Typisk hanrej som ska låtsas vara tuff enligt min åsikt. Det här med att han också gillar män som han sade på roast på Berns. Är det något han bara påstod för att få pk-poäng eller har han relationer med män också?
Citera
2018-01-17, 14:49
  #695
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson
En fågel viskade i mitt öra att Betnér's andra hälft Helena och Johan Stemme (kollega på Jarowskij) har "ett gott öga" till varandra. Sekret som avges från munhålans vävnader ska ha utbytts vid ett antal tillfällen.

Oddsen på att fler sekret utbytts/kommer utbytas är väldigt låga.

Kan förklara bilden som postades kring jul.

Hon såg synnerligen frisk och välmående och allert ut medan Magnus såg ut som en sorgsen döende åldring med långt framskriden rövcancer.

Tiden lär utvisa hur det ligger till!
Citera
2018-01-17, 20:28
  #696
Medlem
Hur länge ska Magnus gömma sig undan?
Hans rykte kanske är halvt förstört i och med hela grejen med Soran men Sara och Jocke 38 år som bor i Norrköping som brukar kolla på kanal5 varannan dag vet ju inte om detta och det är inte säkert att de kommer bry sig.
Nån gång måste han ut i världen igen, frågan är vad han väntar på?

Kanske är hans största rädsla att bli hånad av diverse högermänniskor eller ligger det någon hund begravd?

Handlar det om att han visste om Sorans dåliga förhållningssätt till kvinnor (speciellt till hans ex)?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback