Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-16, 22:47
  #133
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Du lever inte riktigt i verkligheten, inte sant? Det måste vara tufft för dig att vara så arg och bitter och eländig. Många kvinnor tycker om sex utan att någon behöver säga det till dem, förstår du. Men det ska vara med någon som kan sex.
Fel. Här läs och bli triggad: (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) Drygt 400 sidor av kognitiv dissonans och too real-moments men läsvärt ändå. Jag menar du är ju tjej och således inte intresserad av sex så blir mycket tid att fördriva
Citera
2018-01-16, 22:49
  #134
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Hahaha... måste man bete sig som ett hjärndött djur för att få berättigad att veta vad sex är. Ni män är inte normen, även om ni utsett er själva till den. Ni bestämmer inte huruvida något är eller inte är. Du kan givetvis tycka om en viss grej men samma grej är inte sanningen för mej.

Blir bara värre och värre, säger du fler dumma saker så kommer jag faktiskt avsluta mitt lidande!
Du får såklart tycka vad du vill men buhuhu det är så jag känner.

Istället för att erkänan att du har storfel så börjar du omdefiniera saker? Fy fan vad oärligt, du borde faktiskt skämmas! Men jag vet vem som har lärt dig att debattera som en idiot, det är inte originellt.

Sedan är det faktiskt du som gör det till ett problem, jag ser faktiskt inget som helst problem med att säga att män gillar sex medan kvinnor gillar mys. Det är ju du som skapar osämja och kastar ut människor i kognitiv dissonans.
Citera
2018-01-16, 22:51
  #135
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Ni män har MadonnaHora komplex. Kvinnor är inte nymfomaner eller porrskådisar bara för att gilla sex. Vi gillar olika bara. Vissa tjejer gillar och har testat det mesta medans andra kör vanilj.

Jag orkar inte dra upp hela (sex)historien om kvinnor versus män...
There you go! fast det är ingen kränkande semantik för män för det är inte naturligt utan det är förolämpande mot det intellektuella och intelligenta.

Andra fetade: klart, det är jobbigt att ljuga i längden. Pluspoäng för dig!
Citera
2018-01-16, 22:59
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Blir bara värre och värre, säger du fler dumma saker så kommer jag faktiskt avsluta mitt lidande!
Du får såklart tycka vad du vill men buhuhu det är så jag känner.

Istället för att erkänan att du har storfel så börjar du omdefiniera saker? Fy fan vad oärligt, du borde faktiskt skämmas! Men jag vet vem som har lärt dig att debattera som en idiot, det är inte originellt.

Sedan är det faktiskt du som gör det till ett problem, jag ser faktiskt inget som helst problem med att säga att män gillar sex medan kvinnor gillar mys. Det är ju du som skapar osämja och kastar ut människor i kognitiv dissonans.

Snälla, berätta vem som har lärt mej att debattera som en idiot. Vore intressant att veta.

Nej, du skapar problemet eftersom du anser sitta på det rätta svaret vad sex är, medans jag enligt dej har fel. Vem är du att bestämma.
Citera
2018-01-17, 00:41
  #137
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Nej. Du får inte mer sex än de flesta drömmer om. Sluta överdriva och kom ut till verkligheten.

Ok, jag får exakt den mängden sex jag vill ha, vilket verkar vara betydligt mer än en hel del män får med tanke på butt-hurten som florerar här inne. Potato potato.
__________________
Senast redigerad av ShallowInfidel 2018-01-17 kl. 00:47.
Citera
2018-01-17, 08:43
  #138
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Ok, jag får exakt den mängden sex jag vill ha, vilket verkar vara betydligt mer än en hel del män får med tanke på butt-hurten som florerar här inne. Potato potato.
Det kan inte vara särskilt mycket.
Citera
2018-01-25, 20:42
  #139
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jisses vad är det för män ni dejtar?
En man som aldrig ger en orgasm i sängen? Vad är det för självisk mupp?

Dom har aldrig lyckats, har försökt visa och liknande men de försöker mer härma någon dålig porrfilm där man sliter och jag vettefan med klitoris, eller pumpar kuken hårt in i livmodertappen så fort som det bara går. Man hinner varken känna vad som händer där det ska kännas utan det gör bara ont.
Citera
2018-01-25, 20:46
  #140
Medlem
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Nej det gör det inte. Kvinnor ligger fortfarande inte runt i samma utsträckning som män förutom ett fåtal kvinnor som är psykiskt störda. Om de kan få sex när de vill, hur kommer det sig att de flesta kvinnor föredrar att vara utan sex i flera år såvida mannen inte har lovat vara "trogen"?

De flesta kvinnor "ligger runt", men de flesta är diskreta med det. Vad de flesta kvinnor inte gillar är taffliga raggningsförsök.
Citera
2018-01-25, 20:52
  #141
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Dom har aldrig lyckats, har försökt visa och liknande men de försöker mer härma någon dålig porrfilm där man sliter och jag vettefan med klitoris, eller pumpar kuken hårt in i livmodertappen så fort som det bara går. Man hinner varken känna vad som händer där det ska kännas utan det gör bara ont.


Då är det en man som inte lyssnar på dina behov. En riktig man säger vad vill du att jag ska göra för att du ska komma?

Har du prövat en fransman?
Citera
2018-02-07, 02:39
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?


Ehhh du lille vän... Tala för dig själv. Jag tycker sex och kuk är bland det bästa och skönaste som finns på denna planeten och känner många andra som tycker det. Hade kunnat hålla på hela dagarna ifall det gick.
Citera
2018-02-07, 02:50
  #143
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Bara för att du är autistisk och lever i din egen lilla slutna bubbla, så resonerar inte alla andra människor som inskränkta du gör.
+1 på den
Citera
2018-02-07, 02:50
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Kvinnor gillar sex men dom gillar INTE kukbilder det är vi män som inte fattat det.

Inte din kanske. Kukbilder är som raggningsförsök, det är bara uppskattat om det kommer från rätt kille. Annars är du ett creep.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback