Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2018-01-15, 18:36
  #25
Medlem
"Kl 05:30: Vi står nu långt fram på dansgolvet och är halvt icke kontaktbara. Detta är det magiska med E. Att man står fjäderlätt på nåt smutsigt betonggolv och svävar ifrån sitt tråkiga banala vanliga svenssonliv medan alla andra ligger bekvämt i sin säng och drömmer om att må så jävla bra som vi gör nu."

Låter som ett tråkigt liv, jag drömmer definitivt inte om att må som du. Vi får väll se om 1 till 2 år, vem som sover bäst. Jag sover garanterat bättre, med en ren själ och kropp än vad du kommer att göra på ett LVM hem, fängelse, eller i rännstenen. Men hoppas ändå det går bra för dej, ingen förtjänar att hamna i skiten.
Citera
2018-01-17, 02:10
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe7272
Låter som ett tråkigt liv, jag drömmer definitivt inte om att må som du. Vi får väll se om 1 till 2 år, vem som sover bäst. Jag sover garanterat bättre, med en ren själ och kropp än vad du kommer att göra på ett LVM hem, fängelse, eller i rännstenen. Men hoppas ändå det går bra för dej, ingen förtjänar att hamna i skiten

Hårda men sanna ord! Personligen lever jag hellre ett kort men roligt liv då jag inte gillar att ta ansvar.
Citera
2018-01-17, 02:12
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smattrarn
För gudsskull ta det lugnt med att blanda kokain och mdma/ecstasy.
Oavsett hur kul kväll du hade, var glad över att ditt hjärta orkade.

Jävligt dumt ja, satt och kollade pulsen när jag började fatta va fan vi höll på med.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback