• 12 271 online
  • 1 180 430 medlemmar
  • 60 950 352 inlägg
  • 2
  • 3
2018-01-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discogym
Sätt pengarna i en vettig ICO, när den släpps på första exchangen så har du 5-10x. Varsågod, betala tillbaka lånet och fortsätt med vinsten.

Vad är ICO för något? Är rätt ny inom krypto
Citera
2018-01-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Tack för alla svar, har lite erfarenhet och har studerat kryptovalutor under några månader. Ser att det finns möjligheter. 100k skulle inte ruinera mig har tillgångar som överstiger det. Så nå lyxfällan blir det inte tal om. Denna tråd skapade jag för att få mer information och synvinklar. Så långt har jag ju fått några bra tips, tex investera i mining utrustning. Ska kolla upp det mer. Vet att många har gjort stora pengar på just Bitconnect. Det som får mig att tveka där är att de har varit igång över ett år nu.

Är normalt väldigt försiktig med mina pengar men möjligheten att göra klipp på kryptovalutor känns lockande och jag personligen tror att den möjligheten kommer att bli mindre med tiden. Vi kanske är inne på de sista ljuva krypto åren. Vore synd att missa det tåget.

Bitconnect är en fkn scam. Jag har gjort research och kan säga att det låter lite för bra för att vara sant. Låter som en Ponzi scheme om du frågar mig.

inte säkert att jag har rätt, men tycker att det finns säkrare alternativ.
Citera
  • 2
  • 3