Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-14, 14:41
  #973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Jeg vil tippe ektemannen, hvorfor skulle hun gå ut når de akkurat hadde kommet hjem midt på natta ? De kranglet, han slo henne ihjel og brukte noen timer på å gjemme liket.

Vad är det Leffe brukar säga: "80% av alla oförklarliga mord har gjorts av nära anhöriga"
Citera
2018-01-14, 14:42
  #974
Medlem
De utelukker ikke flere pågripelser. jeg har tidligere vært inne på ang blodfunnene at om det startet som en 'ulykke' og hun ikke var død kunne han bedt broren om hjelp, fraktet hun dit, så dør hun, og de dumper henne istedenfor. Han som tok m seg Sigrid vurderte å kjøre rett til legevakt men tok hun med seg istedenfor, en slags sånn variant.
Citera
2018-01-14, 14:58
  #975
Medlem
Knivur-273s avatar
Det är svårt att förstå hur man kan ge sig på en kvinna och ta livet av henne. Att säga att hon kan fara åt helvetet, det kan man göra om det finns goda skäl.

Mitt värsta brott mot kvinnor är att jag någon gång dragit i flätan lite, men då var jag barn, och så var det inte så värst hårt
__________________
Senast redigerad av Knivur-273 2018-01-14 kl. 15:07.
Citera
2018-01-14, 15:28
  #976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
...

Jag hittade tråden alldeles nyss, trodde i början att det rörde sig om en försvunnen man på grund av namnet Janne. Är Janne ett vanligt tjejnamn i Norge eller är det unikt för en tjej att heta Janne?

Fra statistisk sentralbyrå:

Det er 7 385 kvinner som har Janne som første fornavn

Det er 3 878 kvinner som har Janne som eneste fornavn

Det er 30 menn som har Janne som første fornavn

.....

Jeg vil tro de 30 mennene er innvandrede svensker.
Citera
2018-01-14, 16:08
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loff1
Fra statistisk sentralbyrå:

Det er 7 385 kvinner som har Janne som første fornavn

Det er 3 878 kvinner som har Janne som eneste fornavn

Det er 30 menn som har Janne som første fornavn

.....

Jeg vil tro de 30 mennene er innvandrede svensker.
eller finner
Citera
2018-01-14, 16:26
  #978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen60
ja, og vi bruker det ikke på pojcker
her har vi diskutert alle mulige potensielle scenario, praktiske detaljer, jus, teoretiske muligheter,beskrivelse og etterlysning av person - og så har majoriteten av forumet trodd det lettes etter en mann ? Legionærhomo m to barn osv. For en historie, nå skjønner jeg interessen hos søta bror.
Citera
2018-01-14, 16:42
  #979
Medlem
ReedMes avatar
Har polisen sagt nåt om dom två blodfläckarna än? Hur dom kom dit? Jag är ruskigt nyfiken på att få veta svaret.

När tror ni att åtal väcks? Maj, juni?
Citera
2018-01-14, 16:56
  #980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Har polisen sagt nåt om dom två blodfläckarna än? Hur dom kom dit? Jag är ruskigt nyfiken på att få veta svaret.

När tror ni att åtal väcks? Maj, juni?
Polisen er veldig snåla på informasjonen, så vi får nok ikke vite det på en stund.
I morgen er det fengslingsmøte, men når det kommer i retten(domstolen) kanskje etter sommeren?
Citera
2018-01-14, 16:59
  #981
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen60
Polisen er veldig snåla på informasjonen, så vi får nok ikke vite det på en stund.
I morgen er det fengslingsmøte, men når det kommer i retten(domstolen) kanskje etter sommeren?
Tack! Låter som att en utredning tar ungefär lika lång tid i Norge som i Sverige då.
Citera
2018-01-14, 17:00
  #982
Medlem
GormDenGamles avatar
Kan brodern ha något med det att göra?
Jag tyckte det var märkligt att han flyttade in till mannen direkt efter att hon försvann.
Citera
2018-01-14, 17:14
  #983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kan brodern ha något med det att göra?
Jag tyckte det var märkligt att han flyttade in till mannen direkt efter att hon försvann.

Kan jeg aldri tenke meg, det er hennes bror. Men kanskje hans bror, som bor på gården der blodsporene er funnet rett ved.
Citera
2018-01-14, 17:16
  #984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kan brodern ha något med det att göra?
Jag tyckte det var märkligt att han flyttade in till mannen direkt efter att hon försvann.
Nei
Han bor i Trondheim, og ville være i Brumunddal da han fikk vite at søsteren var borte. Trondheim er ihvertfall 35 mil fra Trondheim
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback