• 27 859 online
  • 1 152 736 medlemmar
  • 59 632 912 inlägg
2017-03-02, 15:27
Medlem
Bigl-rips avatar
Jävla smart, nu kan ingen någonsin kritisera honom, för då är man homofob och nazist
Citera
2017-03-04, 17:42
Medlem
Tranquility Bass avatar
En fråga jag ställt mig är hur lämplig man är som ordförande för ett av Sveriges största politiska ungdomsförbund om man lider av utbrändhet? Känns inte som ett jobb jag skulle ta om jag hade eller riskerade att bli utbränd.
Citera
2017-03-04, 20:48
Medlem
Mikojans avatar
Homosexuell antirasist. Gäsp. Finns det ungdomspolitiker som vill ha makt i dag som inte är det? Det här är gossflickor som aldrig kommer att kämpa för BB i Sollefteå och andra orter långt från Stockholm. Vad ska man med sånt till?
Citera
2017-03-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Ja, hans karriär inom rörel(s)en lär var spikrak. Frågor på det?

Ursäkta, men jag har mycket svårt att se Philip Botström i rollen som en framtida "landsfader".
Citera
2017-07-29, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Ursäkta, men jag har mycket svårt att se Philip Botström i rollen som en framtida "landsfader".
Jag lovar, ingen kan se honom som en landsfader.

Såg honom på tv4 i morse, började skratta, kunde inte sluta, helt parodiskt.

Han intervjuades av en av snubbarna i det homosexuella paret på tv4, det kanske finns flera, men det kan inte finnas ett till par som är så korta.
Har absolut inget emot homosexuella män, men dessa, som det händer att jag ser irl, är så korta att jag har svårt att se dom som vuxna människor, på det ser dom osäkra och skraja ut också.

Så en av dessa småkillar sitter och intervjar Botström.
Och Botström är ännu mindre, når förmodligen inte ner till golvet från en vanlig stol.

Och Botström är där för att bedöma Sveriges försvarsminister, som han säkerligen måste klättra upp på en stege för att kunna tala med.

När Italien förberedde sig för första världskriget hade dom en så kort kung, överbefälhavare antar jag att det heter i militära sammanhang, att hans gevär släpade efter honom i marken när han bar det över axeln.
Kan inte annat än dra en parallell till det.

Jag kan inte hitta ett enda plan där Botsröm inte är pinsam.
Citera
2017-07-30, 04:21
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Jag lovar, ingen kan se honom som en landsfader.

Såg honom på tv4 i morse, började skratta, kunde inte sluta, helt parodiskt.

Han intervjuades av en av snubbarna i det homosexuella paret på tv4, det kanske finns flera, men det kan inte finnas ett till par som är så korta.
Har absolut inget emot homosexuella män, men dessa, som det händer att jag ser irl, är så korta att jag har svårt att se dom som vuxna människor, på det ser dom osäkra och skraja ut också.

Så en av dessa småkillar sitter och intervjuar Botström.
Och Botström är ännu mindre, når förmodligen inte ner till golvet från en vanlig stol.

Och Botström är där för att bedöma Sveriges försvarsminister, som han säkerligen måste klättra upp på en stege för att kunna tala med.

När Italien förberedde sig för första världskriget hade dom en så kort kung, överbefälhavare antar jag att det heter i militära sammanhang, att hans gevär släpade efter honom i marken när han bar det över axeln.
Kan inte annat än dra en parallell till det.

Jag kan inte hitta ett enda plan där Botström inte är pinsam.

Bra Skrivet & roligt! Kan bara hålla med, knatten är ett skämt och en sopa.
Citera
2017-07-30, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Bra Skrivet & roligt! Kan bara hålla med, knatten är ett skämt och en sopa.
Eftersom han är vald av SSU att vara deras ordförande, så misstänker jag att övriga i SSU är av sämre dignitet.
Något för tuffa sossearbetare att bita i.
Citera
2018-01-14, 11:55
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Väljarna väntar med spänning på vad taxinotan kommer att hamna på i år!
Citera