• 59 160 online
  • 1 146 120 medlemmar
  • 59 333 897 inlägg
2018-01-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Jag gillade den och skulle rekommendera alla tryptamin-fans att prova en gång åtminstone, men långt ifrån lika djup som 4-HO-MET (ej provat acon men de ska väl vara rätt identiska). Mera åt det visuella hållet, mindre huvudknull. Högre doseringar kan jag inte uttala mig om.

Ok, men 4-aco-met tyckte både jag och tjejen helt saknade djup. Som att vara åskådare till en 6D-film plus lite Mollykänsla. Väldigt vackert visuellt. Musik blev inte bättre dock och ingen empatihöjning. Dock väldigt trevligt rus.
Citera
2018-01-14, 00:17
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ok, men 4-aco-met tyckte både jag och tjejen helt saknade djup. Som att vara åskådare till en 6D-film plus lite Mollykänsla. Väldigt vackert visuellt. Musik blev inte bättre dock och ingen empatihöjning. Dock väldigt trevligt rus.

Fördelen med 4-HO-DPT är att den inte har lika mycket fysiska obehag som jag personligen tyckte meten hade. Fick extrem eufori av 4-HO-MET men det är väl som med de flesta psykedeliska droger, de kan slå väldigt olika.
Citera
2018-01-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Fördelen med 4-HO-DPT är att den inte har lika mycket fysiska obehag som jag personligen tyckte meten hade. Fick extrem eufori av 4-HO-MET men det är väl som med de flesta psykedeliska droger, de kan slå väldigt olika.

Det låter intressant. 4 timmar in i meten fick jag magproblem och var väldigt illamående och kräktes flera gånger. Det pajade mycket av trippen. sneade aldrig jag hatar illamående. Tog rätt mycket dock, kanske 65mg. Tjejen sa dock att hon också hade magproblem, dock ej som jag. Mycket ångest också på comeup som dock försvann med ökad dos. Men största delen av ruset var guld.
Senast redigerad av trueforgood 2018-01-14 kl. 00:38.
Citera