Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-04, 13:41
  #349
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Ska snart åka till thailand och behöver ha med mig nolva dit! Är det någon risk att ex lägga dom i en alvedonburk och låtsas som ingenting?
Kanske inte ens är någon fara då det är lagligt och säljs receptfritt där?

Inte jättesugen på att chansa och stå där nere och inte lyckas få tag i några..

Får man fråga varför du behöver smuggla med dig ett preparat som är olagligt för dig att medföra på resan när man kan köpa exakt samma preparat nästan över disk i de flesta välsorterade apotek i thailand?
Den här tråden behandlar ju vad man kan få tag på i Thailand, dvs utbudet, det är inte en tråd för smuggeltips.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-04, 13:46
  #350
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Får man fråga varför du behöver smuggla med dig ett preparat som är olagligt för dig att medföra på resan när man kan köpa exakt samma preparat nästan över disk i de flesta välsorterade apotek i thailand?
Den här tråden behandlar ju vad man kan få tag på i Thailand, dvs utbudet, det är inte en tråd för smuggeltips.


Mvh,

-Alfred

Ja som du såg så va ja inte sugen på att stå däe nere och inte få tag i nått och dagarna går.. aldrig varit där så har ingen aning om hur lätt det är.
Men ber så mycket om ursäkt för mitt felplacerade inlägg, hittade ingen bättre tråd om thailand.
Och till viss del handlar det om utbudet i thailand.. men ha en bra dag
Citera
2017-12-04, 13:52
  #351
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Ja som du såg så va ja inte sugen på att stå däe nere och inte få tag i nått och dagarna går.. aldrig varit där så har ingen aning om hur lätt det är.
Men ber så mycket om ursäkt för mitt felplacerade inlägg, hittade ingen bättre tråd om thailand.
Och till viss del handlar det om utbudet i thailand.. men ha en bra dag

Men sluta nu pojk. Jag förstår fortfarande inte varför i hela fridens namn du skall SMUGGLA IN ETT PREPARAT MAN SÅ ENKELT KAN KÖPA PÅ PLATS? Fattar du inte vad konsekvenserna kan bli om du torskar?

Du behöver inte be mig om ursäkt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-04, 13:56
  #352
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men sluta nu pojk. Jag förstår fortfarande inte varför i hela fridens namn du skall SMUGGLA IN ETT PREPARAT MAN SÅ ENKELT KAN KÖPA PÅ PLATS? Fattar du inte vad konsekvenserna kan bli om du torskar?

Du behöver inte be mig om ursäkt.

Mvh,

-Alfred

Haha nu blev jag en pojk också!
Ne de va lite de ja undrade HUR lätt de går att få tag på och om de ens va straffbart med just nolva. Hittar bara info om att ta med sig andra saker.

Men då vet ja det nu
Citera
2017-12-04, 14:01
  #353
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Haha nu blev jag en pojk också!
Ne de va lite de ja undrade HUR lätt de går att få tag på och om de ens va straffbart med just nolva. Hittar bara info om att ta med sig andra saker.

Men då vet ja det nu

Resonerar man som en tonåring så får man bli kallad pojk. Skämt åsido - konsekvenstänk är något man utvecklar vid runt 14 års ålder som tidigast om man är av manliga könet, kvinnor greppar konceptet tidigare. Dina inlägg visade tydliga brister på konsekvenstänk, därav kommentaren. Jag hade nog personligen hellre skippat en thailandsresa än att riskera en oplanerad semester på Bangkok Hilton genom att smuggla med mig nolva. Hade nog hellre faktiskt skippat nolva helt å dealat med någon slags gynoutveckling hellre än Hilton.

Nolva går som sagt att få tag på utan problem. Det brukar alltid finnas hemma dessutom så inget du behöver vänta på att de ska beställa hem.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-04, 17:42
  #354
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Ja som du såg så va ja inte sugen på att stå däe nere och inte få tag i nått och dagarna går.. aldrig varit där så har ingen aning om hur lätt det är.
Men ber så mycket om ursäkt för mitt felplacerade inlägg, hittade ingen bättre tråd om thailand.
Och till viss del handlar det om utbudet i thailand.. men ha en bra dag

Köpte Astrazeneca Nolvadex för ett årsedan när jag var nere.
Fanns i alla Pharmacy som sålde AAS
Citera
2017-12-07, 10:39
  #355
Medlem
Någon som vet något apotek på koh chang? Eller man kanske ska fråga på monkey gym
Citera
2017-12-08, 10:34
  #356
Medlem
Brukar handla lite Sustanol för husbehov när jag är i Thailand men tycker generelt att det har blivit svårare att få tag på något i BKK. Där jag brukar köpa på Sukhumvit fick jag i år tvärnobben när jag skulle handla (vi pratar inte större mängder) de bara skakade på huvudet och sa att de inte sålde anabola längre, fick dock en Line adress som jag kunde kontakta...

Åkte sedan till Silom området och gick in i första bästa apotek och frågade, där de hivade de fram en hel katalog med saker från "Dragon" någon som har testat och vet vad det är för märke?
Sägas skall också att jag ville köpa 2 flaskor a 10 ml Sustanol de hade inte sakerna i affären utan han gick och hämtade det, när han kom tillbaka så lämnades paketet över på utsidan, glad i hågen gick jag hem tittade inte på sakerna förrän ett par dagar senare och ser då att de hade lagt i en flaska sustanol och en flaska med något helt annat...

Det får bli Pattaya nästa gång... .
Citera
2018-01-13, 04:30
  #357
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Hej hej!

Kört på bra med grejerna från munster lab och är jävligt nöjd med mina resultat. Susta, deca, dbol och winnar.

Kollat alla värden och de ser förträffliga ut! Mina grejer börja ta slut nu och jag ska vända tillbaka till pattaya och Bangkok. Jag skall avsluta kuren med testo p och tren a.

Någon som VET vart det finns trenbolone acetate?

MVH!
Citera
2018-01-13, 11:15
  #358
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Hej hej!

Kört på bra med grejerna från munster lab och är jävligt nöjd med mina resultat. Susta, deca, dbol och winnar.

Kollat alla värden och de ser förträffliga ut! Mina grejer börja ta slut nu och jag ska vända tillbaka till pattaya och Bangkok. Jag skall avsluta kuren med testo p och tren a.

Någon som VET vart det finns trenbolone acetate?

MVH!

Sukhumvit, apotek alldeles efter Nana Plaza (om du går i riktining mot centrum).

Det finns två apotek där vägg-i-vägg, gå förbi det lilla och välj det stora istället.
Citera
2018-01-13, 16:00
  #359
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Sukhumvit, apotek alldeles efter Nana Plaza (om du går i riktining mot centrum).

Det finns två apotek där vägg-i-vägg, gå förbi det lilla och välj det stora istället.

Något märke du kan rekommendera?

Mv h!
Citera
2018-01-13, 19:40
  #360
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Något märke du kan rekommendera?

Mv h!

Nej, minns inte vilka märken dom hade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback