Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-12, 23:20
  #1
Medlem
Jag köpte bruning och när jag lukta på de på plats så lukta de ganska bra och på vägen hem hade jag den i fickan sen snusdosan, vad kan ha hänt? Eller vad kan de va?
Citera
2018-01-12, 23:23
  #2
Medlem
Elda lite på den så lär den stinka..
Citera
2018-01-12, 23:36
  #3
Avstängd
link71s avatar
Första gången du handlar? Haha
Citera
2018-01-13, 00:09
  #4
Medlem
va fan förväntar du dig med brunt, är 90% chans att det bara är en skam, ända du kan göra är i princip att baka med det om ens det.
Citera
2018-01-13, 02:36
  #5
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
va fan förväntar du dig med brunt, är 90% chans att det bara är en skam, ända du kan göra är i princip att baka med det om ens det.
Kanske om man köper av skitna blattar i tveksamma områden.

Sen betyder faktiskt inte lukten allt. Jag hade testat det innan jag hade börjat fundera över saker och ting.
Citera
2018-01-13, 13:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Kanske om man köper av skitna blattar i tveksamma områden.

Sen betyder faktiskt inte lukten allt. Jag hade testat det innan jag hade börjat fundera över saker och ting.
i och med att hasch är koncentrerad kåda så är det ju klart att det kan va starkt, men jag har då aldrig stött på riktigt bra hasch
Citera
2018-01-13, 17:35
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
i och med att hasch är koncentrerad kåda så är det ju klart att det kan va starkt, men jag har då aldrig stött på riktigt bra hasch
Så bara för att just du, en liten person av flera miljarder här på jorden, inte har fått tag på bra hasch så finns det inget?
Och eftersom du enligt egen utsago aldrig har fått något bra hasch, så kanske du skulle låta bli att uttala dig om det.
Citera
2018-01-13, 18:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
i och med att hasch är koncentrerad kåda så är det ju klart att det kan va starkt, men jag har då aldrig stött på riktigt bra hasch

Återkom när du rökt nepal temple balls, zero zero och lite andra bra sorter så kommer du ändra din åsikt. Ice-o-lator om du vill testa något som slår vilket gräs som helst på fingrarna.
Citera
2018-01-13, 21:27
  #9
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
va fan förväntar du dig med brunt, är 90% chans att det bara är en skam, ända du kan göra är i princip att baka med det om ens det.
Det var då fan vad jag ser dig gnälla. Du är ju verkligen okunnig när det gäller hasch. 90% chans knappast, kanske bland dina kontakter.
Citera
2018-01-13, 22:54
  #10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Återkom när du rökt nepal temple balls, zero zero och lite andra bra sorter så kommer du ändra din åsikt. Ice-o-lator om du vill testa något som slår vilket gräs som helst på fingrarna.
Sen har vi ju Kashmir som är en av mina favoritsorter. Judarna är också jävligt bra på hasch. Nej du, den gode F1LLE har inte en jävla aning om vad han pratar om.
Citera
2018-01-15, 15:23
  #11
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
va fan förväntar du dig med brunt, är 90% chans att det bara är en skam, ända du kan göra är i princip att baka med det om ens det.

Talat som en sann färsking. Det är inte 90% chans att det är scam, det är 90% chans att du inte vet hur man styr vettiga kranar.

Det finns gott om hasch i Sverige som sänker en som staden Atlantis.
Citera
2018-01-15, 15:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Talat som en sann färsking. Det är inte 90% chans att det är scam, det är 90% chans att du inte vet hur man styr vettiga kranar.

Det finns gott om hasch i Sverige som sänker en som staden Atlantis.

Exakt så. Riktigt bra hasch är bättre än grönt alla gånger. Och då hatar jag generellt hasch för det mesta är gammal dynga och Grade 1 kakorna når aldrig våra breddgrader. Bara Grade 3 skrapet som sen blir gammalt och ibland lite utblandat.

Men om du exempelvis röker Charas från Indien så kommer du aldrig vilja röka något annat. Problemet är att du måste åka dit för att få tag i det.

Grundregeln för att slippa alla Grade 3 kakor är att bryta den. Köp aldrig under kalla förhållanden där säljaren kan skylla på att det är minusgrader.
Faller det inte sönder efter du brytit i kakan och du lätt kan smula sönder det, eller om det är mörkt/svart liknande Afgahn där du kan rulla det mellan fingrarna, ja då är det inte värt att köpa skiten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback