Någon mer än mig som har problem med EPG på KODI? Slutade funka för mig 4 januari. Efter det nada. Testat resetta alla inställningar. Fungerar dock med fint i Samsung SmartTV appen. Har provat de olika EPG som finns på denna sidan https://iptvking.me/forum/viewtopic.php?t=374
Samma resultat. Provat på 3st olika KODI installationer.
Har tänkt skaffa detta igen, senast hade jag IPTVking som jag oftast var nöjd med. Dock var det ofta lagg under populära fotbollssändningar hos viasat, typ Champions league och dylikt. Kör via kodi trådlöst på en macbook, kanske är där problemet ligger?
Vilken leverantör anses bäst/mest prisvärd? Enda kravet jag egentligen har är full tillgång till Cmore/viasats sportsändningar.
Har nån tips om vilken IP-tjänst man bör välja om man primärt vill ha cmores och viasats sportutbud?
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Har tänkt skaffa detta igen, senast hade jag IPTVking som jag oftast var nöjd med. Dock var det ofta lagg under populära fotbollssändningar hos viasat, typ Champions league och dylikt. Kör via kodi trådlöst på en macbook, kanske är där problemet ligger?
Vilken leverantör anses bäst/mest prisvärd? Enda kravet jag egentligen har är full tillgång till Cmore/viasats sportsändningar.
camd om du vill ha dessa bådas sportsändningar i HD.
Senast redigerad av ShadoX 2018-01-09 kl. 19:54.
Anledning: la till en citering
Har T3 som ISP och det är verkligen inte bra på kvällarna då det laggar något enormt.... kör jag via 4g telenor fungerar det klockrent.... Pingar jag holländska servrar så får jag ca 5mbit på speedtest i downloadspeed vilket förklarar saken.. Testade även till Finland och är lika dåliga hastigher dit på kvällen.... Är jättenöjd med CAMD.. inte så mycket med T3. Någon som vet om Alltele är bättre?
Har T3 som ISP och det är verkligen inte bra på kvällarna då det laggar något enormt.... kör jag via 4g telenor fungerar det klockrent.... Pingar jag holländska servrar så får jag ca 5mbit på speedtest i downloadspeed vilket förklarar saken.. Testade även till Finland och är lika dåliga hastigher dit på kvällen.... Är jättenöjd med CAMD.. inte så mycket med T3. Någon som vet om Alltele är bättre?
Alltele och T3 är på väg och slås ihop till A3 så det kommer vara samma leverantör.
Senast redigerad av FreddyK666 2018-01-10 kl. 12:07.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!