2018-01-08, 22:21
Medlem
BO har kopplingar till killen på bilden och jaffar. Troligen en shottaz som är död! https://www.instagram.com/p/BdDXcmmB...-by=jaffarbyn_
Citera
2018-01-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Synd att mina landsmän dödar varandra och lockas av patetiska gangster livsstilen, men alla väljer sin väg i livet.

Den här somaliska killen är söt som fan, men p.g.a det liv han lever så går han fetbort.

https://www.youtube.com/watch?v=KEeLVAsPXuo

Bild på BO?
Killen i den videon är eritrean
Citera
2018-01-08, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDF89
Kanske just det som hände då, DP får syn på BO i centrum och kallar snabbt in en med pistol

Okej, måste göra något klart nu. De "skjutglada" DP medlemmarna sitter just nu inne och en av de är utomlands. Dessa var just de som kissade på Jaffar byn, dödade bröderna i Cafe mynta och dödade mannen i Uppsala. Det är omöjligt för någon av de att döda mannen idag. Jag vet helt ärligt inte någon annan "ny" Dp medlem som skulle kunna döda någon för detta eftersom att de nya Dp medlemmarna är egentligen inte så skjutglada.
Citera
2018-01-08, 22:27
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Man död efter skottlossning i Rinkeby

Citat:
En man har skjutits till döds i Rinkeby i nordvästra Stockholm. Enligt uppgifter till SVT Nyheter var mannen i 25-30-årsåldern, och skottlossningen ska ha ägt rum inne i en pizzeria.

Polis larmades klockan 18.33 till Rinkeby efter att smällar hade hörts. På platsen hittades en skottskadad man som fördes till sjukhus. Vid 21-tiden uppgav polisen att mannen är död.

Många människor ska ha befunnit sig på torget när skjutningen inträffade. Vittnen har förts från Rinkeby av polisen för att förhöras.

– Det är fyra vittnen som vi har valt att höra på polisstationen i en lugn miljö, säger Eva Nilsson.

Poliser kallades också till Karolinska universitetssjukhuset i Solna, där den skjutne mannen vårdades innan han avled.

– Så gör vi alltid. Vi följer med för att kolla skadeläget och för att se till så det är lugnt på platsen, säger Eva Nilsson.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...-skottlossning
Citera
2018-01-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Killen i den videon är eritrean
Haha, jag misstänkte det, de har lite andra drag har jag fått för mig. När han pekar upp mot Gud fick jag för mig att killen nog är kristen och sicken flabbis med tanke på vad den somaliska felorienterade användaren skrev.

Han är väl också från GBG och inte direkt inblandad i detta vad jag vet.
Citera
2018-01-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Haha, jag misstänkte det, de har lite andra drag har jag fått för mig. När han pekar upp mot Gud fick jag för mig att killen nog är kristen och sicken flabbis med tanke på vad den somaliska felorienterade användaren skrev.

Han är väl också från GBG och inte direkt inblandad i detta vad jag vet.
Yes från GBG
Citera
2018-01-08, 22:33
Bannlyst
Verkar som bo är H**** då folk droppade namnet tidigt o åldern stämmer.
Bilden från hans fb är på M*shla,F*yye,Sh*ttas,izz* - för att visa respekt o hedra deras minne.
R.I.P
Citera
2018-01-08, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Tycker det är sjukare att inget vittne nånsin pratar

Jag skulle fan inte heller prata då jag imorgon eller inom några år blir mördad. Dock skulle jag aldrig vara i Rinkeby så lär aldrig behöva vittna mot dessa dårar. Tack och lov
Citera
2018-01-08, 22:37
Medlem
Igni-ferroques avatar
Om det stämmer att BO är en "shottaz" och att han normalt sett inte skulle vågat sig till platsen så undrar man ju litet om det hela är en direkt kopia av filmen Gudfadern?

Dvs att man lurar bo till platsen för att prata fred, men det som väntar är allt annat än fred. Skulle ju dessutom vara en kopia i det avseendet att mötesplatsen är en restaurang.

Har allt ursprung i knarkpengar(första morden på bröderna som var med i "shottaz") eller finns det andra skäl till det här vansinnet?
Citera
2018-01-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Om det stämmer att BO är en "shottaz" och att han normalt sett inte skulle vågat sig till platsen så undrar man ju litet om det hela är en direkt kopia av filmen Gudfadern?

Dvs att man lurar bo till platsen för att prata fred, men det som väntar är allt annat än fred. Skulle ju dessutom vara en kopia i det avseendet att mötesplatsen är en restaurang.

Har allt ursprung i knarkpengar(första morden på bröderna som var med i "shottaz") eller finns det andra skäl till det här vansinnet?

Kan vara så att det är en set-up. Dessa grabbar går ju sällan omkring själva. Speciellt inte vid den tiden på dygnet.
Citera
2018-01-08, 22:39
Medlem
divinebaals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperhypo
tycker inte tråden kommit fram till nånting vem är död? vem/vilka var de som tryckte av??
En kriminell neger sköt en annan kriminell neger. Case closed. Polisen behöver inte slösa bort en massa tid på FU och leta ”vittnet”. Finns inte en knarklangare i världen som kommer snacka. Det är som i Alla andra invandrargetton; du ”ser” inget eller det var ”mörkt”.
Citera
2018-01-08, 22:40
Medlem
shaolinangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psao
Kan det vara denna killen?
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Namnet stämmer med det som spekuleras i tråden,Han har ju profilbild där någon ifrån dp är med? Överst till höger på facebook, och denna profilbild på insta, som heter dp..
De som kommenterar på bilden är bosatta i rinkeby, stockholm och järva.

https://www.instagram.com/_dp163/

Du kan ha rätt med tanke på detta:
https://m.facebook.com/story.php?sto...00004581760401
Jag gissar att det är hans mamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här