Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-27, 12:59
  #13405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det varierar, precis som här.

Klockrent
Citera
2017-12-27, 13:14
  #13406
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Varit där varje sommar ett par år nu. Alltid haft det lugnt och fint. Fick faktiskt runt i Köpenhamn och rökte i lugn och ro.

Är säljarna som vill åt då det styrs av kriminella gäng. Dom skiter i stort sett i brukarna där men kan säkert statuera exempel emellanåt.
Nej dom skiter inte i brukarna. Finns en christiania sida på facebook där det står dagens snuttips. Vart dom står å vaktar. Ibland på gatorna runt omkring ibland på parkvägarna. Även tunnelbanan stora rassior
__________________
Senast redigerad av Dollmen 2017-12-27 kl. 13:20. Anledning: Missa ett ord
Citera
2017-12-27, 14:30
  #13407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det varierar, precis som här.

Okej! Då blir det en bra sommarkvälls jacka med smörgås, termos med kaffe och annat gott i rese ryggsäcken!
Citera
2017-12-28, 20:00
  #13408
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Nej dom skiter inte i brukarna. Finns en christiania sida på facebook där det står dagens snuttips. Vart dom står å vaktar. Ibland på gatorna runt omkring ibland på parkvägarna. Även tunnelbanan stora rassior
Kolla här https://www.facebook.com/RazziaChris...YB8oNk&fref=nf
__________________
Senast redigerad av Dollmen 2017-12-28 kl. 20:15.
Citera
2017-12-29, 21:05
  #13409
Medlem
Kommer något vara öppet i Christiania på nyår? Någon som har koll på vad som händer där?
Citera
2017-12-30, 05:19
  #13410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Finns en läskig gammal grönländska, som alltid stirrar ur mig och är närgången, på Woodstock. Så nu går jag till Nemoland istället.


Det hade behövts mer än 40 jobbiga grönländskor för att jag ens skulle kunna komma på tanken att överge Woodstock..
Citera
2017-12-30, 11:52
  #13411
Medlem
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det hade behövts mer än 40 jobbiga grönländskor för att jag ens skulle kunna komma på tanken att överge Woodstock..
Du har inte stött på henne, hör jag. Läskig typ. Min egen stalker på Chris.
Citera
2018-01-03, 05:19
  #13412
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Du har inte stött på henne, hör jag. Läskig typ. Min egen stalker på Chris.
Hon med långt grått hår som alltid ser helt spejsad ut och ofta smådansar eller snurrar runt? Hon har hängt inne typ vid handfatet vid toaletterna i Nemoland ett par gånger jag vart där, började snacka nått rappakalja och pekade på handfatet och dansade vidare medans jag tvättade händerna, fattade ingenting av vad hon sa men var rätt stekt.. Hon var kvar en bra stund.
Citera
2018-01-03, 05:42
  #13413
Medlem
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Hon med långt grått hår som alltid ser helt spejsad ut och ofta smådansar eller snurrar runt? Hon har hängt inne typ vid handfatet vid toaletterna i Nemoland ett par gånger jag vart där, började snacka nått rappakalja och pekade på handfatet och dansade vidare medans jag tvättade händerna, fattade ingenting av vad hon sa men var rätt stekt.. Hon var kvar en bra stund.
Nä, den här är en mörk, kort o tjock liten jävel.
Citera
2018-01-08, 10:08
  #13414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaukom
Kan inte hålla med om ditt omdöme ang. CBD-oljan från Chris. Det finns ett stånd märkt med ett rött kors, med inriktning på medical, både olja och weed. Alla gånger som jag har handlat olja, så har jag bara fått bra grejer med hög koncentration och inte utspätt med olivolja och annat för att man ska tjäna så mycket som möjligt. Har bara fått bra produkter som inte går att klaga på, men det är klart att är du inte medveten om vad du är ute efter, så kan vem som helst bli blåst. Bästa tipset är väl att odla själv och fixa oljan.

Första gången jag blir varse om detta stånd, har varit på Chris många gånger men aldrig förens nu egentligen sökt efter medicinala grejer iochförsig, vet du om det finns kvar än nu?
Citera
2018-01-10, 06:26
  #13415
Medlem
Tänkte dra ner till helgen med polarna och har lite funderingar inför resan ^^
Säljer de edibles och koncentrat på chris? Har ni något speciellt stånd som ni skulle rekommendera?
Citera
2018-01-10, 19:28
  #13416
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svamptorsken
Tänkte dra ner till helgen med polarna och har lite funderingar inför resan ^^
Säljer de edibles och koncentrat på chris? Har ni något speciellt stånd som ni skulle rekommendera?

De säljer vad det finns gott om för tillfället, sist jag var där fanns det inget sånt. Ibland finns det i 1/3 av stånden, du får helt enkelt glida in och kika!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback