Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-06, 23:02
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schoolgirlreport
Sen till alla outbildade j-vlar så är det FETT som ger diabetes och INTE socker!

Hade du vart ~15år hade du nickat forskarN när du lirade 1.6 då eller? Man, hör något som i ens huvud låter bra, sen knäcker man det på ett forum och tror man vet något.
Citera
2018-01-06, 23:04
  #26
Moderator
rotadents avatar
Godis, frukt och snacks --> Dieter och specialkost
/Moderator
Citera
2018-01-06, 23:06
  #27
Medlem
Vad hände med TS och hans liv?

Från att ha varit petig med ingredienserna i den egen kokta hjortronsylten, aktiv med träningen och oroat sig för en diet med för mycket kyckling läser man detta..!?

Ditt liv verkar raseras framför våra ögon ts, vad händer?
__________________
Senast redigerad av rotebro-conny 2018-01-06 kl. 23:20.
Citera
2018-01-06, 23:18
  #28
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Kostar pengar, vore nice å äta billigt i ett tag. Fan va stålar man sparar in.

Du kan få ett par piroger för omkring samma summa, eller en panpizza eller ett yoghurtpaket.
Citera
2018-01-06, 23:22
  #29
Medlem
Jofs avatar
Varför denna högst egendomliga kost?
Citera
2018-01-06, 23:30
  #30
Medlem
Per-Engdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vad hände med TS och hans liv?

Från att ha varit petig med ingredienserna i den egen kokta hjortronsylten, aktiv med träningen och oroat sig för en diet med för mycket kyckling läser man detta..!?

Ditt liv verkar raseras framför våra ögon ts, vad händer?

Jag har tagit ett drastiskt beslut att förändra mitt liv. Vill bort från det vanliga och inrutade. I stället göra det jag precis känner för. Tänk dig en neger, de är sällan ledsna utan för det mesta på ett utomordentligt humör. De lever för dagen och handlar på impuls. Den är sådan jag har valt att bli.

Idag blev det 19 kexchoklad. Nu har jag gjort detta i 6 dagar. Konstigt nog känner jag mig lite hungrig samtidigt som jag ej är sugen på att äta. Möjligtvis lite trött men annars mår jag som vanligt.

Är det ingen mer som vill haka på?
Citera
2018-01-06, 23:38
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Engdahl
Jag har tagit ett drastiskt beslut att förändra mitt liv. Vill bort från det vanliga och inrutade. I stället göra det jag precis känner för. Tänk dig en neger, de är sällan ledsna utan för det mesta på ett utomordentligt humör. De lever för dagen och handlar på impuls. Den är sådan jag har valt att bli.

Idag blev det 19 kexchoklad. Nu har jag gjort detta i 6 dagar. Konstigt nog känner jag mig lite hungrig samtidigt som jag ej är sugen på att äta. Möjligtvis lite trött men annars mår jag som vanligt.

Är det ingen mer som vill haka på?

Skräpmat är jättegott, men variera gärna lite. Bakverk, läsk, choklad, glass, hamburgare. Blir för tråkigt med bara kexchoklad..
Citera
2018-01-06, 23:39
  #32
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Engdahl
Jag har tagit ett drastiskt beslut att förändra mitt liv. Vill bort från det vanliga och inrutade. I stället göra det jag precis känner för. Tänk dig en neger, de är sällan ledsna utan för det mesta på ett utomordentligt humör. De lever för dagen och handlar på impuls. Den är sådan jag har valt att bli.

Idag blev det 19 kexchoklad. Nu har jag gjort detta i 6 dagar. Konstigt nog känner jag mig lite hungrig samtidigt som jag ej är sugen på att äta. Möjligtvis lite trött men annars mår jag som vanligt.

Är det ingen mer som vill haka på?
19 Kexchoklad är 9462 kcal, vilket motsvarar en vuxen mans energibehov på tre-fyra dagar. Du kommer utveckla sjuklig fetma.
Citera
2018-01-06, 23:42
  #33
Medlem
sfrges avatar
Hur lång är du och vad väger du?
I dag skulle du alltså ha tryckt i dig 1,9 kilo kexchoklad?
Det känns nästan fysiskt omöjligt för en människa att göra nått sånt.
Kan du inte skifta diet och äta upp en alladin-ask varannan dag som omväxling?
Citera
2018-01-06, 23:47
  #34
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
1,9 kilo

Menar han inte 100 gram sammanlagt? Låter iofs för lite istället.
Citera
2018-01-06, 23:50
  #35
Medlem
2560ps avatar
LFHC borde funka lika fint som LCHF, till slut tröttnar du och äter inte mer än du absolut måste. Kör på!
Citera
2018-01-07, 00:01
  #36
Medlem
Go o' glad, kexchoklad!

Måste finnas en anledning till varför det uttrycket myntades. Eller är det en reklamslogan kanske... hmm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback