• 25 719 online
  • 1 146 120 medlemmar
  • 59 327 891 inlägg
2018-01-05, 01:40
Medlem
TjackpounderFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Alla som blir bårhus-vaktisar fotar/filmar och knullar lik, det är inget konstigt.

Haha.

Ont är det många yngre av motsatt kön menar du?
Citera
2018-01-05, 02:43
Medlem
RZLAs avatar
Sjuk och sjuk, alla har vi våra böjelser. Du råkar vara nekrofil.
Citera
2018-01-05, 02:49
Medlem
Sluta runka upp trollkuken det sjuka är att du gillar att skoja om sånt här - du fotar varken lik eller jobbar med lik. Sök hjälp
Citera
2018-01-05, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZodiac
Hej!

Jag jobbar på ett bårhus och på senaste tiden har jag börjat känna av en vis attraktion till liken av den motsatsa könen. Speciellt sådana som är i ung ålder.

Har till och med gått så långt så att jag i smyg tar foto på dessa lik som jag tycker är något och onanerar till det hemma med massa sjuka fantasier.

Är jag en sjuk fucker eller vadå ? ?

Sjukt och sjukt. Extremt är det iaf och annorlunda. Kan tycka att äta bajs är mer "sjukt" som exempel.
Du fantiserar ju bara, än så länge, också. Fantasier kan alla få av olika grad till saker och ting.

Men det intressanta är vad känner du exakt när du tänder på lik? Kan du förklara din åtrå på något vis? Är det att de är försvarslösa, kalla, okända för dig osv osv ?
Citera
2018-01-05, 12:43
Medlem
everythingiss avatar
Jag skulle nog kalla dig för sjuk. Titta gärna på liken, men ta inte bilder eller kladda på dem. Yrket kräver att man visar respekt för liken... Sen om du tokrunkar hemma till dina fantasier är din ensak.

Jag antar att du trollar, men nu har du mitt svar iallafall.
Citera