Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-28, 02:50
  #121
Medlem
F.Costellos avatar
Försöker på lyssna på senaste avsnittet men stör mig verkligen på en sak och det är att när Gusten pratar, då måste man lyssna men när Wilbacher snackar så sitter Gusten: ”hm”, ”ah ok”, ”nja”, ”tycker du?’

Tycker Gusten verkar vara en osympatisk fitta, men tyvärr figurerar han i mina fotbollsrelaterade favoritprogram så får väl stå ut.
Citera
2017-12-28, 14:31
  #122
Medlem
snillet_1s avatar
Visst har ljudet blivit mycket kassare igen?
Citera
2017-12-29, 16:15
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello
Försöker på lyssna på senaste avsnittet men stör mig verkligen på en sak och det är att när Gusten pratar, då måste man lyssna men när Wilbacher snackar så sitter Gusten: ”hm”, ”ah ok”, ”nja”, ”tycker du?’

Tycker Gusten verkar vara en osympatisk fitta, men tyvärr figurerar han i mina fotbollsrelaterade favoritprogram så får väl stå ut.
Jag tänkte på din kommentar, när jag lyssnade på det senaste avsnittet. Det är sant det du säger. Gusten har allt som oftast irriterande invändningar mot det som Wilbacher säger.
Citera
2017-12-30, 02:11
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello
Försöker på lyssna på senaste avsnittet men stör mig verkligen på en sak och det är att när Gusten pratar, då måste man lyssna men när Wilbacher snackar så sitter Gusten: ”hm”, ”ah ok”, ”nja”, ”tycker du?’

Tycker Gusten verkar vara en osympatisk fitta, men tyvärr figurerar han i mina fotbollsrelaterade favoritprogram så får väl stå ut.

Gruppdynamik kallas det, en får axla rollen som farsan Balou och den andra åt det mer extrema hållet.
Citera
2018-01-01, 20:07
  #125
Medlem
sebastian_s avatar
"man kände att det laget inte fick ut sitt bästa, de hade mer att ge än en playoffplats mot Portugal, de underpresterade"
Det är uppseendeväckande att 3 av Sveriges största sportjournalister i en frispråkig podcast inte vågar nämna Zlatans namn som roten till problemet och den de syftar på, ens 2 år efter att han har slutat.
Citera
2018-01-02, 11:45
  #126
Medlem
frantiks avatar
Vad var der som hände Wilbacher i samband med Lustig-ramsan?
Har inte lyssnar på alla avsnitt och har därför inte förstått vad dom menar med det.
Citera
2018-01-02, 12:10
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vad var der som hände Wilbacher i samband med Lustig-ramsan?
Har inte lyssnar på alla avsnitt och har därför inte förstått vad dom menar med det.

Fick foten ifrån Discovery.
Citera
2018-01-02, 12:17
  #128
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Fick foten ifrån Discovery.
Varför?
Citera
2018-01-02, 12:49
  #129
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Varför?

Här står det lite mer om det:

(FB) Skvaller om Gusten Dahlin

Dahlin fick gå för ramsan, och Wilbacher för att Discovery inte gillade hur han profilerades i Expressens webb-tv.
Citera
2018-01-03, 16:43
  #130
Medlem
sebastian_s avatar
För första gången blev även jag lite trött på Nivas överdrifter. Ett orealistiskt gnällande är vad det är. För några år sen sa han att Barcelona och Real Madrid skulle spela i VARJE cl-final de kommande 10 åren. Sen dess har Atletico varit i fler finaler än Barcelona. Nu drar typ City och PSG ifrån och det är helt OMÖJLIGT att konkurrera med dem. Om 5 år förvånar det inte mig om han säger att Inters kinesmiljoner har KROSSAT hela serie a och det är helt OMÖJLIGt att konkurrera med Inter.
__________________
Senast redigerad av sebastian_ 2018-01-03 kl. 16:50.
Citera
2018-01-03, 19:39
  #131
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
För första gången blev även jag lite trött på Nivas överdrifter. Ett orealistiskt gnällande är vad det är. För några år sen sa han att Barcelona och Real Madrid skulle spela i VARJE cl-final de kommande 10 åren. Sen dess har Atletico varit i fler finaler än Barcelona. Nu drar typ City och PSG ifrån och det är helt OMÖJLIGT att konkurrera med dem. Om 5 år förvånar det inte mig om han säger att Inters kinesmiljoner har KROSSAT hela serie a och det är helt OMÖJLIGt att konkurrera med Inter.
Niva behöver någon som kan balansera upp överdrifter och all grandios retorik för att fungera. Typ en Lagerbäck.
Citera
2018-01-03, 19:48
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Niva behöver någon som kan balansera upp överdrifter och all grandios retorik för att fungera. Typ en Lagerbäck.

Undra hur den kära Lasse hade vart i ett Tutto Baluttoavsnitt för övrigt. En av de största gästerna hittills om du frågar mig om det blir av men undrar hur löst Lagerbäck hade lossnat på slipsknuten och slappnat av a la Ranegie..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback