2018-01-03, 00:40
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
du har fel TRX är all in

TRX är marknadens mest övervärderade token och kommer kosta många människor mycket pengar i slutändan.

Enjin coin gör vad TRX i framtiden ska göra fast mycket bättre
Citera
2018-01-03, 02:46
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
bitgrail (shitgrail) är orsaken, dom har hiskeliga problem och folk har problem med deposits/withdrawals.. Och eftersom det är så låg volym kan valarna manipulera marknaden. Alltså inget att oroa sig för. Detta kommer lösa sig när vi hamnar på bättre exchanges och vi kan lämna shitgrail och mercashit bakom oss

Skaffade lite av dessa coins på Mercatox och nu går det inte längre att komma in på sidan, står att server ligger nere, bara för mig eller får ni upp sidan?
Citera
2018-01-03, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Skaffade lite av dessa coins på Mercatox och nu går det inte längre att komma in på sidan, står att server ligger nere, bara för mig eller får ni upp sidan?

Att köpa småcoins på små exchanges är högst osäkert. Massor har förlorat pengar på det sättet, de har bara gått upp i rök. Finns ju även en liten svensk exchange som tydligen stulit massa av folk.
Citera
2018-01-03, 03:05
Medlem
adolfbubblas avatar
Någon som nämnt Ethos?

ethos.io

En all-in-one wallet som de talar om är det nog många som suktar efter
Citera
2018-01-03, 06:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
TRX är marknadens mest övervärderade token och kommer kosta många människor mycket pengar i slutändan.

Tidigt Stadium för TRX, den som lever får väl se.
Vilka potentiella kryptos tycker du man ska kolla in då, Enjin? Vart finns den?
Citera
2018-01-03, 07:04
Medlem
Är det någon som har läst om -Network Token- NTWK.
Verkar intressant, har planer inför 2018 man kan läsa om på deras hemsida.

Något att investera i? Just nu ca 0.1$ någon chans att nå 1$?
Citera
2018-01-03, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
bitgrail (shitgrail) är orsaken, dom har hiskeliga problem och folk har problem med deposits/withdrawals.. Och eftersom det är så låg volym kan valarna manipulera marknaden. Alltså inget att oroa sig för. Detta kommer lösa sig när vi hamnar på bättre exchanges och vi kan lämna shitgrail och mercashit bakom oss
Ok! Fick en urusel känsla när Shitgrail inte ens ville laddas upp ordentligt, borde ha följt denna känsla. XRB kommer nog bli ännu bättre som du nämner.
Citera
2018-01-03, 07:14
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftfritt
Att köpa småcoins på små exchanges är högst osäkert. Massor har förlorat pengar på det sättet, de har bara gått upp i rök. Finns ju även en liten svensk exchange som tydligen stulit massa av folk.

Novaexchange? Really? Vad skulle dom ha stulit? Så vitt jag vet är dom ok, ägarbyte i vår dock
Citera
2018-01-03, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf

Jag skulle nog hävda att Ripple är mer övervärderad, men ja, jag har inte riktigt hittat värdet i TRX.

Ang. Enjin så har jag ingen koll där, men mycket handlar ju om generell användning, inte produkten.
Citera
2018-01-03, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Jag skulle nog hävda att Ripple är mer övervärderad, men ja, jag har inte riktigt hittat värdet i TRX.

Ang. Enjin så har jag ingen koll där, men mycket handlar ju om generell användning, inte produkten.

https://twitter.com/justinsuntron/status/948219263579389952
Citera
2018-01-03, 08:52
Medlem
Tänkt återinvestera några hundra k av mina XRB profits i något annat coin. Något coin med lågt MCAP och stor potential. Tittat lite på Enigma och REQ, men vetifan om de inte redan har för högt MCAP, vill lägga dessa pengar i något med potential på 100x, tänk XRB när den var 0.1$

Några coins med $10mil -ish MCAP som ni tror kan explodera under året?
Citera
2018-01-03, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Tänkt återinvestera några hundra k av mina XRB profits i något annat coin. Något coin med lågt MCAP och stor potential. Tittat lite på Enigma och REQ, men vetifan om de inte redan har för högt MCAP, vill lägga dessa pengar i något med potential på 100x, tänk XRB när den var 0.1$

Några coins med $10mil -ish MCAP som ni tror kan explodera under året?

TRX och XLM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in