• 22 275 online
  • 1 146 808 medlemmar
  • 59 359 076 inlägg
  • 8
  • 9
2017-12-11, 10:55
Medlem
Teleslingas avatar
Finns det ingen bra grafik tillgänglig, med alla vittnens rörelser inlagda, utifrån deras egna och andras vittnesmål, där man kan spela fram och tillbaka långsamt och se vad aktörerna har för sig under minuterna i anslutning till modet?
Citera
2017-12-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moplp
Det medgivandet lyckas inte jag hitta. Var finns den uppgiften?

Du får leta bland tingsrättens dokument för rättegången.
Citera
2017-12-30, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Du får leta bland tingsrättens dokument för rättegången.
Det var där jag letade. Finns inget sådant medgivande.
Citera
2017-12-30, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Hm...jag är intresserad av Skandiamannens sista tid i livet. Han verkade uppenbarligen inte må bra men vad berodde det på? Var det bara ett tilltagande alkoholmissbruk som ställde till det eller var det också något annat? Var han fortfarande gift under den sista tiden? Hur tog han livet av sig? Eller gjorde han verkligen det...? Kanske visste han för mycket om något.

Hans missbruk ökade mot slutet av livet, och han fick även en del andra problem. När han tog livet av sig var han inte längre gift.
Citera
2017-12-30, 22:06
Medlem
Citat:
Hans missbruk ökade mot slutet av livet, och han fick även en del andra problem. När han tog livet av sig var han inte längre gift.

Söderström vittnar om en man som pekar in mot tunnelgatan och säger "Dom sprang ditåt". Har det blivit bekräftat att det är SE ?
Citera
2017-12-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
Söderström vittnar om en man som pekar in mot tunnelgatan och säger "Dom sprang ditåt". Har det blivit bekräftat att det är SE ?
GS har inte lyckats peka ut SE, vilket förgrymmade SE. Två andra personer uppger sig ha pekat ut vägen. Åke S för GS, och LL (eller om det var HJ - har inte dokumenten tillgängliga just nu) för ”poliserna”.
Citera
2017-12-31, 22:48
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Vaddå för andra problem?
Citera
  • 8
  • 9