Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-17, 15:03
  #37
Medlem
ForumApaches avatar
Det är som med allt annat, varierar.

Igår t ex fick kvinnan som jag oftast knullar med två fontänorgasmer, en då jag fistade henne bakifrån och en när jag slickade och fingerpullade samtidigt. Tidigare har det varit när jag satt på henne ordentligt hårt bakifrån lite snett uppifrån samtidigt som hon pullat sig eller när jag fingerknullat henne med långfinger och indexfinger då hon legat på rygg.

Det kan vara blött ibland...
Citera
2017-09-17, 21:13
  #38
Avstängd
bobbylous avatar
Missionär för fontänen
Citera
2017-10-10, 15:01
  #39
Avstängd
Skulle nog säga bakifrån om du är utrustad med en FB-dase. Annars missionären....
Citera
2017-10-12, 14:12
  #40
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komsevaduvill
Skulle nog säga bakifrån om du är utrustad med en FB-dase. Annars missionären....

Hade ju hellre fått sprutorgasm än att det skulle göra ont när en för välhängd karl tränger för djupt in..
Citera
2017-10-21, 13:59
  #41
Medlem
Missionären med benen upp.
Citera
2017-10-25, 18:25
  #42
Medlem
Stående lutad mot en vägg. Enligt mina upplevelser med tjejer
Citera
2017-12-29, 18:54
  #43
Medlem
Jag tror alla tjejer kan få sprutorgasm. Min sambo sedan många år sprutade aldrig de första åren. Senaste året började vi experimentera med olika sätt och nu sprutar hon. Viktigt att tjejen verkligen slappnar av och släpper allt och bara låter det komma. Min tjej brukar komma 3-4 gånger ganska direkt efter varandra och sprutar då ett par av gångerna. Långt förspel för att bygga upp hjälper också till.
Citera
2017-12-29, 19:23
  #44
Medlem
dickboners avatar
Har inte fått min tjej att spruta ännu. Vid tidigare försök att G-punkta henne har hon känt sig enormt kissnödig efter en stund, och då har hon spänt sig, så känslan har försvunnit. Dessutom har jag tydligen varit för långt in på henne, har pillat...uppe på blygdbenet ,så att säga, men vid senaste försöket, stimulerade jag precis innanför mynningen, på, så att säga, baksidan av blygdbenet. Det gjorde susen, hennes punkt sitter inte där den sitter på en tidigare partner....
Iallafall, när jag hörde på henne att det var nära, så, dels började jag bli trött i fingret, och dels blev jag för ivrig, så jag slarvade bort den. Men, nu e hon med på noterna, nästa gång ska det nog gå (Pun intended)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Skenes_k%C3%B6rtlar
__________________
Senast redigerad av dickboner 2017-12-29 kl. 19:29.
Citera
2017-12-30, 00:28
  #45
Medlem
facesitting helt klart
Citera
2017-12-30, 10:44
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gula-Gardiner
Missionären med benen upp.

Kan bara hålla med, den är lättast vid sex, när man fingrar så funkar även tjejen liggandes på mage på en kudde så rumpan kommer upp lite utmärkt.
Citera
2018-01-06, 09:12
  #47
Medlem
lersaters avatar
Hur?

Olika från tjej till tjej men de som kan få verka kunna få de hur fasen som helst..

En del kan man fingra i 2s sen börja de
Citera
2018-01-16, 09:28
  #48
Medlem
Benen på axlarna helt klart, ju djupare du kommer in desto bättre!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback