Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-23, 12:23
  #13
Medlem
"efter att utan resultat försökt se vad som hänt via övervakningsbilder."............ Det var ett spöke..
Citera
2017-12-23, 12:28
  #14
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Och skojare som Ördög hjälper till att sprids ETC:s dynga. Så klicka inte på Ördögs länk!
Detta är bara rent skitdnack för att tjäna pengar och få publicitet.
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Ördög bör sluta sprida sådan här kommunistpropaganda. Låt naturen ha sin gång, publikationer som ETC självdör.

Ördög är tyvärr alltför intresserad av döendes sista ord för att lämna ETC i fred. Jag betvivlar att de korta besök jag gör där skulle förlänga dödskampen så mycket.

Jag försöker dock få med det väsentliga innehållet i mina citat, så att den som känner motvilja för publikationen i fråga inte ska behöva klicka sig vidare.
__________________
Senast redigerad av Ördög 2017-12-23 kl. 12:31.
Citera
2017-12-23, 12:50
  #15
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Fast är det bara påtåenden jag har hört att de faktiskt begår grova övergrepp i grupp. Men det är väl viktigare att sätta ditt kändisar som klappade en kollega på rumpan för tio år sen förstås. Fan vad trött man är på hycklar Sverige.
Feminism i ett nötskal. Det handlar inte om offren utan om vilken hudfärg förövaren har. Modern rasism.
Citera
2017-12-23, 12:55
  #16
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Fake news från en döende kommunisttidning.
Citera
2017-12-23, 13:04
  #17
Avstängd
Alla de som hittar en lapp har chansen att tävla om att ärva Willy Wonkas, förlåt, Jan Emanuels flyktingindustrikoncern. Men snabba på, det finns bara fem lappar. Hittar du en tjuga i slasket på julafton, köp ett paket müsli.
Citera
2017-12-23, 13:07
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Hatten av till den/de som ligger bakom

Verkligen bra jobbat! Att folkets motstånd mot styrande landsförrädare börjar öka är positiva tecken!
Citera
2017-12-23, 13:14
  #19
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Flera personer har larmat till Dagens ETC
märkligt att det drabbade just etc-läsare, ganska begränsad skara som känner till dem. och ännu mer begränsad som skulle kontakta just dem.
Citera
2017-12-23, 13:17
  #20
Medlem
En bekant fick också en sån kinderöveraskning i något han köpte och postade lappen på facebook. Så inte bara vänstertomtar som fått lapparna.
__________________
Senast redigerad av monolog 2017-12-23 kl. 13:34.
Citera
2017-12-23, 13:23
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Verkligen bra jobbat! Att folkets motstånd mot styrande landsförrädare börjar öka är positiva tecken!

Ja verkligen, här har ju berg förflyttats i handling istället för ord.
Citera
2017-12-23, 13:26
  #22
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
märkligt att det drabbade just etc-läsare, ganska begränsad skara som känner till dem. och ännu mer begränsad som skulle kontakta just dem.
Ja, krävs elementär kunskap i statistik för att inse hur osannolikt det är att av dem som slumpmässigt drabbats av detta ( kanske kunder i en viss affär eller ort ) så har alla varit läsare av etc, och valt etc som megafon. Hur många läser etc och inte dn tex?
Exempelvis anta att etc har 10000 dagliga läsare och samtliga andra medier 4000000. Antar vi dessutom att etc-läsare endast läser etc så är det 1/400 chans att en lapp hittas hos en etc läsare om endast en lapp hittas och rapporteras med samma sannolikhet. Men nu var det flera! Två lappar ger 1/160000 med samma förenkling.

Ed. ovanstående gäller förstås inte om man rapporterar i andra hand vad man sett på fejsbok. Då kan det mycket väl vara sant, men de som hört talas om det från samma källa hör av sig till etc.
__________________
Senast redigerad av fermion 2017-12-23 kl. 13:30.
Citera
2017-12-23, 13:36
  #23
Medlem
PK-Korrekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Fast är det bara påtåenden jag har hört att de faktiskt begår grova övergrepp i grupp. Men det är väl viktigare att sätta ditt kändisar som klappade en kollega på rumpan för tio år sen förstås. Fan vad trött man är på hycklar Sverige.
Mina tankar går till riksdagskvinnan som fick en hand på sitt lår. Ett trauma utan dess like...
Citera
2017-12-23, 13:36
  #24
Medlem
Kobolds avatar
Om man förväntar sig en "mysig müslifrukost" så förtjänar man rasistpropaganda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback