• 38 073 online
  • 1 139 770 medlemmar
  • 59 043 322 inlägg
Svara
  • 3
  • 4
2017-12-13, 10:48
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebbemon
Nej verkligen inte och vi själva visste inte precis hur vi skulle "gå vidare" med det. A har sagt att hans farbror inte längre är välkommen hos dem mer såvitt jag vet, A har träffat han 1 gång typ och bara sagt "hej" sen inget mer med det. Vet inte hur mycket mer detaljerat A har pratat med sin farsa om det och exakt vad han vet har jag ingen aning om men om jag skulle spekulera tror jag att hans farsa inte accepterade det.
Skönt att höra att farsan är vettig i alla fall då hoppas alla mår bra idag.
Citera
2017-12-14, 04:00
Medlem
Om detta utspelat sig i en skrämselpropagandafilm eller serietidning på 70talet så hade det slutat med att P, helt övertygad om att Farbror var djävulen, satt en yxa i ryggen på honom.
Citera
2017-12-14, 10:34
Medlem
Grovstarks avatar
Otroligt målande skrivet och beskrivet! När vi tog som mest syra var vi i vackra parker där vi visste att väldigt få random människor skulle dyka upp. Att då befinna sig i den situationen som ni befann er i...fy fan vilken mardröm. Fattar att tankar och känslor inför detta dröjer sig kvar, och skönt att höra att alla mår bra. Blev det några konsekvenser efter händelsen? Förstår att du håller dig borta från syra. Känns som att det fräter hjärnan. Lika bra att stryka det från listan ☺
Citera
2017-12-14, 10:49
Medlem
Hebbemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovstark
Otroligt målande skrivet och beskrivet! När vi tog som mest syra var vi i vackra parker där vi visste att väldigt få random människor skulle dyka upp. Att då befinna sig i den situationen som ni befann er i...fy fan vilken mardröm. Fattar att tankar och känslor inför detta dröjer sig kvar, och skönt att höra att alla mår bra. Blev det några konsekvenser efter händelsen? Förstår att du håller dig borta från syra. Känns som att det fräter hjärnan. Lika bra att stryka det från listan ☺

Tack!! Haha ah efter det har jag alltid haft det i bakhuvudet att allting kan fan hända oavsett situationen. Blev inga mer konsekvenser men fick höra från P själv att när han kom hem fortfarande helt rusad kom han in i sitt hus med skjortan uto-in och byxorna nere vid knäna och hans morsa ju såklart vad som hänt, sen hände det väl något men hon ringde väl mest M och undra vad som hänt typ. Haha ah lika bra asså, och då har jag ändå testat i stort sett allt i psykadelisk väg som dmt, 2cb och svamp och inget toppar oron som var denna kvällen.
Citera
Idag, 13:27
Medlem
Dadelmannens avatar
Fick påtaglig ånget av att bara läsa om det där, fy fan vad det kan balla ur fort när man får ångest och inte kan låtsas vara nykter. Just att du är en perfekt setting men sen bara något random får det att flippa. Fy tusan. 😢 Känner med er.
Citera
  • 3
  • 4