Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-12-13, 10:48
  #37
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebbemon
Nej verkligen inte och vi själva visste inte precis hur vi skulle "gå vidare" med det. A har sagt att hans farbror inte längre är välkommen hos dem mer såvitt jag vet, A har träffat han 1 gång typ och bara sagt "hej" sen inget mer med det. Vet inte hur mycket mer detaljerat A har pratat med sin farsa om det och exakt vad han vet har jag ingen aning om men om jag skulle spekulera tror jag att hans farsa inte accepterade det.
Skönt att höra att farsan är vettig i alla fall då hoppas alla mår bra idag.
Citera
2017-12-14, 04:00
  #38
Avstängd
Om detta utspelat sig i en skrämselpropagandafilm eller serietidning på 70talet så hade det slutat med att P, helt övertygad om att Farbror var djävulen, satt en yxa i ryggen på honom.
Citera
2017-12-14, 10:34
  #39
Medlem
Grovstarks avatar
Otroligt målande skrivet och beskrivet! När vi tog som mest syra var vi i vackra parker där vi visste att väldigt få random människor skulle dyka upp. Att då befinna sig i den situationen som ni befann er i...fy fan vilken mardröm. Fattar att tankar och känslor inför detta dröjer sig kvar, och skönt att höra att alla mår bra. Blev det några konsekvenser efter händelsen? Förstår att du håller dig borta från syra. Känns som att det fräter hjärnan. Lika bra att stryka det från listan ☺
Citera
2017-12-14, 10:49
  #40
Medlem
Hebbemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovstark
Otroligt målande skrivet och beskrivet! När vi tog som mest syra var vi i vackra parker där vi visste att väldigt få random människor skulle dyka upp. Att då befinna sig i den situationen som ni befann er i...fy fan vilken mardröm. Fattar att tankar och känslor inför detta dröjer sig kvar, och skönt att höra att alla mår bra. Blev det några konsekvenser efter händelsen? Förstår att du håller dig borta från syra. Känns som att det fräter hjärnan. Lika bra att stryka det från listan ☺

Tack!! Haha ah efter det har jag alltid haft det i bakhuvudet att allting kan fan hända oavsett situationen. Blev inga mer konsekvenser men fick höra från P själv att när han kom hem fortfarande helt rusad kom han in i sitt hus med skjortan uto-in och byxorna nere vid knäna och hans morsa ju såklart vad som hänt, sen hände det väl något men hon ringde väl mest M och undra vad som hänt typ. Haha ah lika bra asså, och då har jag ändå testat i stort sett allt i psykadelisk väg som dmt, 2cb och svamp och inget toppar oron som var denna kvällen.
Citera
2017-12-17, 13:27
  #41
Medlem
Dadelmannens avatar
Fick påtaglig ånget av att bara läsa om det där, fy fan vad det kan balla ur fort när man får ångest och inte kan låtsas vara nykter. Just att du är en perfekt setting men sen bara något random får det att flippa. Fy tusan. 😢 Känner med er.
Citera
2017-12-17, 20:11
  #42
Medlem
freeworldTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
haha yep, han irrade omkring i kaoset efteråt också.

Jag skulle betala pengar för att läsa hans tripprapport.
Citera
2017-12-25, 00:41
  #43
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebbemon
Vet inte om jag talar för alla eller enbart mig, vi är alltså 20 år inga muskelberg. Men vi är heller inga pussys, grejen som hände då var att hans farbror är ungefär 2 meter lång och har ett riktigt läskigt ansikte och var extremt hotfull från sekunden han kom, men hursomhelst talar kanske bara för mig själv men att göra rationella beslut på syra går bara inte, A fick dock bara 1-2 smällar och vi var inte ute när det hände vi hörde enbart skriken. När vi skulle ut och kolla så puttade han in oss jävligt aggressivt och smällde dörren efter han hade skrikit "jag är inte klar med A och snart är det eran tur". Rädslan och oron som uppstår där är fan riktigt sne... För det andra har vi vart där 1-2 gånger innan och vet fan inte vart en jävla sak ligger haha.

Jo ni är ett gäng jävla mesar som borde skämmas.

"Han har ett läskigt ansikte" "Han smällde igen dörren". Ja det verkar vara en riktig värsting vi har o göra med här..

Er polare får stryk framför ögonen på er och av samma herre får ni veta att ni också ska få det. Och ni sitter kvar, tysta? Om det inte är en mes, säg mig då vad en sån är. Fyfan skulle inte ens klara o se mig själv i spegeln efter

Skitsamma om man är 5m lång, ni ska inte tävla om vem som är längst. Ta till lämpligt tillhygge så är någons längd oväsentligt. Ni var dessutom flera.

Att ni sen dessutom väljer att stanna. Har ni inga telefoner? Ringa någon som hämtar er?

Rätt åt er att det gick åt helvete, skit ska skit ha. LSD går inte att lura
Citera
2017-12-25, 01:29
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Jo ni är ett gäng jävla mesar som borde skämmas.

"Han har ett läskigt ansikte" "Han smällde igen dörren". Ja det verkar vara en riktig värsting vi har o göra med här..

Er polare får stryk framför ögonen på er och av samma herre får ni veta att ni också ska få det. Och ni sitter kvar, tysta? Om det inte är en mes, säg mig då vad en sån är. Fyfan skulle inte ens klara o se mig själv i spegeln efter

Skitsamma om man är 5m lång, ni ska inte tävla om vem som är längst. Ta till lämpligt tillhygge så är någons längd oväsentligt. Ni var dessutom flera.

Att ni sen dessutom väljer att stanna. Har ni inga telefoner? Ringa någon som hämtar er?

Rätt åt er att det gick åt helvete, skit ska skit ha. LSD går inte att lura

Du är ju helt dum i huvudet. Varför skulle man vilja slå ner kompisens farbror? Det skulle ju bara förvärra hela situationen? Du är ju helt jävla blåst, tänk efter innan du skriver nästa gång din jävla tratt.
Citera
2017-12-25, 14:25
  #45
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abceg
Du är ju helt dum i huvudet. Varför skulle man vilja slå ner kompisens farbror? Det skulle ju bara förvärra hela situationen? Du är ju helt jävla blåst, tänk efter innan du skriver nästa gång din jävla tratt.

Jadu lille vän varför skulle man vilja slå ner kompisens farbror? Är du helt tappad eller? Du skrev precis att han slog din kompis (såpass att det blödde!) plus att han sa att han skulle behandla er likadant. Fattar du fortfarande inte eller?

Förvärra situationen kan du ju inte veta när det väl sker. Såhär i efterhand går det ju såklart att göra en efterkonstruktion. Men när han väl sa att skulle nita er visste ni inte hur det skulle sluta, men ni valde ändå att sitta där som de mesar ni än, fegisar. Ett gäng beta-hanar

Om du inte har något vettigare att komma med än dessa tragiska bortförklaringar behöver du inte bemöda dig med att svara
Citera
2017-12-25, 17:09
  #46
Medlem
ahwlhs avatar
Skitbra verkligen. Hängde verkligen med känslomässigt
Citera
2017-12-26, 06:34
  #47
Medlem
Hebbemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Jadu lille vän varför skulle man vilja slå ner kompisens farbror? Är du helt tappad eller? Du skrev precis att han slog din kompis (såpass att det blödde!) plus att han sa att han skulle behandla er likadant. Fattar du fortfarande inte eller?

Förvärra situationen kan du ju inte veta när det väl sker. Såhär i efterhand går det ju såklart att göra en efterkonstruktion. Men när han väl sa att skulle nita er visste ni inte hur det skulle sluta, men ni valde ändå att sitta där som de mesar ni än, fegisar. Ett gäng beta-hanar

Om du inte har något vettigare att komma med än dessa tragiska bortförklaringar behöver du inte bemöda dig med att svara

Hahah sämsta resonemanget jag hört. Framförallt, tror knappast jag och resterande skulle vilja tillbringa natten hos farbror blå för det är exakt det som skulle hända om vi börja slå hans farbror haha, vad ska jag säga förutom att du själv måste vara i den situationen för att klart förstå, skulle jag kunna sätta mina känslor som jag gick igenom och försöka reflektera med mina polare skulle jag gjort det, men är ju lite svårt som du säkert fattar! Menar det hade redan gått så långt så att alla var fett skeva och att göra saker värre skulle knappast få oss att må bättre, men antar att du resonerar så att om du skulle gjort si och så om du var i vår sits. Men ah skulle ju helt enkelt bara vara bättre att slå sönder han med diverse tillhyggen i en långt gången syra trip....
Citera
2018-01-09, 17:38
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Jo ni är ett gäng jävla mesar som borde skämmas.

"Han har ett läskigt ansikte" "Han smällde igen dörren". Ja det verkar vara en riktig värsting vi har o göra med här..

Er polare får stryk framför ögonen på er och av samma herre får ni veta att ni också ska få det. Och ni sitter kvar, tysta? Om det inte är en mes, säg mig då vad en sån är. Fyfan skulle inte ens klara o se mig själv i spegeln efter

Skitsamma om man är 5m lång, ni ska inte tävla om vem som är längst. Ta till lämpligt tillhygge så är någons längd oväsentligt. Ni var dessutom flera.

Att ni sen dessutom väljer att stanna. Har ni inga telefoner? Ringa någon som hämtar er?

Rätt åt er att det gick åt helvete, skit ska skit ha. LSD går inte att lura


Antar att du är ett troll. Annars är du fan dum i huvet och har inte upplevt ren rädsla på LSD!

Välskriven rapport! Satt fastklistrad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback