Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-17, 00:36
  #5629
Medlem
hishultas avatar
Hej!

Köpte för ett tag sedan ett 3månaders abb från iptvking till AppleTV. Allt funkade kanon i cirka 2veckor, tills jag inte fick upp några kanaler alls. Mailade fram och tillbaka med deras support, som bad mig starta om routern och allt detdär, utan något resultat.

Sedan så sa dom att dom skulle maila till cloudflare för att se så jag inte hade blivit bannad eller något, gått över en vecka nu, och har fortfarande inte fått något svar.

Någon annan som har haft samma problem med iptvking? Känns surt när allt funkade så bra i början.
2017-12-17, 00:46
  #5630
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hishulta
Hej!

Köpte för ett tag sedan ett 3månaders abb från iptvking till AppleTV. Allt funkade kanon i cirka 2veckor, tills jag inte fick upp några kanaler alls. Mailade fram och tillbaka med deras support, som bad mig starta om routern och allt detdär, utan något resultat.

Sedan så sa dom att dom skulle maila till cloudflare för att se så jag inte hade blivit bannad eller något, gått över en vecka nu, och har fortfarande inte fått något svar.

Någon annan som har haft samma problem med iptvking? Känns surt när allt funkade så bra i början.
cloud flare my ass, dom snackar med rapid haha. Maila dom igen bara va på dom.
2017-12-17, 01:57
  #5631
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hishulta
Hej!

Köpte för ett tag sedan ett 3månaders abb från iptvking till AppleTV. Allt funkade kanon i cirka 2veckor, tills jag inte fick upp några kanaler alls. Mailade fram och tillbaka med deras support, som bad mig starta om routern och allt detdär, utan något resultat.

Sedan så sa dom att dom skulle maila till cloudflare för att se så jag inte hade blivit bannad eller något, gått över en vecka nu, och har fortfarande inte fått något svar.

Någon annan som har haft samma problem med iptvking? Känns surt när allt funkade så bra i början.
Haha, rent bullshit av iptvking. Dom gör inte ett skit mer än att dom hör av sig till rapid.
2017-12-17, 14:11
  #5632
Medlem
hishultas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Haha, rent bullshit av iptvking. Dom gör inte ett skit mer än att dom hör av sig till rapid.

Låter ju skitbra verkligen..


Är det någon annan som har iptvking som kan höra av sig till mig på pm?
2017-12-17, 15:07
  #5633
Medlem
Skulle tro att din IP adress är bannad och måste unblockas.
Normalt kan man fixa det själv i dashboarden men IPTVKING har inte den funktionen aktiverad.
Man måste alltså maila dom och be dom unblocka IP.
Kör du Telia så är antagligen problemet där då det är mycket problem med Telia mot datahallen som flera IPTV leverantörer använder sig av.
I det fallet rekommederar jag en VPN med dedikerad IP eller byta till en annan ISP.
__________________
Senast redigerad av FreddyK666 2017-12-17 kl. 15:10.
2017-12-17, 15:32
  #5634
Medlem
Betongbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Center
Det går och är otroligt lätt på android.
Ladda bara hem appen iptv extreme, fyll i din m3u lista och epg and youre good to go.

Funkar appen smart iptv lika väl?
Hittar inte iptv extreme i LG Content Store
2017-12-17, 15:49
  #5635
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Funkar appen smart iptv lika väl?
Hittar inte iptv extreme i LG Content Store
iptv extreme finns bara för Android har jag för mig, inte på smart tv.
2017-12-17, 15:50
  #5636
Medlem
Andra OS är mer rätt att säga då IPTV Extreme finns för SmartTV med AndroidOS som Sony och Philips bla.
2017-12-17, 16:28
  #5637
Medlem
Betongbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
iptv extreme finns bara för Android har jag för mig, inte på smart tv.

Men smart iptv appen på en LG TV fungerar också för ändamålet om jag förstår rätt?

Mvh //Bb
2017-12-17, 16:53
  #5638
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Men smart iptv appen på en LG TV fungerar också för ändamålet om jag förstår rätt?

Mvh //Bb
Absolut det gör den.
2017-12-17, 18:49
  #5639
Medlem
Har läst flera inlägg nu angående problemen som folk har med Telia.
Om man väljer att köra med vpn,måste man ha dedikerat ip då?
Eller kan man ha t.ex PrivateVPN?
Nåt tips på bra svensk vpn med dedikerad ip?
2017-12-17, 18:52
  #5640
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Har läst flera inlägg nu angående problemen som folk har med Telia.
Om man väljer att köra med vpn,måste man ha dedikerat ip då?
Eller kan man ha t.ex PrivateVPN?
Nåt tips på bra svensk vpn med dedikerad ip?
ovpn.se om dom har några kvar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback