Citat:
Precis. Liselotte verkar ju ha en lite trasslig bakgrund som kanske bidragit till hennes osäkerhet. Samtidigt borde hon ha vett nog att bete sig bättre mot andra, det är jäkligt barnsligt det hon håller på med. Får hoppas att hon kan växa ifrån det för då tror jag som sagt att hon kan ha en hel del att erbjuda.Jo. Det är ju det som varit på allas läppar. Vi tror överlag att Liselott är en bra, rolig och snäll tjej i grunden...OM det inte hade varit för hennes svartsjuka och rädslan i konkurrens med andra tjejer. Erica är en egoistisk och beräknande person. Hon passar med en mer Machoman som kan matcha henne och sätta henne på plats.
Jag har ju tidigare sagt att Erica och Jörgen hade passat bra ihop, med tanke på hans kommentar om att han sökte en "tight och bitchig tjej". Nu är ju i och för sig hans machostil mer en fasad och tjejen han valde i slutändan betydligt trevligare än Erica...
Citat:
Nej, Annie ska inte vara tillsammans med Marcus men en Annie-typ runt 30 hade nog inte varit helt fel. Jo..Så är det. Men Marcus är nästan 40..Då kanske en tjej på typ..runt 30 är lämplig, än dryga 20 som Annie. Annars..så tror jag annars att Annie insåg att Dennis inte är så stabil och trygg, utan en pojkspoling ännu som bor på föräldrarnas gård. Verkligheten kom i kapp på resan. Marcus är en riktig man trotsallt. Och samtidigt ungdomlig. Han är bara väldigt usel vad gäller kvinnor. Men en Annie-typ hade funkat.
"En riktig man" skulle jag inte kalla Marcus med tanke på hur tofflig och mesig han är... Med en tjej som är mer lik honom själv så kommer han dock inte att bli lika "förtryckt" utan kan mer få vara sin egen person.
Citat:
Det var typ bara en vecka sedan de skulle ha synts tillsammans. Dock så hade de inte hållit hand eller så. Visst, det behöver ju inte vara sant men det känns ju som en rätt onödig grej att ljuga om.Illa ställt med Marcus är det ju redan med tanke på att sitter och säger att han "gillar allt som Erica gillar" och har hon är "precis vad han sökt efter". Marcus måste också ha väldigt dålig självkänsla för han kan väl knappast gilla att bli behandlad såhär, eller?
Så kan det ju vara. Samtidigt gillar jag inte att det alltid måste finnas en ursäkt för folks dåliga beteende. Erica kanske bara är en elak och egoistisk person helt enkelt? Hon hade vare sig varit den första eller den sista tyvärr.

.