Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-12, 16:46
  #613
Medlem
svarsalternativs avatar
Hejsan.
Efter mkt läsande om Melanotan och vart man rekomenderas köpa det bestämde jag mig nu för att testa.
Eftersom jag är rödlätt med fräknar i grund och botten samt väldigt blek i hyn och bränner mig lätt i solen känns just ämnet ”Melanotan” väldigt aktuellt och intressant för mig.
Det skall bli mycket intressant att se vad som händer när jag börjar använda det (om jag först och främst får hem det efter jag nu gjort beställningen hos melanotanbutiken punkt com)
Skall tillägga att de ytterst få gånger jag under mina 42år lyckats få en någorlunda solbränna så har jag känt mig oerhört lycklig.
Med solbrännan kände jag mig oerhört fräsch vilket gav mig ett magiskt självförtroende samt en stor extra portion livsglädje.
Så om nu Melanotan kommer ge åtminståne 50% av dessa effekter av vad jag läst kommer mitt liv troligtvis bli bra mkt härligare och bättre bara av en så enkel sak som lite mörkare ton på hyn 👏
Jag återkommer med uppdatering när jag fått hem min beställning, lade ordern och betalade idag kl 16.00.
Sedan uppdaterar jag vecka efter vecka (kanske med bilder på förändringarna)
Detta skall bli kul ....
PS: kom gärna med tips på om det är ngt speciellt jag behöver tänka på för att få bäst resultat.
2017-12-13, 19:44
  #614
Medlem
Grönar www.supertan.store! Fick allt 2 dagar efter beställning och 40mg för 600kr som dom sa till mig på wickr när jag undrade vad priserna var om man ville beställa mer än det som stod på sidan, vilket var ju sjukt billigt tackarrr Återkommer angående kvalitén!

Klickade även på sidan som någon sa nått om här ovanför men dom är ju helt sjukt dyra! Varför ska någon vilja köpa från dom??? Mycket dyrare än alla andra sidor jag gick igenom på nätet innan jag köpte från supertan
2017-12-16, 09:15
  #615
Medlem
Grönar barbietan! Beställt därifrån säkert 6 ggr, för ca 2 år sen var allt ok, sedan halkade de efter och hade för lång väntetid på att få det man beställt. Tänkte nu då jag skulle beställa att ähh jag har ju ändå alltid fått de jag betalat för så jag la en order och förväntade mig att få vänta 1-2 mån innan paketet skulle dyka upp, tog inte mer än 3 dagar så landade det i brevlådan! Antar att de har varit lite struligt med nya ägare eller hur det nu var! Men jag grönar dem iallafall!
2017-12-19, 09:45
  #616
Medlem
Renfans avatar
Fick hem 5 kit mt2 igår så nu klarar man vintern hehe, nu blir det ladda inför Thai! Kört aktivt sen i somras och detta är helt klart högsta klassens mello. Har använt mello till och från sedan 2014. Synd dock att de inte har nässpray då tjejen är nålrädd..

Men vill ni ha garanterat bästa resultat ifrån en pålitlig aktör, använd www.melanotanbutiken.com
2017-12-22, 15:38
  #617
Medlem
svarsalternativs avatar
Tänkte göra en liten uppdatering i ärendet.
Jag fick hem varorna från melanotanbutiken.com, det tog nästan en vecka men beställde ganska nära inpå helgen och därför kanske det tog lite längre tid.
Jag beställde deras fraktfria paket för 399kr och fick då hem en flaska med pulver samt en ampull med destillerat vatten och 5 stycken små smidiga sprutor, perfekt allt för att komma igång.
Tyvärr har jag haft myket annat att göra och med tanke på att det är juletider så har jag valt att vänta med att sätta igång uppladdningsfasen.
Återkommer med uppdatering efter att jag kommit igång med uppladdningfasen.
MEN jag kan varmt rekomendera melanotanbutiken.com, dels för att dom erbjuder ett sjysst startpaket innehållande allt man behöver till ett mkt bra pris (399kr) och även för en smidig betaltjänst och ganska snabb postgån, nu vet jag ju att produkterna man beställer verkligen skickas hem.
Får passa på att önska er alla därute en riktigt ”God jul”
Tack för mig sålänge
Citat:
Ursprungligen postat av svarsalternativ
Hejsan.
Efter mkt läsande om Melanotan och vart man rekomenderas köpa det bestämde jag mig nu för att testa.
Eftersom jag är rödlätt med fräknar i grund och botten samt väldigt blek i hyn och bränner mig lätt i solen känns just ämnet ”Melanotan” väldigt aktuellt och intressant för mig.
Det skall bli mycket intressant att se vad som händer när jag börjar använda det (om jag först och främst får hem det efter jag nu gjort beställningen hos melanotanbutiken punkt com)
Skall tillägga att de ytterst få gånger jag under mina 42år lyckats få en någorlunda solbränna så har jag känt mig oerhört lycklig.
Med solbrännan kände jag mig oerhört fräsch vilket gav mig ett magiskt självförtroende samt en stor extra portion livsglädje.
Så om nu Melanotan kommer ge åtminståne 50% av dessa effekter av vad jag läst kommer mitt liv troligtvis bli bra mkt härligare och bättre bara av en så enkel sak som lite mörkare ton på hyn 👏
Jag återkommer med uppdatering när jag fått hem min beställning, lade ordern och betalade idag kl 16.00.
Sedan uppdaterar jag vecka efter vecka (kanske med bilder på förändringarna)
Detta skall bli kul ....
PS: kom gärna med tips på om det är ngt speciellt jag behöver tänka på för att få bäst resultat.
2017-12-26, 20:45
  #618
Avstängd
Äntligen hemkommen ifrån min Thailandsvistelse, tog med mig både nålar och mello dit och tur som det är gick det problemfritt. Men FY satan vad potent melanotan jag måste fått haha, fick låta bli att sola i slutet för jag blev att se konstlat brun ut nästan. Har visserligen någorlunda lätt för att få färg men ALDRIG sätt maken till sån här typ av bränna haha, då har jag varit på samma ställe i Thailand och ungefär exakt lika länge som senaste 3 åren haha.

Grönar återigen melanotanbutiken.com och tackar för superprodukter!
2017-12-31, 22:48
  #619
Medlem
Här köper jag MT2:

http://kroppsform.org/

Btc-betalningen går att lösa smidigt med swish.

Snabb leverans, trevligt bemötande och bra mt2.
2018-01-02, 20:00
  #620
Medlem
Kör mitt ifrån www.melanotanbutiken.com, är mycket nöjd med kvalitén och sjyssta snubbar på mailen.
2018-01-05, 14:26
  #621
Administrator
admins avatar
Denna tråd är tills vidare stängd pga missbruk.

Syftet med tråden är att kunna diskutera och recensera olika webbshoppar, men detta fungerar enbart ifall inläggen har en viss nivå av trovärdighet.

Det gynnar inte användarna att läsa inlägg om hur bra en viss shop är ifall inläggen postats av shopägaren eller av "kunder" som fått betalt för att posta vad som egentligen är uppenbar reklam. I vissa fall har "kunderna" fått ekonomisk betalning, i andra fall "gratis" varor.

Det gynnar inte heller användarna att läsa inlägg om hur dålig en viss shop är ifall inläggen enbart postats av ägaren till shoppens konkurrent. Därför väljer jag att tills vidare låsa tråden.

admin

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback