Citat:
Ursprungligen postat av
cashew30
Han gav inte de andra tjejerna egen tid som han gjorde med Erica. Om han gjort det hade utgången varit en annan. Det var taskigt och respektlöst. Nu borde han göra om och göra rätt.Erica är ingen bra kvinna för honom vilket jag tror att Helen och kanske Malin också är.
Precis, visst att han snackade litegrann med någon annan av damerna men då hade han redan bestämt sig.
Jag har "tjatat" om det innan i tråden med, men det har ju visat sig extremt väl denna säsong att om en bonde faller för en enda brevskrivare innan/direkt i början av dejtandet så har det inte hållit. Undantaget som bekräftar regeln är väl kanske Johan och Sofie där det om inte innan/direkt klickade stenhårt iaf var precis i början.
Det gäller att att ge sina brevskrivare en chans, nu är det ju ett haltande exempel iom att det verkar som det skitit sig med båda damerna men Dennis sa ju "Jag var säker på Liselott först men under tiden har Annie växt och gått förbi". Det är ju ofta så, den direkt attraktionen är inte det som alltid (mer sällan snarare) är det som håller.
Bara att hoppas att det blir hårdare tag mot kontakt innan programmet börjar framöver.