2017-12-15, 12:52
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Hur bär man sig åt för att få sån hög avgift? Brukar hamna på max ett par 10or.
Blockchain fyller du ju på direkt på deras sida så varför fylla på genom nåt annat?
Freddy du som är insatt vad innebär nya iptv stack från rapid?
2017-12-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoBeard
Upp...

Vad är den enklaste och bästa lösningen om man bara kan köra wifi och inte har någon smart-tv.
Har fram tills nu haft en TVIP S-box 410 med fiber och kabel till boxen (varit väldigt nöjd) i huset men efter flytt till lägenhet måste jag köra sladdlöst.

Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Det är väl bara att plugga in en kabel mellan routern och TVIP S-Boxen?

Under en begränsad men dock lite längre tid kommer jag inte ha tillgång till en router i direkt anslutning till TV'n så trådlöst är enda sättet. Jag funderar på att ha laptopen bredvid tv'n men skulle vilja kunna köra det utan dator..
2017-12-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Samma här, väntat länge på test men ingen feedback
Här får ni ganska snabbt en trial samma kanalpaket dock lite dyrare https://www.iptvgator.com/product/24h-trial/
2017-12-15, 15:05
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoBeard
Under en begränsad men dock lite längre tid kommer jag inte ha tillgång till en router i direkt anslutning till TV'n så trådlöst är enda sättet. Jag funderar på att ha laptopen bredvid tv'n men skulle vilja kunna köra det utan dator..
Köp en box som fungerar med WiFi: https://www.aliexpress.com/item/Beel...StoreLevelAB=0
2017-12-15, 15:31
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomsi
Här får ni ganska snabbt en trial samma kanalpaket dock lite dyrare https://www.iptvgator.com/product/24h-trial/

Hur kan du rekommendera en hemsida som tar betalt för trials på 12 timmar?

Det heter TRIALS av en anledning. Smått komiskt att de sedan tar extra betalt för 18+ kanalerna och sedan ytterligare en avgift för "installation" av att lägga in kanalerna i Smart IPTV appen. Sådant ingår när man ska testa på tjänsten för första gången. Det där måste vara den sämsta servicen jag någonsin har sett när det kommer till IPTV. Får självaste IPTVKing att framstå som änglar.
Senast redigerad av Cents4 2017-12-15 kl. 15:34.
2017-12-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Freddy du som är insatt vad innebär nya iptv stack från rapid?
Ingen aning och verkar som inte resellers heller riktigt vet då det kom på tal för nån dag sen.
2017-12-15, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Kan förstå att fler och fler börjar ta betalt för trials eftersom det abusas för mycket och då drabbar det tyvärr alla.
2017-12-15, 16:06
Medlem
Citat:

Det heter TRIALS av en anledning. Smått komiskt att de sedan tar extra betalt för 18+ kanalerna och sedan ytterligare en avgift för "installation" av att lägga in kanalerna i Smart IPTV appen. Sådant ingår när man ska testa på tjänsten för första gången. Det där måste vara den sämsta servicen jag någonsin har sett när det kommer till IPTV. Får självaste IPTVKing att framstå som änglar.
Ja det är din åsikt själv hade jag inget problem med att betala några kronor för att testa tjänsten då dom vad jag tycker har bästa kvaliten på svenska sportkanalerna
2017-12-15, 16:42
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Kan förstå att fler och fler börjar ta betalt för trials eftersom det abusas för mycket och då drabbar det tyvärr alla.

Det går att fixa trials på 1 timme så det där är en dålig ursäkt.
2017-12-15, 16:50
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomsi
Ja det är din åsikt själv hade jag inget problem med att betala några kronor för att testa tjänsten då dom vad jag tycker har bästa kvaliten på svenska sportkanalerna

Det är inte kronorna. Det är en princip sak, ockrare är vad du länkar till. De tjänar redan tusentals kronor och ska sedan försöka suga ut ännu mer. Jag tycker inte det är OK.

Här har du samma tjänst. Dock utan att ta betalt för små tjänster, precis som det ska vara.

https://www.king-iptv.net/product/12hr-free-trial/
2017-12-15, 16:55
Medlem
Citat:
Det är inte kronorna. Det är en princip sak, ockrare är vad du länkar till. De tjänar redan tusentals kronor och ska sedan försöka suga ut ännu mer. Jag tycker inte det är OK.

Här har du samma tjänst. Dock utan att ta betalt för små tjänster, precis som det ska vara.

https://www.king-iptv.net/product/12hr-free-trial/
Ja vet har redan använt dmtn tv också men nu var det någon som letade nordiska paket istället för hela rubbet därför jag länkade ut gator och iptv data
2017-12-15, 17:02
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ingen aning och verkar som inte resellers heller riktigt vet då det kom på tal för nån dag sen.
Sökte också men hittade inget haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in