• 15 067 online
  • 1 139 418 medlemmar
  • 59 020 214 inlägg
2017-12-13, 15:18
Medlem
Någon som har testat denna som kan uttala sig lite om den? Är intresseras av denna!
Citera
Igår, 18:08
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Någon som har testat denna som kan uttala sig lite om den? Är intresseras av denna!

Även jag är intresserad, verkar ju vara en helt galen drog. Batchen som fanns 2013 verkar ha varit skräp dock. Folk tog 50mg-100 utan större effekt, utländska rapporter talar om doser på 1-6mg.

Någon som testat Zeroholes 3-HO-PCP?
Citera
Igår, 18:11
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Även jag är intresserad, verkar ju vara en helt galen drog. Batchen som fanns 2013 verkar ha varit skräp dock. Folk tog 50mg-100 utan större effekt, utländska rapporter talar om doser på 1-6mg.

Någon som testat Zeroholes 3-HO-PCP?
Väntar fortfarande på min order. Så här lång tid har det aldrig tagit de gånger jag beställt från ZH.
Citera
Igår, 18:34
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Väntar fortfarande på min order. Så här lång tid har det aldrig tagit de gånger jag beställt från ZH.
Är juletider vet du, samt postnord är ju som dom är samt alla paket å skit som skickas denna tid speciellt från Kina, det ger ju dom "fraktinfarkt".
Ge det lite tid. Är också nyfiken på denna sate.
Citera
Idag, 00:06
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
När beställde du? För mig tog det drygt 3-4 dagar tills paketet trillade ner. Är å andra sidan juletider nu så posten segar..
Citera