Citat:
Ursprungligen postat av
Kimson941
Det ursäktar ändå inte hennes beteende. Hon har allvarliga problem med svartsjuka och ett kontrollbehov, finns även lite psykopatiska drag hos henne. Det kan förklara varför hon beter sig som hon gör om hon har haft en jobbig uppväxt men det ursäktar ändå inte hennes kontrollbehov. Det är något hon måste ta i tu med på egen hand och inte genom att böla sig till något som hon inte gillar el vara så svartsjuk som hon är! Hon kommer att lägga hela bördan på Dennis om dom blir ett par, och det kommer göra att det aldrig kommer att hålla!
Jag tycker du riktar grova anklagelser mot någon du sett sammanlagt MAX 30 minuter på tv. Som någon annan nämnde har ju även Annie gråtit över att det känns jobbigt med konkurrensen och alla känslor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
JA tack för den bilden, ja hon verkar vara en utetjej. Nej kanske inte men tycker Joacim verkar vara mer en "landet-kille" än en "nattklubb/Café Opera-kille"
Citat:
Ursprungligen postat av
StarWolf
Jocke och Caroline. Ingen kemi över huvudtaget. Hon lämnar aldrig Sthlm och måste angett fel ålder? Är hon 27? Hade gissat på 35 åtminstone.
Caroline kommer från ARBOGA, inte Sthlm, så chansen är väldigt stor att hon är uppväxt i en villa på landet. Det finns väl ingenting som säger att hon skulle vara fast i Sthlm för alltid bara för att hon bor där just nu och någon i tråden har hittat en mingelbild på henne från Café Opera. Jag bor själv på landet och trivs absolut bäst med att sitta på gårdsplanen och dra upp ogräs eller skumpa runt på en fyrhjuling och leta svamp men - ve och fasa - ibland åker jag till stan och går ut på krogen! Och har roligt där! Hur går det ihop, va?! (Och ja, jag har också bott i Stockholm.)
Joakim är förresten bland de mest stabila och genuina jag sett i Bonde söker fru, i alla fall med tanke på hans ålder och att han kom in i programmet lite på ett bananskal som joker-snyggbonde. Jag är imponerad av hans mognad.
För övrigt tycker jag att Sofie sett obekväm och stressad ut efter Johans kärleksförklaring. Kanske gick det bara fort och hon är ovan vid kamerorna, men jag hoppas hans kärleksyttringar inte kväver henne. Hon känns oerfaren bredvid honom. Men jag log brett när han var så lycklig framför kameran, så jag hoppas de får det fint tillsammans.