Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-06, 23:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retro-Cool
Jag är ingen nybörjare, ursäkta att jag inte nämnde detta. Ville bara se hur andra sköter korttids trading. 1 min till 5 min candlesticks. Och era erfarenheter, annars så är jag erfaren handlare.

Det finns alltså personer som faktiskt sitter o trejdar 1/5 minuters candlar manuellt fortfarande? Trodde det dog ut typ 2007.

Gällande imorgon blir det nog svårt, Asien fortsätter väl sin kräftgång.
Citera
2017-12-06, 23:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Det finns alltså personer som faktiskt sitter o trejdar 1/5 minuters candlar manuellt fortfarande? Trodde det dog ut typ 2007.

Gällande imorgon blir det nog svårt, Asien fortsätter väl sin kräftgång.

Ja, jag är så fucking grym, stfu och sluta låtsas bara för att du inte fattar något inom trading.
Även om du var en Algo/AI jag pratar med, så ska du skicka över dina pengar imorgon, dumstruten får du behålla hahhaha

Detta är så bull man kan komma: https://invst.ly/60nj1
__________________
Senast redigerad av Retro-Cool 2017-12-06 kl. 23:15.
Citera
2017-12-06, 23:19
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retro-Cool
Ja, jag är så fucking grym, stfu och sluta låtsas bara för att du inte fattar något inom trading.
Även om du var en Algo/AI jag pratar med, så ska du skicka över dina pengar imorgon, dumstruten får du behålla hahhaha

Detta är så bull man kan komma: https://invst.ly/60nj1

Vi får väl se vad japanerna säger om de va .
Citera
2017-12-06, 23:25
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Vi får väl se vad japanerna säger om de va .

Du har svårt att tro att "Det finns alltså personer som faktiskt sitter o trejdar 1/5 minuters candlar manuellt fortfarande?"

Men du tror att japs styr världsekonomin? "Vi får väl se vad japanerna säger om de va"

Börs-zombie?
Citera
2017-12-06, 23:31
  #17
Medlem