Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-05, 13:54
  #1
Medlem
lillalalas avatar
Tja!
Är så jävla trött på urtvättade, dassiga, utdragna trosor och söker därför efter tips på var man kan köpa några som håller både färg och form ganska länge!
Är det bara märkestrosor som funkar?
Bikbok, gina tricot, HM och övriga går fetbort. Enda som har hållt någorlunda bra kvalitet är Lindex men det räcker inte. Tips?
Citera
2017-12-05, 20:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalala
Tja!
Är så jävla trött på urtvättade, dassiga, utdragna trosor och söker därför efter tips på var man kan köpa några som håller både färg och form ganska länge!
Är det bara märkestrosor som funkar?
Bikbok, gina tricot, HM och övriga går fetbort. Enda som har hållt någorlunda bra kvalitet är Lindex men det räcker inte. Tips?
Lindex har några (de sömnlösa i halvstring)som funkar annars passar min rumpa bara i Victoria secrets trosor.
Pierre Robert har några sporttrosor som är bra har testat dem i både string och hipster.
Citera
2017-12-05, 20:17
  #3
Medlem
bomullstrosor är väl bäst?
sen vet jag att string ger massa svampinfektioner så hipster är bäst
Citera
2017-12-05, 21:19
  #4
Medlem
lillalalas avatar
Alltså nu pratar jag inte om vad som är bäst för fiffi (vet redan) utan som ovan nämnt: vilka håller bäst kvalitet? Form, färg, ej går sönder osv
Citera
2017-12-06, 21:12
  #5
Medlem
Newbody har bra trosor som håller
Citera
2018-02-08, 17:39
  #6
Medlem
Om du gillar lite sportigare underkläder så kan jag rekommendera Calvin Kleins Modern Cotton serie jag har flera par av både brief- och stringtrosan från denna serie och de är mina absoluta favoritunderkläder. De är måhända lite dyra men kvalitén är mycket bra.
Citera
2018-02-22, 23:32
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalala
Tja!
Är så jävla trött på urtvättade, dassiga, utdragna trosor och söker därför efter tips på var man kan köpa några som håller både färg och form ganska länge!
Är det bara märkestrosor som funkar?
Bikbok, gina tricot, HM och övriga går fetbort. Enda som har hållt någorlunda bra kvalitet är Lindex men det räcker inte. Tips?

ICA Maxi!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback