2017-12-06, 16:40
Medlem
panterpupps avatar
#metoo börjar bli riktigt jävla otäckt nu.
Jag har väldigt svårt att ta det på allvar.
Kvinnan hade inte kapacitet att förvalta något som kunde blivit något bra för dem.
Citera
2017-12-06, 16:41
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
"Ha ett underbart liv" från 1992.

Det är snarare 26 år sedan.

Full cast från filmen http://www.imdb.com/title/tt0104382/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast

Kanske Lina P*rn*d? *=e
Citera
2017-12-06, 16:45
Medlem
Silvermannen kom 96
Rapport till himlen 94
Citera
2017-12-06, 16:45
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det är snarare 26 år sedan.

Full cast från filmen http://www.imdb.com/title/tt0104382/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast

Kanske Lina P*rn*d? *=e

Så de rasistiska tillmälena är bara något hon har skrivit i förbifarten när hon beskriver att hon blivit våldtagen av honom?

Spontant känns detta som att Aftonbladet försöker få stopp på metoo.
Citera
2017-12-06, 16:51
Medlem
Bra att Malmros som uppenbarligen har en annan bild av vad som skett inte sitter tyst utan säger ifrån och anmäler för förtal.
Citera
2017-12-06, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Bra att Malmros som uppenbarligen har en annan bild av vad som skett inte sitter tyst utan säger ifrån och anmäler för förtal.

Kan vi utgå från att hon inte är "svensk" eftersom han tryckte in sin lem i henne och skrek rasistiska tillmälen eller ska man tolka det hela annorlunda?

Haja hur lätt man kan krossa någon och alla runtomkring. Påminner om Stalins utrensningar / Klassisk häxjakt.
Citera
2017-12-06, 16:54
Medlem
Säger bara så här. Om Ulf får upprättelse, om nu möjligt, så är det kanske en halv spik i metoo-kistan. Hela historien låter befängt. Och när hon säger till journalisten som ringer upp henne "jag har inga kommentarer och jag finner det märkligt att det är en man som ringer mig och frågar om saker som jag har skrivit i en hemlig grupp på FB" (typ). Betoning på MAN kanske. Kanske en manshatare? Eller en kvinnohatare, för som sagt, det här kan vara början på slutet av metoo-kletet.
Citera
2017-12-06, 16:56
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Så de rasistiska tillmälena är bara något hon har skrivit i förbifarten när hon beskriver att hon blivit våldtagen av honom?

Du menar på allvar att det skulle höjsa sanningshalten i anklagelsen?!
Citera
2017-12-06, 16:57
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Varför hon nu hänger ut honom som våldtäktsman på nätet vet han inte, säger han.
– Jag har mina aningar, men det är inget jag vill berätta om. Det får du fråga henne.
Aftonbladet har varit i kontakt med kvinnan som skrivit inläggen.
– Jag har inga som helst kommentarer, säger hon.
– Men jag tycker det är intressant att du som manlig reporter ringer mig och berättar vad jag skrivit i hemliga grupper, i övrigt har jag inget att säga.

Jag är bekant med det där "intressant att du som manlig reporter" där man på ett småsint sätt insinuerar att reportern har en agenda i pga av sitt kön. För mig skriker det genuspedagog/kommunist.

Då är min fråga, vart står Malmros politiskt? Har han måhända retat upp någon?
Citera
2017-12-06, 16:59
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Du menar på allvar att det skulle höjsa sanningshalten i anklagelsen?!

Nej verkligen inte, jag undrar bara om de rasistiska tillmälena är en sidogrej eller om de sagts under den påstådda våldtäkten, för då verkar det konstigt om han ska ha sagt detta till hon Lin* P*rned.
Citera
2017-12-06, 16:59
Medlem
Citat:

Mycket bra inlägg det här #metoo böjar ta absurditeter nu får det blistopptror ochså tror att afton˚˚˚˚˚ vill stoppa detta
Citera
2017-12-06, 17:00
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Nej verkligen inte, jag undrar bara om de rasistiska tillmälena är en sidogrej eller om de sagts under den påstådda våldtäkten, för då verkar det konstigt om han ska ha sagt detta till hon Lin* P*rned.

Är det på nåt sätt klarlagt att det är Li*a Pe*ned som beskyller honom?
Senast redigerad av Cosmo08 2017-12-06 kl. 17:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in