Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-21, 17:03
  #5857
Medlem
Xsylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Kan du utveckla?
Klistermärket riktar sig mot barn och är gratis att åtnjuta precis som peddofilagobbens godis i baksätet på en volvo 245:a - ergo "peddoFILAktigt".. sluta sätt upp sånt, du skrämmer barnen, det är taskigt... börja bomba med färg istället!..
Citera
2017-07-24, 14:26
  #5858
Medlem
Någon som vet varför OUIE beefar med VOLF? Var ju inte längesen Ouie krigade lite med Mens men det verkar ju ha lugnat sig.
Citera
2017-07-29, 10:52
  #5859
Medlem
Xsylens avatar
Vem har gjort denna?
https://www.sydsvenskan.se/2017-07-2...ryllar-i-malmo
har sett den förut i olika swenskastäder..
Citera
2017-09-25, 19:41
  #5860
Medlem
Oldberrys avatar
Någon som vet vem denna envisa målare är?

https://www.sydsvenskan.se/2017-09-2...pa-bar-garning
Citera
2017-09-25, 20:14
  #5861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Någon som vet vem denna envisa målare är?

https://www.sydsvenskan.se/2017-09-2...pa-bar-garning

Onödigt/taskigt att droppa info om vem som torskat på nätet (fanns väl t.o.m en regel mot det förut?) men bor du i trakten så lär du väl kunna räkna ut signaturen genom att studera pelarna på Lund C.
Citera
2017-09-25, 20:20
  #5862
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whorth
Onödigt/taskigt att droppa info om vem som torskat på nätet (fanns väl t.o.m en regel mot det förut?) men bor du i trakten så lär du väl kunna räkna ut signaturen genom att studera pelarna på Lund C.

Vilken tråkig regel, men det kanske är vettigt. Men man är ju nyfiken... Vet ngn kan de skriva PM i så fall
Citera
2017-09-26, 15:59
  #5863
Medlem
Xsylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
https://www.sydsvenskan.se/2017-09-2...pa-bar-garning

Hahaha..riktigt Gäängzta att han nekar till brott trots att han blev omringad av polisen på plats med burken i hand..hoppas han frias stackarn!
Citera
2017-12-02, 16:55
  #5864
Medlem
Hur ser scen ut i Malmö nu några nya eller dött
Citera
2017-12-03, 22:42
  #5865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loffie23
Hur ser scen ut i Malmö nu några nya eller dött

Ser mycket av KFC DLB OM JULIE BOT TUM ID AGN 3PK TRC 013 och mycket mer! gamla legender som lägger feta grejer är april!!
Blor Bånes och eause/okano syns mycket på elskåp stolpar med agn även bussar,
Känns som dem äldre svalnat av lite, ser mindre o mindre från vissa crews..
Många nya unga pågar bombar som fan irin crez som även gått med i 3pk crew..
Längesen pins körde något, pallar inte skriva mer nån annan får fylla på listan..
Citera
2017-12-03, 23:01
  #5866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thamalmo
Ser mycket av KFC DLB OM JULIE BOT TUM ID AGN 3PK TRC 013 och mycket mer! gamla legender som lägger feta grejer är april!!
Blor Bånes och eause/okano syns mycket på elskåp stolpar med agn även bussar,
Känns som dem äldre svalnat av lite, ser mindre o mindre från vissa crews..
Många nya unga pågar bombar som fan irin crez som även gått med i 3pk crew..
Längesen pins körde något, pallar inte skriva mer nån annan får fylla på listan..
Fan vad nice ja agn har jag set lite av blor euause bånes ja som du skrev där uppe dom du nämnde har sett jag sett en del när va i Malmö igår.såg en del graff fan vad kul inte död på den håla jag bor 🙁
Citera
2017-12-03, 23:06
  #5867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loffie23
Fan vad nice ja agn har jag set lite av blor euause bånes ja som du skrev där uppe dom du nämnde har sett jag sett en del när va i Malmö igår.såg en del graff fan vad kul inte död på den håla jag bor 🙁
En annan gammal legend man sett mycket tags av kring centrum/Limhamn är Rely från Dna crew,
en annan sak jag Kom och tänka på är att hur scenen blivit halvdöd på ett sett sen rin tu/snafr lämnade, gillade han allmänt bra snubbe men galen, får hoppas på comeback.
En annan grej jag tänkt på är hur kråkan tar all fame målar lagligt på stadsbiblioteket svenssons lille kelgris totalt sellout
__________________
Senast redigerad av thamalmo 2017-12-03 kl. 23:12.
Citera
2018-01-24, 14:58
  #5868
Medlem
pyro860s avatar
Vad har hänt med denna tråden? Tio sidor skrivna på ca drygt två år..

Eller var graff roligare att diskutera på nätet förr? Känns som fenomenet dött lite rent diskussionsmässigt. För jag vet att det körs. Senast igår såg jag tre kromare på ett Öresundståg..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback