Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 17:03
  #1705
Medlem
Har beställt ett par gånger ifrån england och tyskland och det har kommit fram fortare än jag trott det skulle göra
För er som inte vet så finns dreammarket här


http://lchudifyeqm4ldjj.onion/?ai=3152349544
Citera
2017-12-03, 17:08
  #1706
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RasmusL
Har beställt ett par gånger ifrån england och tyskland och det har kommit fram fortare än jag trott det skulle göra
För er som inte vet så finns dreammarket här


http://lchudifyeqm4ldjj.onion/?ai=3152349544

Dream Market känns väldigt ostabilt och osäkert efter att ha googlat lite om det.
Citera
2017-12-05, 15:59
  #1707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Dream Market känns väldigt ostabilt och osäkert efter att ha googlat lite om det.
Det stämmer väldigt bra att man inte skall använda den marknadsplattformen om man är någorlunda rädd om sina BTC.
Eller i alla fall använda den med mycket varsamhet, dvs för inte över en större mängd BTC som du inte har råd att förlora.
Citera
2017-12-05, 21:52
  #1708
Medlem
Closters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerraNullAdmin
Det stämmer väldigt bra att man inte skall använda den marknadsplattformen om man är någorlunda rädd om sina BTC.
Eller i alla fall använda den med mycket varsamhet, dvs för inte över en större mängd BTC som du inte har råd att förlora.

Man ska aldrig någonsin föra över mer än vad man har råd att förlora! Det spelar ingen roll hur säker och stabil en marknad verkar.
Citera
2017-12-05, 22:05
  #1709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Closter
Man ska aldrig någonsin föra över mer än vad man har råd att förlora! Det spelar ingen roll hur säker och stabil en marknad verkar.
Helt rätt! Det är däremot svårt för säljare när deras pengar blir upplåsta men det är en annan femma.
Men det är en jättebra tumregel att endast föra över det du ska köpa för direkt/har råd att förlora.
Citera
2017-12-06, 22:02
  #1710
Medlem
Helt ny på sidan men är ändå nyfiken..

När jag försöker söka på Tor Browser på ett område så kopplas jag automatiskt till något som heter: Duck duck Go inc (US). Det är också som en sökmotor vad jag kan förstå det som men när jag skall gå in på en länk så blir jag varnad att jag inte använder Tor Browser och bör byta till det.

Varför blir det såhär och hur gör jag för att hela tiden surfa på Tor Browser?

Jag är rätt okunnig på sidan så gärna snälla svar.
Citera
2017-12-07, 17:52
  #1711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katterna1
Helt ny på sidan men är ändå nyfiken..

När jag försöker söka på Tor Browser på ett område så kopplas jag automatiskt till något som heter: Duck duck Go inc (US). Det är också som en sökmotor vad jag kan förstå det som men när jag skall gå in på en länk så blir jag varnad att jag inte använder Tor Browser och bör byta till det.

Varför blir det såhär och hur gör jag för att hela tiden surfa på Tor Browser?

Jag är rätt okunnig på sidan så gärna snälla svar.

Om du använder Tor Browsern så kommer du alltid surfa via Tor nätverket, överst i det vänstra hörnet har du en ikon som avspeglar en grön lök.
Ser du där att du är ansluten via X antal noder?

* This browser
* Land
* Land
* Internet

Du har helt rätt i att Duck Duck Go är en alterntiv sökmotor, har aldrig upplevt bekymret som du berättar om faktiskt.
Citera
2017-12-15, 22:12
  #1712
Medlem
Vet någon vad som hänt med FS f-rum? Är det nere för att BTC-priset är skyhögt och de vill ligga lågt?

Har stått "uppgradering pågår" i mer än en vecka nu.

Svårt för media att citera inlägg om forumet är nere...
Citera
2017-12-17, 01:47
  #1713
Medlem
Är flugsvamp 2.0 nere?
Citera
2017-12-17, 05:37
  #1714
Medlem
Var kan man sälja tjack då? utan som på flugis betala 2-3 papp. finns de inte drogforum längre? Tillräckligt ör att förse alla best, på flugsvamp under ett halvår iaf :P
Citera
2017-12-17, 07:52
  #1715
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är flugsvamp 2.0 nere?

Det rullar på som vanligt, bara forumet dom har stängt ner under en liten period.
Citera
2017-12-17, 10:23
  #1716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickVega
Var kan man sälja tjack då? utan som på flugis betala 2-3 papp. finns de inte drogforum längre? Tillräckligt ör att förse alla best, på flugsvamp under ett halvår iaf :P
Välkommen in i värmen http://terranullkiwlemw.onion
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback