Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-03, 11:08
  #229
Medlem
Itons avatar
Bara jag som finner det ironiskt att så många flashbackare blir bestörta när en viss grupp som har en enda faktor gemensamt, i detta fall deras kön, blir dragen över med en och samma kam?
Citera
2017-12-03, 15:01
  #230
Medlem
BigFatCones avatar
Det är givetvis SR P3 samt arrangörens kompisar som har köpt dom första sålda biljetterna.
Citera
2017-12-03, 17:22
  #231
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är givetvis SR P3 samt arrangörens kompisar som har köpt dom första sålda biljetterna.
Det må så vara, men att döma av responsen och kommentarerna på sociala medier är det ett rätt så högt tryck på plåtarna. Det betyder förstås inte att 6-7000 biljetter säljs totalt, hänger ju en hel del på ordinarie pris också, men det är en bra start.
Citera
2017-12-04, 08:50
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är givetvis SR P3 samt arrangörens kompisar som har köpt dom första sålda biljetterna.

Early bird sålde slut på 11 minuter, väldigt många som kommenterar att de kommer försöka köpa igen direkt när det släpps i januari samt att festivalen väckt intresse även utomlands.
Det är med andra ord jäkligt många som vill köpa biljetter.
Citera
2017-12-04, 15:29
  #233
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Det må så vara, men att döma av responsen och kommentarerna på sociala medier är det ett rätt så högt tryck på plåtarna. Det betyder förstås inte att 6-7000 biljetter säljs totalt, hänger ju en hel del på ordinarie pris också, men det är en bra start.
Fast även om dom säljer 6000 biljetter så är det en högst marginaliserad rörelse. Det är ingen folkfest att prata om.

Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Early bird sålde slut på 11 minuter, väldigt många som kommenterar att de kommer försöka köpa igen direkt när det släpps i januari samt att festivalen väckt intresse även utomlands.
Det är med andra ord jäkligt många som vill köpa biljetter.
Jag vet inte om jag tycker att det är "jäkligt" många men nog verkar det finnas ett visst intresse.
Citera
2017-12-05, 00:14
  #234
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast även om dom säljer 6000 biljetter så är det en högst marginaliserad rörelse. Det är ingen folkfest att prata om.
Rörelse och folkfest, kalla det vad du vill. Om 6000 personer löser biljett är det ingen pyttefestival direkt. Med tanke på att det inte lär bli någon superimponerande lineup, att festivalen ligger så pass sent, och att den antagligen krockar med Popaganda är det jäkla starkt jobbat att locka en sådan siffra.

Men det är rena spekulationer förstås, jag är aningen tveksam till att de lyckas.
Citera
2017-12-05, 00:18
  #235
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Rörelse och folkfest, kalla det vad du vill. Om 6000 personer löser biljett är det ingen pyttefestival direkt. Med tanke på att det inte lär bli någon superimponerande lineup, att festivalen ligger så pass sent, och att den antagligen krockar med Popaganda är det jäkla starkt jobbat att locka en sådan siffra.

Men det är rena spekulationer förstås, jag är aningen tveksam till att de lyckas.
Jag vet vad jag inte kommer att kalla det för i alla fall; "folkfest". Det är ju knappast så att folk åker dit för att det kommer att vara en fet festival utan det kommer bara vara ett ställningstagande. Som bara dom närmast sörjande bryr sig om. Jag gissar att dom kommer att sälja hälften av plåtarna, tops.
Citera
2018-04-01, 22:11
  #236
Avstängd
sluta va så kränkta, det är bara en festival förfan
Citera
2018-04-20, 10:10
  #237
Medlem
Ja förfan det blir kul, och på sätt och vis är det bra. Det kommer lugna ner räkna könhysterin för de andra arrangörerna!
Citera
2018-04-23, 02:04
  #238
Medlem
johnthedickholmess avatar
.det är väl inget konstigt med en flatfestival. Klart inga normala tjejer går på den, de går ju på festival för att träffa snygga killar. Tjejer tänker bara på kärlek konstant så det är väl givet.
Citera
2018-05-06, 21:01
  #239
Medlem
Transor då är dom välkomna?
Citera
2018-05-07, 07:29
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autismbonde
Transor då är dom välkomna?
Står på deras hemsida.
"Statement Festival välkomnar alla som inte är cis-män. Det innebär alltså att vi välkomnar kvinnor, icke-binära och transpersoner."
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback