2017-12-02, 20:43
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Nu skriver Dan på twitter att DFS nästa vecka ska skicka iväg välkomstpaketet till dom 700 medlemmarna.

Man får ju hoppas för föreningens ekonomi skull att paketen inte skickas från Tyskland.

Enligt Dan kostar välkomstpaketet inkl porto föreningen ca 100 kr per medlem.
Citera
2017-12-02, 23:31
Medlem
NorthernAngels avatar
Skall DFS skapa svenska bostadsområden? Det är väl det som krävs om man skall känna trygghet i det mångkulturella samhället? Ett samlingshus hjälper ju inte mot kriminalitet och terrorism.
Citera
2017-12-03, 00:47
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fascistoid
Jag hoppas verkligen inte att Göteborg / i närheten blir den platsen där det första Svenskarnas hus etableras. Dels för att kvadratmeterpriset är väldigt högt, inte mycket "bang for the buck" samt att det ligger alldeles för långt ner i Sverige vilket skulle exkludera det aktiva medlemsantalet såvida man inte får med sig var och varannan Göte. Sedan är staden bokstavligen på väg emot avgrunden med sitt stora främlingsantal, höga brottslighet och sin odugliga poliskår som inte ens kan freda sig själv. Lycka till med att kunna locka patrioter och barnfamiljer som vill säkra sin framtid i Göteborg säger jag bara, den första staden som faller på grund utav sin allvarliga demografiska situation och sitt röda vanstyre.

Hade jag varit Det fria Sveriges Führer hade jag placerat mig i antingen Västmanland, Närke, Södermanland eller Östergötland. Då jag är övertygad om att dessa platser har en god grogrund för att bygga ett nationalistiskt samhälle tack vare sin rika yta och för att det ligger så pass centralt till på Sverigekartan vilket innebär att både svenskar från nord och syd kan ta sig dit utan att det tar en halv dag.
Det tar dock en hel dag att åka från norra Sverige till Östergötland. Två arbetsdagar ungefär.

Här är två bra kartor för att bedöma var huset bör ligga:

https://geosupportsystem.files.wordpress.com/2014/09/kommunresultat-vc3a5gmc3a4stare1.png

http://vertikals.se/charlotta/wp-content/uploads/sites/3/2013/10/roster2.jpg

Man kan även samköra datan:
SD+sossar=fattigt=aktivister.
SD+moderater=rikt=sponsorer.
Senast redigerad av Operations 2017-12-03 kl. 00:50.
Citera
2017-12-03, 03:41
Medlem
Stalinfuhrers avatar
Tycker det verkar vara en mycket naiv och godtrogen(efterbliven) idé från början. Tror också att Motgift-cucksen vet det, de vill bara leva gott på rikspuckons pengar X antal år samtidigt som de sitter på deras feta arslen och sippar på rödvin.

Att tro att svenska staten kommer tillåta parallelsamhällen och att ge framtida svenskar minoritetsstatus är bara skrattretande. Bara kolla på hur de vita har det i Sydafrika, Zimbabwe etc. Det är framtiden för svenska beta cucks om de kommer fortsätta att ligga platt.
Citera
2017-12-03, 07:44
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Skall DFS skapa svenska bostadsområden? Det är väl det som krävs om man skall känna trygghet i det mångkulturella samhället? Ett samlingshus hjälper ju inte mot kriminalitet och terrorism.
Ja, på sikt. År 1 blir första Svenskarnas Hus. År 3 ska flera Svenskarnas Hus runt om i landet vara öppna. År 5 ska bostäder köpas upp och hyras ut. Ungefär så ser tidsplanen ut.
Citera
2017-12-03, 08:05
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fascistoid
Jag hoppas verkligen inte att Göteborg / i närheten blir den platsen där det första Svenskarnas hus etableras. Dels för att kvadratmeterpriset är väldigt högt, inte mycket "bang for the buck" samt att det ligger alldeles för långt ner i Sverige vilket skulle exkludera det aktiva medlemsantalet såvida man inte får med sig var och varannan Göte. Sedan är staden bokstavligen på väg emot avgrunden med sitt stora främlingsantal, höga brottslighet och sin odugliga poliskår som inte ens kan freda sig själv. Lycka till med att kunna locka patrioter och barnfamiljer som vill säkra sin framtid i Göteborg säger jag bara, den första staden som faller på grund utav sin allvarliga demografiska situation och sitt röda vanstyre.

Hade jag varit Det fria Sveriges Führer hade jag placerat mig i antingen Västmanland, Närke, Södermanland eller Östergötland. Då jag är övertygad om att dessa platser har en god grogrund för att bygga ett nationalistiskt samhälle tack vare sin rika yta och för att det ligger så pass centralt till på Sverigekartan vilket innebär att både svenskar från nord och syd kan ta sig dit utan att det tar en halv dag.
Med "i närheten av Göteborg" menar jag såklart inte något av deras ghetton till förorter (Biskopsgården, Kortedala, Angered, Frölunda, etc), om det var det du trodde. Utan 1-2 timmar med bil utanför staden. Säg Borås, Uddevalla, Alingsås, Kungsbacka, Trollhättan, etc. Men de platserna kanske är infesterade av babbar också?

Platserna du nämner hade nog varit strategiskt bättre ja. Så vi får väl se om Conrad och Björn kommer vilja/behöva flytta och om det påverkar valet av plats. Björn är ju inte med i styrelsen, så honom kanske de kan skita i. Men Conrad vill nog likt Dan och Magnus kunna podda regelbundet från studion i Svenskarnas Hus.

Men sedan kommer vi inte ifrån att oavsett vilken plats de väljer i Sverige kommer det vara otympligt för majoriteten av medlemmarna att ta sig dit. Det går inte att lösa på något sätt som gör alla nöjda.
Citera
2017-12-03, 15:29
Medlem
Nu har föreningen passerat sin åttahundrade medlem. Går snabbt!
Citera
2017-12-03, 20:02
Medlem
Motgift-cucksen välkomnar SÄPO men stänger ute NMR. Dan och Magnus tillsammans med identitärerna förlitar sig på Brinkmanns shekels.
Citera
2017-12-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoMansLandHere1
Motgift-cucksen välkomnar SÄPO men stänger ute NMR. Dan och Magnus tillsammans med identitärerna förlitar sig på Brinkmanns shekels.

@ADMIN

Jag har förgäves försökt under dagen att få tillgång till sändningen den 27 november, men den är nu endast tillgänglig för betalande prenumeranter. Om det är någon annan som har sändningen så kan jag återkomma med mer info.

Det som sades under sändningen (försnacket) var som följande (det jag minns i alla fall…)

Dan Eriksson läser upp en (chatt)fråga som Magnus Söderman besvarar; frågan lyder: “Är SÄPO välkomna i “svenskarnas hus”? (fnitter..)

Magnus Söderman: (skrattar) Jaaaaaaaaaa, alltså vi har ju ingenting att dölja, vi är helt öppna med vårt arbete, så om SÄPO funderar vad det är vi håller på med, så är det bara och komma hit. Återigen vi döljer ingenting!

Ungefär i den stilen besvarade Söderman frågan.

MVH

http://blueshift.nu/det-fria-sverige-inget-annat-an-folkets-demonstration-v-2-0/#comment-6798
Citera
2017-12-03, 21:11
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Enda ni odågor i tråden är duktiga på är att klaga när någon gör något. Sysslar folk med projekt som är ni tycker är dåliga så gör något bättre själva.
Citera
2017-12-03, 21:14
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMansLandHere1
@ADMIN

Jag har förgäves försökt under dagen att få tillgång till sändningen den 27 november, men den är nu endast tillgänglig för betalande prenumeranter. Om det är någon annan som har sändningen så kan jag återkomma med mer info.

Det som sades under sändningen (försnacket) var som följande (det jag minns i alla fall…)

Dan Eriksson läser upp en (chatt)fråga som Magnus Söderman besvarar; frågan lyder: “Är SÄPO välkomna i “svenskarnas hus”? (fnitter..)

Magnus Söderman: (skrattar) Jaaaaaaaaaa, alltså vi har ju ingenting att dölja, vi är helt öppna med vårt arbete, så om SÄPO funderar vad det är vi håller på med, så är det bara och komma hit. Återigen vi döljer ingenting!

Ungefär i den stilen besvarade Söderman frågan.

MVH

http://blueshift.nu/det-fria-sverige-inget-annat-an-folkets-demonstration-v-2-0/#comment-6798

Förstår inte riktigt vad du tycker är problematiskt? Om Säpo vill in, så tar dom sig in vare sig Magnus vill det eller inte.
Citera
2017-12-03, 22:32
Medlem
Frejssons avatar
Har baronen, Jonas de Geer, uttalat sig något om projektet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in