Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-01, 00:25
  #1
Medlem
http://www.helahalsingland.se/gavleb...pen-pa-platsen

Någon knarkaffär som gått snett?
Vilken ort?
Någon som sett någon avspärrning?
Svårt att skriva mer information när det knappt stog något i artikeln
__________________
Senast redigerad av Billiebus 2017-12-01 kl. 00:31. Anledning: Felstavning i rubriken
Citera
2017-12-01, 00:32
  #2
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Polisen är mycket förtegen om händelsen.

– Det är vissa omständigheter som gör att vi inte vill berätta mer om händelsen i det här skedet, säger Daniel Wikdahl, presstalesman vid Gävleborgspolisen.

En misstänkt kunde gripas cirka en timme efter att polisen larmats till platsen. Den misstänkte personen ska ha befunnit sig på brottsplatsen.

Den skadade personen har förts till sjukhus med ambulans.

Körde på med ett litet citat så tråden inte korgas.
Citera
2017-12-01, 01:15
  #3
Medlem
Kebabfarfars avatar
Det är nog droger inblandat i detta. BO och MGM känner förmodligen varandra då MGM fortfarande var kvar i bostaden när polisen anlände.
Så i vilken ort bor det mest pundare på i Söderhamn?
Citera
2017-12-01, 02:04
  #4
Medlem
Orten är Ljusne, adressen är Bomvägen. Barnfamilj. Mycket tveksam till att det skulle vara droger.
__________________
Senast redigerad av Blyfri 2017-12-01 kl. 02:06.
Citera
2017-12-01, 06:06
  #5
Medlem
liernos avatar
Socialdemokrater, svenska eller nysvenska
Citera
2017-12-01, 06:22
  #6
Medlem
liernos avatar
http://www.helahalsingland.se/gavleb...ritiskt-skadad

Verkar gå bra där uppe!?
Citera
2017-12-01, 06:28
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blyfri
Orten är Ljusne, adressen är Bomvägen. Barnfamilj. Mycket tveksam till att det skulle vara droger.

Nummer s.j.u?
Citera
2017-12-01, 08:52
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argtiger
Nummer s.j.u?
Det här kan ni sluta å skriva om är ni snälla det är en olycka då jag känner den här familjen så visa lite respekt nu o allt
Citera
2017-12-01, 08:53
  #9
Medlem
Hon ramla med kniven i handen
Citera
2017-12-01, 08:57
  #10
Medlem
Jag känner också familjen och nu är jag väldigt nyfiken på hur du vet att det är en olycka. Förundersökningsledaren verkar inte tycka att det är en olycka. Observera att det är rubricerat som mordförsök inte dråp
Citera
2017-12-01, 09:13
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffegwpersson
Jag känner också familjen och nu är jag väldigt nyfiken på hur du vet att det är en olycka. Förundersökningsledaren verkar inte tycka att det är en olycka. Observera att det är rubricerat som mordförsök inte dråp
Jag har känt dom sen barn o jag har haft kontakt med henne
Citera
2017-12-01, 09:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffegwpersson
Jag känner också familjen och nu är jag väldigt nyfiken på hur du vet att det är en olycka. Förundersökningsledaren verkar inte tycka att det är en olycka. Observera att det är rubricerat som mordförsök inte dråp
Hon skulle aldrig ljuga om en sån här sak så bra känner jag dom två så lägg ner allt det här skiten o visa lite respekt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback