Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 14:19
  #409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitsterisback
låter som du kan bara trixa med att öka dosen, då är du på rätt väg.
hur många kör du då?
Citera
2017-11-16, 19:43
  #410
Medlem
Onan-erarens avatar
Någon sa till mig en gång att om man avhöll sig från sex å onani i några dagar så sprutade man mer. Jag testade 5 dagars avhållsamhet å ja jag sprutade på rätt rejält å orgasmen blev mycket intensivare. Men det är svårt att leva i avhållsamhet.
Citera
2017-11-20, 23:38
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitsterisback
hyfsad, men inte mycket sprut för valutan

Jo men är bra, inte bara för sprut, om man nu bara är ute efter det. Så är den klart bra för valutan, som extra energi, och bättre ork, bättre hållning och kraft.
Ingen som har liknande erfarenhet?
Citera
2017-11-21, 12:26
  #412
Medlem
Den ger ju effekt och inte på en dags sikt så de kan man nog säga, den kan va prisvärd om man handlar mer än lite. Sen inga bieffekter.
Den du skriver om kanske har bieffekter vad vet jag? Mer okänd. Kändare märken och som funnits med längre brukar ha en stadig effekt och bra kvalitet i längden.
Citera
2017-11-28, 17:15
  #413
Medlem
cum on funkade inte för mig, blev tom sämre. Så det är olika..
Citera
2017-11-30, 11:48
  #414
Avstängd
Shitsterisbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
cum on funkade inte för mig, blev tom sämre. Så det är olika..
Har för mig att du har haft bra erfarenheter av sperma höjande tidigare, vilka var det med?

Har lagt till 3 tabletts multivitamin i min sprutdiet.
Citera
2017-11-30, 13:09
  #415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitsterisback
Har för mig att du har haft bra erfarenheter av sperma höjande tidigare, vilka var det med?

Har lagt till 3 tabletts multivitamin i min sprutdiet.
cu m plus funkade ett tag.

Jag skippar nog dessa nu och kör bara med "vanliga" tillskott.

Magnesium
Zink
Selen
Multivitamin

Sen ibland mixa till det med Maca tex. Efter alla experiment nu så går det nästan lika bra. För den dyra pengen så är det inte värt det längre tycker jag.
Citera
2017-12-09, 19:54
  #416
Medlem
jizzbergs avatar
runka mindre och när du väl runkar eller har sex så edga i mer än en timme så ska du se att det blir sprut på snoken!
Citera
2017-12-26, 21:21
  #417
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Lek länge..
Citera
2017-12-27, 22:00
  #418
Medlem
MrWuus avatar
Deras grejer fungerade för mig,
(FB) Vad göra för att spruta mer sperma? (/Mod)
Citera
2018-01-16, 09:12
  #419
Medlem
Jag har en regel i livet som har gjort att jag kommer i gigantiska mängder (tjejen blir lika chockad varje gång).
jag kommer helt enkelt bara när jag har sex, vilket gör att jag inte "släpper på trycket" lika ofta och får alltid stora satser
Citera
2018-01-28, 14:21
  #420
Medlem
Zink och Selen har rekommenderats här i tråden för att kunna spruta mer sperma.
MEN, jag undrar: får man en skönare, intensivare och mer utdragen orgasm av att käka dessa preparat. Jag menar, vad är det för mening med en massa gagg och kladd om det inte tillför nåt mer än just detta?? Vore intressant att höra från er som har provat🤔😬🤔😬
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback