Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-24, 18:07
  #5269
Medlem
Någon som vet vad skilnaden är på rapid eller geniptv? Är det kvaliteten på kanalerna eller utbudet på de svenska kanalerna? Kostar ju ungefär samma båda runt 80 €
2017-11-24, 18:16
  #5270
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Får du text på Viasat samt Cmore via Extreme IPTV Pro?

Yes - det funkar perfekt på Android enheter. Dock måste jag ställa in Svensk text varje gång jag byter kanal och Cmore eller Viasat kanalen måste ha stöd för text.
2017-11-25, 00:31
  #5271
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Yes - det funkar perfekt på Android enheter. Dock måste jag ställa in Svensk text varje gång jag byter kanal och Cmore eller Viasat kanalen måste ha stöd för text.
Vad är skillnaden mellan iptv extreme och iptv extreme pro? Testade IPTV extreme och nästan alla undertexter som inte funkar vanligtvis på typ Perfect player släpar efter nån lösning på detta?
2017-11-25, 09:39
  #5272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra75
Någon som vet vad skilnaden är på rapid eller geniptv? Är det kvaliteten på kanalerna eller utbudet på de svenska kanalerna? Kostar ju ungefär samma båda runt 80 €
Kanalutbudet är olika.
rapid: http://estiptv.site/portal/news/index.html
geniptv: https://geniptv.com/channels/
2017-11-25, 09:58
  #5273
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Vad är skillnaden mellan iptv extreme och iptv extreme pro? Testade IPTV extreme och nästan alla undertexter som inte funkar vanligtvis på typ Perfect player släpar efter nån lösning på detta?

Det beror nog på inställningar/typ av Android enhet men jag har inga problem med texter som släpar efter med Iptv extreme pro. Då kan jag även byta spelar till exempelvis VLC om inte standard spelaren skulle fungera, i värsta fall. Aldrig provat Iptv extreme. Ska se om jag får fram någon film.
2017-11-25, 13:00
  #5274
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Det beror nog på inställningar/typ av Android enhet men jag har inga problem med texter som släpar efter med Iptv extreme pro. Då kan jag även byta spelar till exempelvis VLC om inte standard spelaren skulle fungera, i värsta fall. Aldrig provat Iptv extreme. Ska se om jag får fram någon film.
Iptv extreme kunde jag också byta spelare men spelarna som var med fick jag felmeddelande att den sluta funka efter 5-10 minuter. Vlc funkade bäst dock får jag inte upp kanal listan när jag vill byta kanal med dosan fan provat allt.
2017-11-25, 21:38
  #5275
Medlem
Vad finns det för iptv leverantörer?

Jag har idag rapid.
Ska prova en free trial från geniptv och kingiptv

Finns det fler med svenska kanaler?
2017-11-25, 22:22
  #5276
Medlem
Du hittar i dagsläget inte bättre än RapidIPTV när det kommer till svenska kanaler för det priset som erbjuds idag...
2017-11-25, 22:50
  #5277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra75
Vad finns det för iptv leverantörer?

Jag har idag rapid.
Ska prova en free trial från geniptv och kingiptv

Finns det fler med svenska kanaler?
De har för närvarande VIP FHD-skandinaviska kanaler
2017-11-25, 22:51
  #5278
Medlem
Geniptvs utbud av svenska kanaler är ju samma som rapid eller?
2017-11-25, 22:59
  #5279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra75
Geniptvs utbud av svenska kanaler är ju samma som rapid eller?
Ja, förutom de skandinaviska VIP-kanalerna som Gen har (bästa kvalitet)
2017-11-25, 23:10
  #5280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuvillier
Ja, förutom de skandinaviska VIP-kanalerna som Gen har (bästa kvalitet)
Okej. Tack för svaret. Jag ska prova geniptv imorgon 🤠 God natt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback