• 29 557 online
  • 1 135 497 medlemmar
  • 58 851 750 inlägg
Igår, 15:48
Medlem
9liivs avatar
En fråga ang. EPG till Rapid, finns det nån möjlighet att ladda ner en EPG som bara visar de favoritkanaler jag lagt till via Dashboard --> Your Favorites?

Den EPGn jag har nu visar allt och även SD, FHD och HD av respektive kanaler, blir rätt rörigt och hade gärna sett att man kunde ladda ner en custom EPG som laddar data från favorit kanaler.

Går det?
Citera
Igår, 17:26
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
https://play.google.com/store/apps/d...tremepro&hl=sv

Denna app är riktigt bra. Extremt många inställningar och finns det inte text så finns det helt enkelt inte. Går att i värsta fall köra med VLC.

Tar 5 minuter att lära sig men sedan har man guld läge.

Får du text på Viasat samt Cmore via Extreme IPTV Pro?
Citera
Igår, 18:07
Medlem
Någon som vet vad skilnaden är på rapid eller geniptv? Är det kvaliteten på kanalerna eller utbudet på de svenska kanalerna? Kostar ju ungefär samma båda runt 80 €
Citera
Igår, 18:16
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Får du text på Viasat samt Cmore via Extreme IPTV Pro?

Yes - det funkar perfekt på Android enheter. Dock måste jag ställa in Svensk text varje gång jag byter kanal och Cmore eller Viasat kanalen måste ha stöd för text.
Citera
Idag, 00:31
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Yes - det funkar perfekt på Android enheter. Dock måste jag ställa in Svensk text varje gång jag byter kanal och Cmore eller Viasat kanalen måste ha stöd för text.
Vad är skillnaden mellan iptv extreme och iptv extreme pro? Testade IPTV extreme och nästan alla undertexter som inte funkar vanligtvis på typ Perfect player släpar efter nån lösning på detta?
Citera