Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 23:41
  #553
Medlem
Obbies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarkistvandraren
Bästa receptfria medicinerna för AT på denna? Mitt största problem är oroligheten/myrkrypningarna i kroppen.
Mvh

Loperamid för tarmrörelserna mot lös avföring och diverse andra opioid-receptorer i kroppen. Mot myrkrypningar finns något som heter Sifrol. Lägsta styrka 0.18 mg per tablett. Vid en AT av medelsvår/svår karaktär kräver jag iallafall 3-4 st á 0.18 mg. Alltså cirka 0.72 - 1 mg.
Tror det krävs recept. Men RLS (Restless Legs Syndrome) är väldigt vanligt, så är nog inga problem!

Må bäst!
Citera
2017-11-22, 23:42
  #554
Medlem
Obbies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Wow... Du vet inget så chilla förstår inte vad det kom ifrån haha take a chill pill, tja eller ett par sprut. Dom rymmer 12ml dom där flaskorna. Läste att det inte bara är jag som fått för lite i sina flaskor, flera inlägg. Skit samma.

Fasen vad fort det går ut, helt sjukt har tagit ett par till man behöver fylla på rätt ofta, käka en lergigan för att få bort klådan men blev skit trött. Tror ni det är lugnt att sova? är inte speciellt påverkad av sprayen fast det kanske inte spelar någon roll, jag vet inte.

+1.
Citera
2017-11-22, 23:44
  #555
Medlem
Obbies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
En varning: Avtändningen på denna är helt brutal! Doserade ca 15-30 gånger per dag varjedag i över en månad. Det värsta var över på 3 dagar men under dessa 3 dagar trodde jag att jag aldrig skulle återhämta mig. Mitt psyke var helt borta. Hade en massa skeva drömmar och när jag vaknade trodde jag legit att drömmarna var verkliga. Trodde att jag åkt till Argentina, Norge och New York lol. Utöver detta upplevde jag klassiska AT symptom såsom frysningar, svettningar, extrem trötthet, svårt att sova, värk, Ingen aptit eller törst, ångest, depression etc. Varje kroppsrörelse kändes som ett maraton. Inte värt. Dag 10 nu och är fortfarande väldigt trött och svettas väldigt mycket när jag sover.

Ville bara dela med mig. Hoppas att ni tänker om och inte gör samma misstag som jag gjorde, dvs att köra för hårt. 30 doser på en dag är bara idiotiskt. Toleransen ökade därför rejält fort.


Extrem AT på extrem C/T på extrema doseringar per dag!

Jag gick ner så jag kanske tog en flaska på slutet som var utspädd 1+8 (1 ml fentanyllösning + 8 ml vatten) alltså väldigt lugnt. Och AT:n blev jobbig. Mest kroppslig. Orkade ta promenad om cá 200 m samt dricka och äta äpple, dock kom detta upp omgående.
Fick ta till Bromazolam RC benz för att lindra tills påfyllning kom.
Det är hemskt vad man har gett sig in på.
Jag ser fram mot att gå med i Metadonprogrammet nu.
Må väl och god vinter på er!
Citera
2017-11-23, 08:06
  #556
Medlem
Så, nu har testat blanda denna, med 4-me-maf... blev skönt rus och gick bra! 40% av 4an, och 25% av 2an.

Resultatet blev, den tunga nodden från 4an, och 2an gjorde så man fick det 4an fattades. Värmen, kliandet och eufori! Skönt och bra blev det, och jag blev nöjd!

Men jag rekommenderar inte denna blandning till någon, för vi alla funkar och reagerar olika, samma med toleransen..

Ska ni göra det, så börja med allergi/reaktions sprut, sen arbeta er uppåt till er dos osv.. Mvh
Citera
2017-11-23, 12:31
  #557
Medlem
Hej jag undrar en grej, jag har blandat ut min spray med ca 1/3 vatten, jag tar ca 2 sprut 3-4 gånger per dag, kan jag förvänta mej en jobbig avtändning efter ca 5 dagars användande, eller borde det vara lugnt?
Citera
2017-11-23, 12:45
  #558
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freppenlol
Hej jag undrar en grej, jag har blandat ut min spray med ca 1/3 vatten, jag tar ca 2 sprut 3-4 gånger per dag, kan jag förvänta mej en jobbig avtändning efter ca 5 dagars användande, eller borde det vara lugnt?

Det är lugnt. Jag kan använda en flaska på några få dagar utan att dra på mig några direkta utsättningssymptom.
Citera
2017-11-23, 14:53
  #559
Medlem
-charliesheens avatar
Hur funkar denna att blanda med kokain? Alternativt ta denna för att varva ner efter kola?
Citera
2017-11-23, 15:22
  #560
Medlem
Detta är ett gift som gjorde så jag inte kunde behålla maten till slut ! Så var tvungen att gå CT , förmodligen det jobbigaste jag gått igenom i mitt liv. Ta hand om er gott folk.
Citera
2017-11-23, 17:05
  #561
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Det är lugnt. Jag kan använda en flaska på några få dagar utan att dra på mig några direkta utsättningssymptom.

På riktigt? Du har tur eller jag otur. Jag blandade ut 5ml rent 2-maf me 5ml vatten, totalt 10ml. Körde slut på den under 4 dagar. Värre AT än jag haft från någon opioid. Släppte däremot fort, 24h så var nästan alla fysiska symptom borta.

Citat:
Ursprungligen postat av anarkistvandraren
Detta är ett gift som gjorde så jag inte kunde behålla maten till slut ! Så var tvungen att gå CT , förmodligen det jobbigaste jag gått igenom i mitt liv. Ta hand om er gott folk.

Hade samma problem i ett dygn, allt kom upp. Kan bero på för mycket av sprayen. Inte särskilt ovanligt att man lägger pizza när det slår på ordentligt.
Annars är "primperan" guds gåva till opiat användare vid illamående. Funkar lika bra bakfyllan en utehelg.
Citera
2017-11-23, 17:13
  #562
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
På riktigt? Du har tur eller jag otur. Jag blandade ut 5ml rent 2-maf me 5ml vatten, totalt 10ml. Körde slut på den under 4 dagar. Värre AT än jag haft från någon opioid. Släppte däremot fort, 24h så var nästan alla fysiska symptom borta.

What? Åh fan, då skiljer det sig nog ganska mycket. Men 24h är ju inte så farligt ändå. Jag har alltid kunnat bruka upp en flaska på cirka 3 dygn, utan att lida något värre efter det. Och så har det varit sedan de första fentanylanalogerna. Det är visserligen samma sak med vanligt fentanyl/heroin för mig. Men när jag kommer upp i 2-3+ flaskor i samma svep, då börjar kroppen sannerligen må boaorm när det tar slut!
Citera
2017-11-23, 20:07
  #563
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Är det något fel på mig eller är det nån annan som får utebliven effekt av denna inge op tollerans alls men det enda som händer är att jagblir småsnurrig i fem min och fett illamående efter har den första låga dosen från ChemC. Hur många sprit skall man pruta i sig e. G torsken i mig börjar snegla på i.v men e la inte värt har inte kört sedan akrylen fanns den var fin IV men dess två går väl troligtvis inte jämföras med varann.? Jag vet att det e leka med livet som i sats m. m men det är mitt val puss
Citera
2017-11-23, 22:57
  #564
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
What? Åh fan, då skiljer det sig nog ganska mycket. Men 24h är ju inte så farligt ändå. Jag har alltid kunnat bruka upp en flaska på cirka 3 dygn, utan att lida något värre efter det. Och så har det varit sedan de första fentanylanalogerna. Det är visserligen samma sak med vanligt fentanyl/heroin för mig. Men när jag kommer upp i 2-3+ flaskor i samma svep, då börjar kroppen sannerligen må boaorm när det tar slut!
Kanske jag som föddes med fel gener helt enkelt haha.. Nä men 2-me-MAF upplevde jag en AT som kom efter väldigt kort tids bruk. Värsta är att jag har alltid haft en del RLS och det kommer som ett paket på posten som sitter i över 1v, hatar det verkligen. Nåja, sorry for offT


Men till lite mer relevant info. Jag personligen upplever väldigt snabbt att jag får AT av denna analog. endast efter en halvflakas bruk på några dagars användande. Svettningar ett dygn och orkeslös i följande 3-4 dygn och givetvis helt totalras mage. Så ta det lugnt där ute
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback