• 10 793 online
  • 1 134 974 medlemmar
  • 58 834 526 inlägg
2017-11-01, 07:15
Medlem
lulle9s avatar
Också nyfiken om C-M’s pappa!
Citera
2017-11-13, 18:18
Medlem
Varför tror ni det senaste med bolagsgubben ställdes in?
Citera
2017-11-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Varför tror ni det senaste med bolagsgubben ställdes in?

Kan du utveckla?
Citera
2017-11-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Kan du utveckla?
Inte senaste avsnittet men det före cm
https://www.acast.com/krullokriminel...th-rolandarner

"Seth-Roland Arnér - ”skalbolagskungen” som var god för miljarder och bland de rikaste i Sverige, har onekligen levt i skilda världar. Från arkitektritade hus och privatplan, till idag som inneboende i lägenhet och kommunalt pendlande med SL-kort"

Han förklarar bara kort att gästen alltid godkänner avsnitten innan publiceringen och det avsnittet därför blivit inställt
Citera
Igår, 02:23
Medlem
Stor-Hakans avatar
Jag lyssnade aldrig längre än till introduktionen av avsnittet "Anna". Av presentationen att döma var det ännu ett bottennapp, en tjej som varit i tre år tillsammans med en kriminell knarkare.
Citera
Igår, 10:18
Medlem
swimp78s avatar
Nåt avsnitt kan han ju låta intervjua sig själv om när han åkte fast på Arlanda med lite amfetamin i fickan som han självmant gick och visade upp i tullen.
Citera
Igår, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Nåt avsnitt kan han ju låta intervjua sig själv om när han åkte fast på Arlanda med lite amfetamin i fickan som han självmant gick och visade upp i tullen.

Vore ju kul faktist, även höra lite om han och hans brorsas vägar i MC-gäng.

Tappar även jag intresset såfort man läser beskrivningen och det handlar om en gammal tjackis eller liknande... Kom igen, finns höga ambitioner.
Citera
Igår, 17:56
Medlem
Aleopas avatar
Jag tycker de e högt och lågt, men när de är kriminella eller de närstående med är de oftast bra. Poliser å åklagare är ganska tråkiga. Har inte mycket juicy att berätta å man önskar de tar slut snabbt.
Avsnitten från USA va med jobbiga, mest för att man måste koncentrera sig mycket mer än på svenska.
Anders Andersson-avsnitten är nog mina favoriter, hoppas de kommer mer av honom. Tillsammans med han hemlösa från stockholm som mest va ledsen över parkbänkar.
Citera
Igår, 18:04
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vore ju kul faktist, även höra lite om han och hans brorsas vägar i MC-gäng.

Tappar även jag intresset såfort man läser beskrivningen och det handlar om en gammal tjackis eller liknande... Kom igen, finns höga ambitioner.
Mordet på hans (deras) farsa vore också intressant att höra om.
Citera